To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Lubin: Remont dwóch budynków gospodarczych utwardzenie terenu z drogą dojazdową i dojściem do budynku mieszkalnego.
Numer ogłoszenia: 453166 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408740 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, faks 076 8412301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dwóch budynków gospodarczych utwardzenie terenu z drogą dojazdową i dojściem do budynku mieszkalnego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont dwóch budynków gospodarczych utwardzenie terenu z drogą dojazdową i dojściem do budynku mieszkalnego. Roboty remontowe-budowlane dwóch obiektów gospodarczych oraz utwardzenie terenu miedzy budynkiem mieszkalnym i budynkami gospodarczymi z dojściem do budynku mieszkalnego i drogą dojazdową, zlokalizowanych na działce gruntu nr ewid. 593/180 położonej w miejscowości Obora przy ul. Leśnej nr.8 4.1.1 W zakresie robót remontowo- budowlanych i utwardzenie terenu należy wykonać wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu prawidłowe wykonanie robót remontowych i robót związanych z utwardzeniem terenu. Zakres prac obejmuje: Utwardzenie terenu: roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni dojść do budynków, korytowanie terenu, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, ułożenie geowłókniny, ułożenie obrzeży i krawężników drogowych, wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa łamanego, ułożenie kostki betonowej gr. 6 cm na dojściu do budynku i gr. 8 cm na placu i drodze dojazdowej Budynek Gospodarczy nr. 1 rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych falistych, utylizacja płyt azbestowo-cementowych rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, rozebranie ołacenia dachu rozebranie zadaszenia nad składem drewna ułożenie łat na kontrłatach ułożenie folii dachowej zbrojonej ułożenie izolacji z wełny mineralnej ułożenie paroizolacji z folii pokrycie dachu blachą powlekaną dachówkową założenie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz płotków śniegowych uzupełnienie tynków na kominach wykonanie zadaszenia nad składem drewna Budynek gospodarczy nr. 2 rozebranie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, rozebranie ołacienia dachu, deski okapowe i wiatrowej pokrycie blachą powlekaną dachówkową założenie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz płotków śniegowych wymiana stolarki okiennej i drzwiowej uzupełnienie tynków wewnętrznych i malowanie Szczegółowy zakres prac wraz z ich obmiarem zamieszczony jest w załączonym specyfikacji przedmiarze robót. Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych: Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych należy: wykonać zabezpieczenie i oznakowanie strefy zagrożenia, przygotować miejsce składanie materiałów z rozbiórki, wykonawca ma obowiązek unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej, a wynikających ze skażenia poziomu hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego działania , wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren, na którym są prowadzone prace zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p. pożarowymi. 4.1.2 Elementy przedmiaru robót: W zakresie robót remontowo-budowlanych należy wykonać następujące roboty: demontaż dojścia do budynku z betonu wykopy pod korytowanie placu, dojścia i dojazdu, ułożenie obrzeży i krawężników równo z nawierzchnią wykonanie warstw pod utwardzenie z kostki behaton wykonanie utwardzenia z kostki betonowej z wyprofilowaniem odpowiednich spadków w celu odprowadzenia wody odpadowej demontaż pokrycia dachów wymiana elementów więźby dachowej wymiana uszkodzonych elementów drewnianych wykonanie pokrycia dachów ułożenie obróbek blacharskich rynien i rur spustowych wymiana stolarki okiennej i drzwiowej uzupełnienie tynków i posadzki betonowej wywóz gruzu z rozbiórki, utylizacja płyt azbestowo-cementowych oraz wywóz we wskazane miejsce urobku po robotach ziemnych 4.1.3 Wymagania dotyczące właściwości materiałów i wyrobów budowlanych: Zastosowane materiały powinny posiadać certyfikaty, znaki bezpieczeństwa B atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz prawem budowlanym. 