Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2014r.
Numer ogłoszenia: 455792 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin w ilościach i rodzajach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ w okresie od 2 stycznia 2014r do 31 grudnia 2014r. tj.: mięso: karkówka b/k 95kg, łopatka wieprzowa b/k 1650kg, kości wieprzowe rurkowe 860 kg, mięso mielone wieprzowo-wołowe w opakowaniu ok. 500 g -150 sztuk, , żeberka pieczeniowe 600kg, schab b/k 50kg, serca wieprzowe 195kg, wątroba wieprzowa 30 kg, słonina b/s 280kg, ozory 75kg, udko z kurczaka 9ćwiartka ) 3000kg, , filet z kurczaka 650kg, wątroba drobiowa 120kg, żołądki drobiowe 150kg; wędliny: baleron wędzony 320kg, baleron gotowany 280kg, baton szynkowy 45 kg, gulasz angielski 65 kg, kaszanka 370kg, kiełbasa krakowska 255kg, kiełbasa targowa 1050kg, kiełbasa żywiecka 10kg, kiełbasa szynkowa 115kg, udziec z indyka w galarecie 325kg, mielonka rodzinna 65kg, ogonówka 850kg, parówki cienkie w folii 370kg, pasztet drobiowy pieczony 310kg, polędwica sopocka 380kg, rolada drobiowa 175kg, salceson wiejski w folii 315 kg, pasztet drobiowy 130g w opakowaniu 435 sztuk, pasztetowa w folii 140kg, szynka bankietowa 155kg, szynka drobiowa 120kg, szynka konserwowa 40kg, szynka gotowana 65kg, szynka tyrolska 45kg, szynkówka-wieprzowa 335kg, pieczeń wieprzowa 100 kg, wędzonka 210kg, pierś pieczona z indyka 105kg, szynka pieczona wieprzowa 10120kg, szynka gotowana 62kg, polędwica drobiowa 275kg.W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych ( firmowych ) producenta, ale pod warunkiem , że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa takiego oferowanego produktu musi się znaleźć w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych , niż wskazane w formularzu ofertowo-cenowym, stanowiącym Załączcznik Nr 1 do SIWZ- produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak ). Produkty wymienione w formularzu ofertowo-cenowym muszą odpowiadać Polskiej Normie lub normom zawartym w klasyfikacjach ujętych w ustawie z dnia 29.06.1995r o statystyce publicznej ( Dz. U. Nr 88 poz. 439 z późn. zm ). Wskazane w formularzu ofertowo-cenowym ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku , czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości towarów stanowiących przedmiot zamówienia(umowy ) w zależności od ilości mieszkańców i wyznaczonej diety przez lekarzy dla pensjonariuszy i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe ani prawne. Dostarczone artykuły żywnościowe powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczona żywność musi być świeża z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy na jego koszt. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu , Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję do wglądu Zamawiającego ( kiedy będzie tego wymagał Zamawiający ). Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie , e-mailem lub faksem (najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę). Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie ( w wypadku stwierdzenia przez zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp ) aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. Ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów mięsa i wędlin nie zmienią się w czasie całego okresu obowiązywania umowy. Dostawa codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do 12.00..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy w wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego w przypadku wystąpienia okoliczności , których nie da się przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszego zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7domypomocy.pl w zakładce przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. 27-400..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Św. -sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo- Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz wyrobów wędliniarskich wieprzowych i drobiowych
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im ks. Jana Twardowskiego w Turośli w roku szkolny 2025/2026"
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od września do grudnia 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.