Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Lubin: Remont dwóch budynków gospodarczych utwardzenie terenu z drogą dojazdową i dojściem do budynku mieszkalnego
Numer ogłoszenia: 408740 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin , ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, faks 076 8412301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_lubin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dwóch budynków gospodarczych utwardzenie terenu z drogą dojazdową i dojściem do budynku mieszkalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont dwóch budynków gospodarczych utwardzenie terenu z drogą dojazdową i dojściem do budynku mieszkalnego. Roboty remontowe-budowlane dwóch obiektów gospodarczych oraz utwardzenie terenu miedzy budynkiem mieszkalnym i budynkami gospodarczymi z dojściem do budynku mieszkalnego i drogą dojazdową, zlokalizowanych na działce gruntu nr ewid. 593/180 położonej w miejscowości Obora przy ul. Leśnej nr.8 4.1.1 W zakresie robót remontowo- budowlanych i utwardzenie terenu należy wykonać wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu prawidłowe wykonanie robót remontowych i robót związanych z utwardzeniem terenu. Zakres prac obejmuje: Utwardzenie terenu: roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni dojść do budynków, korytowanie terenu, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, ułożenie geowłókniny, ułożenie obrzeży i krawężników drogowych, wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa łamanego, ułożenie kostki betonowej gr. 6 cm na dojściu do budynku i gr. 8 cm na placu i drodze dojazdowej Budynek Gospodarczy nr. 1 rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych falistych, utylizacja płyt azbestowo-cementowych rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, rozebranie ołacenia dachu rozebranie zadaszenia nad składem drewna ułożenie łat na kontrłatach ułożenie folii dachowej zbrojonej ułożenie izolacji z wełny mineralnej ułożenie paroizolacji z folii pokrycie dachu blachą powlekaną dachówkową założenie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz płotków śniegowych uzupełnienie tynków na kominach wykonanie zadaszenia nad składem drewna Budynek gospodarczy nr. 2 rozebranie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, rozebranie ołacienia dachu, deski okapowe i wiatrowej pokrycie blachą powlekaną dachówkową założenie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz płotków śniegowych wymiana stolarki okiennej i drzwiowej uzupełnienie tynków wewnętrznych i malowanie Szczegółowy zakres prac wraz z ich obmiarem zamieszczony jest w załączonym specyfikacji przedmiarze robót. Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych: Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych należy: wykonać zabezpieczenie i oznakowanie strefy zagrożenia, przygotować miejsce składanie materiałów z rozbiórki, wykonawca ma obowiązek unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej, a wynikających ze skażenia poziomu hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego działania , wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren, na którym są prowadzone prace zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p. pożarowymi. 4.1.2 Elementy przedmiaru robót: W zakresie robót remontowo-budowlanych należy wykonać następujące roboty: demontaż dojścia do budynku z betonu wykopy pod korytowanie placu, dojścia i dojazdu, ułożenie obrzeży i krawężników równo z nawierzchnią wykonanie warstw pod utwardzenie z kostki behaton wykonanie utwardzenia z kostki betonowej z wyprofilowaniem odpowiednich spadków w celu odprowadzenia wody odpadowej demontaż pokrycia dachów wymiana elementów więźby dachowej wymiana uszkodzonych elementów drewnianych wykonanie pokrycia dachów ułożenie obróbek blacharskich rynien i rur spustowych wymiana stolarki okiennej i drzwiowej uzupełnienie tynków i posadzki betonowej wywóz gruzu z rozbiórki, utylizacja płyt azbestowo-cementowych oraz wywóz we wskazane miejsce urobku po robotach ziemnych 4.1.3 Wymagania dotyczące właściwości materiałów i wyrobów budowlanych: Zastosowane materiały powinny posiadać certyfikaty, znaki bezpieczeństwa B atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz prawem budowlanym. 