Ogłoszenie z dnia 2013-03-26
Lublin: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek [DSP.WW.2311.14.2013]
Numer ogłoszenia: 45253 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 76 50, faks 81 528 76 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek [DSP.WW.2311.14.2013].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 174 , poz. 1038) oraz z SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagania wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia może być zgodnie z art. 75 ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej prowadzona przez: uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych oraz podmioty lecznicze; inne podmioty po uzyskaniu wpisu do właściwego rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże się należytym wykonaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej dwóch szkoleń specjalizacyjnych dla pielęgniarek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki dokonania zmiany umowy: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. Za zgodą Zamawiającego zmiana wykładowcy wynikająca z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowana przez Wykonawcę w zastępstwo osoba będzie posiadała wymagane w SIWZ wykształcenie, kwalifikacje i doświadczeni zawodowe. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ w Lublinie
20-601 Lublin, ul. Zana 38
Nr faksu (81) 528 76 30
Adres e-mail: lukasz.wrobel@lubelskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 12:00, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ w Lublinie 20-601 Lublin, ul. Zana 38 Pok. 914-5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach niniejszej umowy, możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników szkolenia o 20%.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie specjalizacyjne pielęgniarstwa rodzinnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakładana liczba osób: 6 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej w Kocku, Dom Pomocy Społecznej w Surhowie. Miejsce kształcenia: Lublin. Okres kształcenia: kwiecień 2013 - grudzień 2014 r. Łączną liczba godzin: 995 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 330 godzin, - blok specjalistyczny - 665 godzin, w tym, - część teoretyczna - 420 godzin, - część praktyczna - 245 godzin. Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie specjalizacyjne pielęgniarstwa psychiatrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia: Lublin. Zakładana liczba uczestników: 6 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej w Gościeradowie, Dom Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku, Dom Pomocy Społecznej w Ryżkach, Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie. Okres kształcenia: kwiecień 2013 - grudzień 2014 r. Łączną liczba godzin: 1 190 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 330 godzin, - blok specjalistyczny - 860 godzin, w tym, - część teoretyczna - 300 godzin, - część praktyczna - 560 godzin. Pozostałe informacje dotyczace opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie specjalizacyjne pielęgniarstwa psychiatrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia: Zamość Zakładana liczba uczestników: 5 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej w Bończy, Dom Pomocy Społecznej w Tyszowcach. Okres kształcenia: kwiecień 2013 - grudzień 2014 r. Łączną liczba godzin: 1 190 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 330 godzin, - blok specjalistyczny - 860 godzin, w tym, - część teoretyczna - 300 godzin, - część praktyczna - 560 godzin. Pozostałe informacje dotyczace opisu przedmiootu zamówienie znajdują się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie specjalizacyjne pielęgniarstwa opieki długoterminowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia Lublin Zakładana liczba uczestników: 8 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Lubelskim, Dom Pomocy Społecznej w Matczynie, Dom Pomocy Społecznej Betania w Lublinie, Dom Pomocy Społecznej Kalina w Lublinie. Okres kształcenia: kwiecień 2013 - grudzień 2014 r. Łączną liczba godzin: 900 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 330 godzin, - blok specjalistyczny - 570 godzin, w tym, - część teoretyczna - 360 godzin, - część praktyczna - 210 godzin. Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie specjalizacyjne pielęgniarstwa opieki długoterminowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce kształcenia Zamość Zakładana liczba uczestników: 9 osób zrekrutowanych przez Zamawiającego. Miejsca pracy uczestników: Dom Pomocy Społecznej w Tyszowcach, Dom Pomocy Społecznej w Kaniem. Okres kształcenia: kwiecień 2013 - grudzień 2014 r. Łączną liczba godzin: 900 godzin dydaktycznych, w tym: - blok ogólnozawodowy - 330 godzin, - blok specjalistyczny - 570 godzin, w tym, - część teoretyczna - 360 godzin, - część praktyczna - 210 godzin. Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajduja się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 w roku 2026.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, odp. gabarytowych oraz dzierżawy pojemników i kontenerów na terenie 1. WSzKzP SPZOZ w Lublinie-Filia w Ełku .
- Dostawa odczynników do badań pozaustrojowych (powtórka)
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- dostawa płynów infuzyjnych i leku SEVOFLURANUM - 2 zadania
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH: drobiu, wędlin i mięsa
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





