To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Bielsko-Biała: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu pn.: Most do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.2, Priorytet VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 45178 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 430254 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Polityki Społecznej, Plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. (033) 49 71 499, faks (033) 49 71 720.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu pn.: Most do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.2, Priorytet VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla 36 uczestników (3 grupy po 12 osób każda) projektu pn.: Most do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.2, Priorytet VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie od stycznia do marca 2012r. Usługi będące przedmiotem zamówienia mają w szczególności polegać na: a) Realizacji szkolenia zgodnie z koncepcją szkolenia przedstawioną przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do nin. SIWZ, b) Zapewnieniu odpowiednio wykwalifikowanych trenerów, spełniających wymagania Zamawiającego określone w warunkach udziału w postępowaniu, c) przygotowaniu materiałów szkoleniowych, oznakowanych logotypami przekazanymi przez Zamawiającego. Materiały muszą być dostarczone w wersji papierowej i elektronicznej Zamawiającemu na 2 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia. Szkolenia dla I grupy szkoleniowej będą się odbywać w poniedziałki i wtorki Szkolenia dla II grupy szkoleniowej będą się odbywać w środy i czwartki Szkolenia dla III grupy szkoleniowej będą się odbywać w soboty i niedziele Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 1. Część 1: Podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej - 3 grupy po 12 osób (32 godziny szkoleniowe - 4dni dla każdej z grup szkoleniowych): łącznie 96 godzin tj. 12 dni 2. Część 2: Prawo pracy - 3 grupy po 12 osób (8 godzin szkoleniowych - 1 dzień dla każdej z grup szkoleniowych):łącznie 24 godziny tj. 3 dni 3. Część 3: Podstawy BHP - 3 grupy po 12 osób (8 godzin szkoleniowych - 1 dzień dla każdej z grup szkoleniowych): łącznie 24 godziny tj. 3 dni 4. Część 4: Księgowość - 3 grupy po 12 osób (40 godzin szkoleniowych - 5 dni dla każdej z grup szkoleniowych): łącznie 120 godzin tj.15 dni 5. Część 5: Kontrola skarbowa- 3 grupy po 12 osób (8 godzin szkoleniowych - 1 dzień dla każdej z grup szkoleniowych): łącznie 24 godziny tj. 3 dni 6. Część 6: Marketing i obsługa klienta - 3 grupy po 12 osób (32 godziny szkoleniowe - 4 dni dla każdej z grup szkoleniowych) łącznie 96 godzin tj. 12 dni 7. Część 7: Podstawy obsługi komputera- 3 grupy po 12 osób (32 godziny szkoleniowe - 4 dni dla każdej z grup szkoleniowych): łącznie 96 godzin tj. 12 dni 8. Część 8: Biznes plan- 3 grupy po 12 osób (40 godzin szkoleniowych, w tym 16 godzin z wykorzystaniem programów komputerowych - 5 dni dla każdej z grup szkoleniowych): łącznie 120 godzin tj.15 dni 1 godzina szkoleniowa - 1 godzina lekcyjna - 45 minut zegarowych. Szkolenia będą prowadzone w powyższej chronologii, a terminy szkoleń będą ustalone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 6 do nin. SIWZ. Zamawiający nie ogranicza liczby części na które można złożyć ofertę. Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby przeprowadzonych godzin szkoleniowych. Wynagrodzenie Wykonawcy współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i wypłacane będzie po wykonaniu czynności, o których mowa wyżej, w kwocie wynikającej z ilości faktycznie przeprowadzonych przez Wykonawcę godzin szkoleniowych. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu, wyżywienia i noclegu trenerów. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową, projektor multimedialny oraz laptop. Dla uczestników projektu Zamawiający zapewnia catering w trakcie trwania szkolenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest w ramach Priorytetu VI Działanie 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Prawo Pracy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEATA STĘPNICKA-BARCZYK FSE CONSULTING
jakie przetargi wygrała firma
BEATA STĘPNICKA-BARCZYK FSE CONSULTING
- FSE Consulting, ul. Wojska Polskiego 25/27, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2656,80
Oferta z najniższą ceną: 2136,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4512,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Podstawy BHP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEATA STĘPNICKA-BARCZYK FSE CONSULTING
jakie przetargi wygrała firma
BEATA STĘPNICKA-BARCZYK FSE CONSULTING
- FSE Consulting, ul. Wojska Polskiego 25/27, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1440,00
Oferta z najniższą ceną: 1440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Kontrola skarbowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEATA STĘPNICKA-BARCZYK FSE CONSULTING
jakie przetargi wygrała firma
BEATA STĘPNICKA-BARCZYK FSE CONSULTING
- FSE Consulting, ul. Wojska Polskiego 25/27, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1416,00
Oferta z najniższą ceną: 1416,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1416,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Marketing i obsługa klienta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FSE Consulting, ul. Wojska Polskiego 25/27, 41-200 Sosonwiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7804,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4723,20
Oferta z najniższą ceną: 4723,20 / Oferta z najwyższą ceną: 22800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA POTRZEB SZPITALA PEDIATRYCZNEGO W BIELSKU-BIAŁEJ - 8 PAKIETÓW
- Modernizacja łazienki wraz z zamontowaniem klimatyzacji w sali widowiskowej w Domu Kultury w Olszówce.
- Modernizacja instalacji systemu technologii scenicznej w Domu Kultury w Hałcnowie w Bielsku-Białej
- Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje miękkie w ramach projektu "Wsparcie kompetencyjne kadr administracji publicznej w Aglomeracji Beskidzkiej - etap I
- Kompleksowa rewitalizacja budynków zlokalizowanych przy ulicy 11 Listopada 63a oraz 61 w Bielsku-Białej (....)- Pralnia Kreatywności ETAP 1 w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja tarasu w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje miękkie w ramach projektu "Wsparcie kompetencyjne kadr administracji publicznej w Aglomeracji Beskidzkiej - etap I
- Usługa organizacji i przeprowadzenia w formie stacjonarnej 6 jednodniowych szkoleń dla pracowników Ośrodka Adopcyjnego w ramach projektu "Droga do rodziny. Od kandydata do rodzica adopcyjnego."
- Przeprowadzenie oraz obsługa szkoleń z kompetencji miękkich oraz zapewnienie opieki nad dzieckiem w czasie trwania szkolenia, dla obywateli państw trzecich, w tym migrantów z podziałem na 4 części
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Kuchnia molekularna w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- BZP.272.50.2025.AR - 2 jednodniowe szkolenia pn. "Dostępność w rewitalizacji" realizowane w ramach projektu pn. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
- Kurs: "Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem" dla 8 osób w Gorzowie Wlkp.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.