4.1.4 Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn niezbędnych lub zalecanych do wykonania robót zgodnie z założoną jakością: Dobór sprzętu do wykonania robót przewidzianych w Umowie powinien gwarantować dobrą jakość oraz spełniać wszystkie warunki przestrzegania przepisów BHP. 4.1.5 Wymagania dotyczące środków transportu: Materiały i elementy mogą być przewożone dowolnymi środkami transportu. Podczas transportu materiały i elementy muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniami lub utrata stateczności. 4.1.6 Wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych: Roboty budowlano-remontowe powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według Polskich Norm, oraz zgodnie z zasadami przepisów BHP i p. pożarowych. Całość robót należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych - tom I-IV Budownictwo ogólne. Dla sprawdzenia przebiegu robót, zatwierdzenia stosowanych materiałów, uzgodnień oraz czuwania nad należytą jakością wykonywanych robót Inwestor ustanawia nadzór inwestorski. 4.1.7 Opis działań związanych z kontrolą, badaniami i odbiorem wyrobów i robót budowlanych: Podstawą do odbioru wykonania robót stanowi stwierdzenie zgodności ich wykonania z zakresem prac ujętych w przedmiarze i specyfikacji technicznej. Roboty zanikające wymagają odbiorów częściowych. Badania w czasie odbioru częściowego należy przeprowadzić dla tych robót, do których dostęp później jest niemożliwy lub utrudniony. Wykonawca zawiadamia inwestora o gotowości do odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca dołącza następujące dokumenty: protokoły odbiorów technicznych, atesty na wbudowane materiały, protokoły badań i sprawdzeń. Inwestor wyznacza datę i rozpocznie czynności odbioru stanowiących przedmiot umowy w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia. Protokół odbioru sporządzi Inwestor na formularzu określonym przez Inwestora i doręczy Wykonawcy w dniu zakończenia odbioru. 4.1.8 Wymagania dotyczące przedmiaru i obmiaru robót: Jeżeli zajdzie konieczność w trakcie realizacji robót będzie prowadzony dziennik obmiarów, w którym wpisów dokonywał będzie kierownik budowy. Inspektor nadzoru wpisem do dziennika obmiarów potwierdzi zakres i ilość wykonanych robót. 4.1.9 Opis sposobu rozliczenia robót: Roboty remontowe będą rozliczane zgodnie z zawartą umową. Roboty tymczasowe, prace towarzyszące i inne niezbędne do wykonania robót Wykonawca uwzględnia w zestawieniu kosztów będących podstawą do opracowania wynagrodzenia. 4.1.10 Dokumenty do odbioru robót: Wykonawca przygotowuje do odbioru końcowego następujące dokumenty: określone warunki umowy atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, dla wbudowanych materiałów i elementów, wyniki badań i pomiarów załączone do dokumentów odbiorowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - 6.000,00 zł słownie: sześć tysiące 00 100 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona, złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. mogą wykazać się w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 3 robót ( 60.000 zł. brutto każda) o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawia wykaz wykonanych robót z podaniem ich zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 2 do formularza ofertowego c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_lubin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_lubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Lubinie przy ul. Spółdzielczej 18 w sekretariacie w terminie do dnia 23 .10. 2013 roku, do godziny 9.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działek nr 391/2, 391/1, 390/1, 390/2, 387/1, 387/2, 426/11 miejscowości Siedlce.
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego krytej pływalni "CENTRUM 7" na potrzeby RCS Sp. z o.o. w Lubinie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 9 w Lubinie na okres IX. 2025 r.- VIII. 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla budowy parkingów typu Park& Ride wraz z przebudową dróg dojazdowych i budową ścieżek rowerowych
- Termomodernizacja budynku gminnego (mieszkalnego) Zimna Woda 27.
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na modernizacji ujęcia wodociągowego w Dąbrowie w gminie Nowosolna - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Modernizację instalacji elektrycznej: montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych oraz oświetlenia zewnętrznego w budynkach przy ulicy Meissnera 7, 9, 11 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.