4.1.4 Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn niezbędnych lub zalecanych do wykonania robót zgodnie z założoną jakością: Dobór sprzętu do wykonania robót przewidzianych w Umowie powinien gwarantować dobrą jakość oraz spełniać wszystkie warunki przestrzegania przepisów BHP. 4.1.5 Wymagania dotyczące środków transportu: Materiały i elementy mogą być przewożone dowolnymi środkami transportu. Podczas transportu materiały i elementy muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniami lub utrata stateczności. 4.1.6 Wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych: Roboty budowlano-remontowe powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według Polskich Norm, oraz zgodnie z zasadami przepisów BHP i p. pożarowych. Całość robót należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych - tom I-IV Budownictwo ogólne. Dla sprawdzenia przebiegu robót, zatwierdzenia stosowanych materiałów, uzgodnień oraz czuwania nad należytą jakością wykonywanych robót Inwestor ustanawia nadzór inwestorski. 4.1.7 Opis działań związanych z kontrolą, badaniami i odbiorem wyrobów i robót budowlanych: Podstawą do odbioru wykonania robót stanowi stwierdzenie zgodności ich wykonania z zakresem prac ujętych w przedmiarze i specyfikacji technicznej. Roboty zanikające wymagają odbiorów częściowych. Badania w czasie odbioru częściowego należy przeprowadzić dla tych robót, do których dostęp później jest niemożliwy lub utrudniony. Wykonawca zawiadamia inwestora o gotowości do odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca dołącza następujące dokumenty: protokoły odbiorów technicznych, atesty na wbudowane materiały, protokoły badań i sprawdzeń. Inwestor wyznacza datę i rozpocznie czynności odbioru stanowiących przedmiot umowy w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia. Protokół odbioru sporządzi Inwestor na formularzu określonym przez Inwestora i doręczy Wykonawcy w dniu zakończenia odbioru. 4.1.8 Wymagania dotyczące przedmiaru i obmiaru robót: Jeżeli zajdzie konieczność w trakcie realizacji robót będzie prowadzony dziennik obmiarów, w którym wpisów dokonywał będzie kierownik budowy. Inspektor nadzoru wpisem do dziennika obmiarów potwierdzi zakres i ilość wykonanych robót. 4.1.9 Opis sposobu rozliczenia robót: Roboty remontowe będą rozliczane zgodnie z zawartą umową. Roboty tymczasowe, prace towarzyszące i inne niezbędne do wykonania robót Wykonawca uwzględnia w zestawieniu kosztów będących podstawą do opracowania wynagrodzenia. 4.1.10 Dokumenty do odbioru robót: Wykonawca przygotowuje do odbioru końcowego następujące dokumenty: określone warunki umowy atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, dla wbudowanych materiałów i elementów, wyniki badań i pomiarów załączone do dokumentów odbiorowych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont dwóch budynków gospodarczych utwardzenie terenu z drogą dojazdową i dojściem do budynku mieszkalnego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SP C PIONIER 59-220 LEGNICA, UL. POSELSKA 5-7, 59-220 LEGNICA, 59-200 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97427,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96204,32
Oferta z najniższą ceną: 96204,32 / Oferta z najwyższą ceną: 96204,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działek nr 391/2, 391/1, 390/1, 390/2, 387/1, 387/2, 426/11 miejscowości Siedlce.
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego krytej pływalni "CENTRUM 7" na potrzeby RCS Sp. z o.o. w Lubinie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 9 w Lubinie na okres IX. 2025 r.- VIII. 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla budowy parkingów typu Park& Ride wraz z przebudową dróg dojazdowych i budową ścieżek rowerowych
- Dostawa artykułów spożywczych z możliwością składania ofert częściowych.
- Termomodernizacja budynku gminnego (mieszkalnego) Zimna Woda 27.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Powązkowska 70/9, Cz.3 ul. Śmiała 24/1
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Remont w lokalach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1412 B i drogi gminnej w miejscowości Rutkowskie Duże , na odcinku ok. 820 m w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Wymiana okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.