Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup, dostawa i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap IV - stanowiska audytoryjne Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 116), do kontaktów: Małgorzata Kulicka, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618846, fax 022 5618944, e-mail: p.wlodowski@uksw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uksw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Sekretariat Kanclerza UKSW (pokój nr 204), Małgorzata Kulicka, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618846, fax 022 5618944, e-mail: m.kulicka@uksw.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap IV - stanowiska audytoryjne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie 01-815 Warszawa ul. Dewajtis 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap IV - stanowiska audytoryjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale IV SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: "Zakup, dostawę i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap: IV - stanowiska audytoryjne" prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o równowartości kwoty powyżej 60.000 euro, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.). Całkowita przewidywana wartość zamówienia w 2006 roku przekroczy równowartość kwoty 60.000 euro. Zamówienia będą ogłaszane i udzielane etapami. Wartość niniejszego postępowania nie przekroczy równowartości kwoty 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 700,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Ogólne warunki formalne Warunki ubiegania się o zamówienie publiczne zostały określone w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki merytoryczne O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby do oferty dołączył próbki obiciowej w kolorze brązowym (w różnych odcieniach do wyboru) oraz próbki sklejki bukowej lakierowanej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w sekcji III.2). Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004 r.; poz. 177 z późn. zm.) zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeśli wykonawca nie uzupełni dokumentów skutkować to będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania Oferta zostanie odrzucona, jeśli do oferty nie zostaną dołączone próbki lub jakość próbek nie będzie odpowiadała opisowi przedmiotu zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków formalnych Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga od Wykonawców: - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków merytorycznych Dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawców: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawców: - wykazu (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II niniejszej SIWZ "Doświadczenie zawodowe") wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania, co najmniej trzech zamówień o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż cena oferty.; do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. Dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 i 4 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawców: - złożenia oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią formularza z Rozdziału II niniejszej SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uksw.edu.pl -> Uniwersytet -> Przetargi - > Przetargi powyżej 60 000 euro. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 09:15, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 116), ul. Dewajtis 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.08.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Krakowskiej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





