Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: prowadzenie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Radomsku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Barbara Cholewka, Rejon Radomsko,, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lodz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: GDDKIA O/Łódź Rejon Radomsko, Barbara Cholewka, ul. Reja 8, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. (044) 682-21-75, fax (044) 682-20-92, e-mail: rdk-tech@euronet.net.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKIA O/Łódź Rejon Radomsko, Barbara Cholewka, ul. Reja 8, 97-500 Radomsko, woj. Łódzkie, tel. (044) 682-21-75, fax (044) 682-20-92, e-mail: rdk-tech@euronet.net.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: GDDKIA O/Łódź Rejon Radomsko, Barbara Cholewka, ul. Reja 8, 97-500 Radomsko, woj. Łódzkie, tel. (044) 682-21-75, fax (044) 682-20-92, e-mail: rdk-tech@euronet.net.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Radomsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: GDDKiA Oddział Łódź Rejon Radomsko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych na odcinkach administrowanych przez Rejon w Radomsku w punktach dyspozycyjnych Rejonu z podziałem na : 1) prowadzenie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg na Bazie Materiałowej w Radomsku a)dyżury będą prowadzone dwuosobowo , przez całą dobę w soboty, niedziele i dni wolne od pracy (dodatktowo 24 i 31 grudnia ) - w systemie dwuzmianowym (minimalna ilość osób dyżurujących - 10 ) .Zamawiający w razie potrzeby może zlecić dodatkowo prowadzenie dyżuru w pozostałe dni tygodnia. 2) prowadzenie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg na Bazie Materiałowej w Mzurkach a) dyżury będą prowadzone jednoosobowo , całodobowo we wszystkie dni tygodnia (minimalna ilość osób dyżurujących - 5) Do obowiązków dyżurnego będzie należało odpowiednie do zaistniałej sytuacji rozdysponowanie sprzętem w celu likwidacji gołoledzi bądź śniegu na drodze , podawanie meldunków o warunkach na drodze , meldunków pracy sprzętu i o aktualnej pogodzie do jednostki nadrzędnej a także prowadzenie dzienników z przebiegu dyżurów W czasie sprzyjających warunków zimowych Zamawiający może czasowo zawiesić prowadzenie dyżurów lub ograniczyć je od godz. 4.00 do godz.-8.00 i od godz.16.00 do godz. 20.00 a płatność nastąpi za faktycznie wykonaną ilość dyżurów. Zamówienie obejmuje koordynację i nadzór prowadzonych usług w imieniu Zamawiającego zgodnie z postanowieniami umowy na wykonanie robót. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie że Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę . 2.Wykaz usług polegających na prowadzeniu dyżurów (zarządzaniu akcją zimową w imieniu zarządcy drogi na drogach o standardzie zimowego utrzymania min 3). zrealizowanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.20.00 - Usługi związane z zarządzaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych na odcinkach administrowanych przez Rejon w Radomsku w punktach dyspozycyjnych Rejonu z podziałem na: 1) prowadzenie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg na Bazie Materiałowej w Radomsku a)dyżury będą prowadzone dwuosobowo , przez całą dobę w soboty, niedziele i dni wolne od pracy (dodatktowo 24 i 31 grudnia ) - w systemie dwuzmianowym (minimalna ilość osób dyżurujących - 10 ) .Zamawiający w razie potrzeby może zlecić dodatkowo prowadzenie dyżuru w pozostałe dni tygodnia. 2) prowadzenie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg na Bazie Materiałowej w Mzurkach a) dyżury będą prowadzone jednoosobowo , całodobowo we wszystkie dni tygodnia (minimalna ilość osób dyżurujących - 5) Do obowiązków dyżurnego będzie należało odpowiednie do zaistniałej sytuacji rozdysponowanie sprzętem w celu likwidacji gołoledzi bądź śniegu na drodze , podawanie meldunków o warunkach na drodze , meldunków pracy sprzętu i o aktualnej pogodzie do jednostki nadrzędnej a także prowadzenie dzienników z przebiegu dyżurów W czasie sprzyjających warunków zimowych Zamawiający może czasowo zawiesić prowadzenie dyżurów lub ograniczyć je od godz. 4.00 do godz.-8.00 i od godz.16.00 do godz. 20.00 a płatność nastąpi za faktycznie wykonaną ilość dyżurów. Zamówienie obejmuje koordynację i nadzór prowadzonych usług w imieniu Zamawiającego zgodnie z postanowieniami umowy na wykonanie robót. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.11.2006; lub data zakończenia: 30.04.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymaga się 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust 1 pkt 1-3) Ustawy PZP 2. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania wykonawcy o których mówi art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, 3.Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę 4.Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 usługę polegającą na prowadzeniu dyżurów (zarządzaniu akcją zimową w imieniu zarządcy drogi na drogach o standardzie zimowego utrzymania min.3) i o wartości co najmniej 0,1 mln każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych oswiadczeni i dokumentów. Oceny dokonuje sie w systemie 0-1 (nie spełnia-spełnia) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie że Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę . 2. Wykaz usług polegających na prowadzeniu dyżurów (zarządzaniu akcją zimową w imieniu zarządcy drogi na drogach o standardzie zimowego utrzymania min 3). zrealizowanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 10:00, GDDKIA O/Łódź Rejon Radomsko, 97-500 Radomsko, ul. Reja 8.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.08.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- W-5 ZP/4/2025 dostawa odczynników chemicznych/ laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego.
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i technicznych dla potrzeb SP ZOZ MSWiA w Łodzi
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na części
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń stołówki zlokalizowanej na terenie KMP w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Szkolnej 28/30.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Kliniki Szczękowo-Twarzowej oraz haka automatycznego dla Kliniki Położniczo-Ginekologicznej CSK UM Łódź.
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie wraz z doradztwem finansowym dla projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby MCK w Krakowie"
- Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.