eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceDostawa mebli dla adaptacji części pomieszczeń budynku Liceum Ogólnokształcącego w Czersku (segment A) realizowanego w ramach zadaniaTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Chojnickim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Chojnice: Dostawa mebli dla adaptacji części pomieszczeń budynku Liceum Ogólnokształcącego w Czersku (segment A) realizowanego w ramach zadania: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Chojnickim.
Numer ogłoszenia: 44731 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16877 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla adaptacji części pomieszczeń budynku Liceum Ogólnokształcącego w Czersku (segment A) realizowanego w ramach zadania: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Chojnickim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy p.n.Dostawa mebli dla adaptacji części pomieszczeń budynku Liceum Ogólnokształcącego w Czersku (segment A) realizowanego w ramach zadania: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Chojnickim. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mebli oraz ich wniesienia i montażu w terminach: - ETAP I: MEBLE I KRZESŁA NA PODDASZU (pomieszczenia 1.03, 1.04, 1.05, 1.06, 1.07, 1.08-zgodnie z załącznikiem 7A do Siwz) wykonanie do dnia: 17.03.2014 r., dostarczenie rozniesienie i montaż w terminie: 17-23.03.2014 r. - ETAP II MEBLE I KRZESŁA NA PARTERZE (pomieszczenia 0.10, 0.11, 0.12 - zgodnie z załącznikiem 7A do Siwz,) wykonanie do dnia: 27.04.2014 r., dostarczenie rozniesienie i montaż w terminie: 28.04-02.05.2014 r. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest załącznikach do SIWZ nr 7 A oraz 7 B, formularzach rzeczowo-cenowych 5 A i 5 B oraz rozdziale D- SIWZ Istotne postanowienia umowy. Fotele obrotowe K-2 w ilości 7 szt. (poz.2 w Formularzu rzeczowo-cenowym zał.5 B) nie są ujęte na rysunkach w opisie przedmiotu zamówienia. Będą one dostarczone do budynku Starostwa Powiatowego w Chojnicach. Wykonawca wystawi na tę pozycję osobną fakturę. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza to, że wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania po akceptacji zaproponowanego standardu przez zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w siwz, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Zdjęcia konkretnego produktu, rysunki, modele i wizualizacje, które występują w załącznikach do Siwz, należy traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANSED Kurpaska Janusz, ul. Pasieka Otfinowska 144, 33-270 Wietrzychowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55529,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44135,75

  • Oferta z najniższą ceną: 44135,75 / Oferta z najwyższą ceną: 91196,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.