eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskOBSŁUGA SYSTEMU INFORMATYCZNEGOCZĘŚĆ 1. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYTOWIE CZĘŚĆ 2. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W LĘBORKU CZĘŚĆ 3. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W STAROGARDZIE GD. CZĘŚĆ 4. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W CHOJNICACH CZĘŚĆ 5. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W KARTUZACH CZĘŚĆ 6. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W PUCKU CZĘŚĆ 7. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W SZTUMIE

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Gdańsk: OBSŁUGA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO: CZĘŚĆ 1. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYTOWIE CZĘŚĆ 2. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W LĘBORKU CZĘŚĆ 3. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W STAROGARDZIE GD. CZĘŚĆ 4. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W CHOJNICACH CZĘŚĆ 5. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W KARTUZACH CZĘŚĆ 6. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W PUCKU CZĘŚĆ 7. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W SZTUMIE
Numer ogłoszenia: 445486 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku , ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3202025, faks 058 3202025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO: CZĘŚĆ 1. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYTOWIE CZĘŚĆ 2. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W LĘBORKU CZĘŚĆ 3. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W STAROGARDZIE GD. CZĘŚĆ 4. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W CHOJNICACH CZĘŚĆ 5. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W KARTUZACH CZĘŚĆ 6. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W PUCKU CZĘŚĆ 7. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W SZTUMIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest obsługa systemu informatycznego w Rejonach Dróg Wojewódzkich, w podziale na następujące części: Część I: Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie- siedziba RDW- ul. Leśna 1, 77-100 Bytów Część II: Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku- siedziba RDW- ul. Słupska 18, 84-300 Lębork Część III: Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim- siedziba RDW- ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański Część IV: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach- siedziba RDW- ul. Gdańska 110, 89-600 Chojnice Część V: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach- siedziba RDW- ul. Wzgórze Wolności 15, 83-300 Kartuzy Część VI: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku- siedziba RDW- ul. Żarnowiecka 3, 84-100 Puck 14, Część VII: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie- siedziba RDW- ul. Żeromskiego 14, 82-400 Sztum Podstawowym celem zlecenia usługi na kompleksową obsługę informatyczną jest utrzymanie i zapewnienie sprawnego i bezawaryjnego funkcjonowania całej infrastruktury informatycznej na potrzeby Rejonu Dróg Wojewódzkich (RDW). Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Od 02.01.2014 r. do 30.09.2014 r. dotyczy odpowiednio każdej części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1: RDW Bytów- 460 zł (słownie zł: czterysta sześćdziesiąt 00/100), Część 2: RDW Lębork- 460 zł (słownie zł: czterysta sześćdziesiąt 00/100), Część 3: RDW Starogard Gdański- 460 zł (słownie zł: czterysta sześćdziesiąt 00/100), Część 4: RDW Chojnice- 460 zł (słownie zł: czterysta sześćdziesiąt 00/100), Część 5: RDW Kartuzy- 460 zł (słownie zł: czterysta sześćdziesiąt 00/100), Część 6: RDW Puck- 460 zł (słownie zł: czterysta sześćdziesiąt 00/100), Część 7: RDW Sztum- 460 zł (słownie zł: czterysta sześćdziesiąt 00/100),

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zamówienia/e odpowiadające swoim przedmiotem usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn. Wykonał usługę lub usługi w następującym zakresie: a) administrowanie stanowiskami roboczymi składającymi się z komputerów, monitorów i drukarek, b) administrowanie systemami operacyjnymi i aplikacjami biurowymi używanymi w RDW na poziomie administratora. c) administrowanie systemami operacyjnymi opartymi o platformy serwerowe używane w Zarządzie Dróg Wojewódzkich (ZDW) i RDW oraz domeny, d) administrowanie sieciami informatycznymi na poziomie administratora, a przede wszystkim konfiguracją oraz zarządzaniem urządzeniami sieciowymi w tym konfiguracją zabezpieczeń dostępności do sieci, e) znajomość i doświadczenie w zakresie zagadnień związanych z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa. f) znajomość i doświadczenie w zakresie funkcjonowania sprzętu komputerowego (przede wszystkim stacji roboczych i serwerów) i podstawowych urządzeń peryferyjnych oraz sposobów ich serwisowania na poziomie administratora. ** * Wykonawca winien wykazać posiadanie doświadczenia niezależnie od ilości części, na które składa ofertę. ** W RDW znajdują się komputery klasy PC z systemami Windows XP oraz Windows 7. Programy biurowe to Pakiety Microsoft Office w wersji 2003, 2007, 2010 oraz 2013. Stacje robocze łączą się po łączu VPN z domeną ZDW. W ZDW znajdują się dwa serwery oparte na oprogramowaniu Windows Server 2003 i 2012.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie osobą legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem określonymi w poniższej tabeli: Funkcja, uprawnienia Informatyk- wykształcenie wyższe informatyczne / 1 osoba * Minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie Praktyka zawodowa: minimum roczne doświadczenie w administrowaniu wskazaną infrastrukturą polegające jednocześnie na: a) administrowaniu stanowiskami roboczymi składającymi się z komputerów, monitorów i drukarek, b) administrowaniu systemami operacyjnymi używanymi w RDW na poziomie administratora c) administrowaniu systemami operacyjnymi opartymi o platformy serwerowe używane w ZDW, RDW oraz domeny, d) administrowaniu sieciami informatycznymi na poziomie administratora, a przede wszystkim konfiguracją oraz zarządzaniem urządzeniami sieciowymi w tym konfiguracją zabezpieczeń dostępności do sieci, e) znajomości i doświadczeniu w zakresie zagadnień związanych z użytkowaniem podstawowych aplikacji biurowych w oparciu o aplikacje używane w RDW f) znajomości i doświadczeniu w zakresie zagadnień związanych z ochroną antywirusową i oprogramowaniem antywirusowym w sieciach lokalnych na poziomie administratora g) znajomości i doświadczeniu w zakresie zagadnień związanych z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa serwerów i obsługą oprogramowania przeznaczonego do tego celu na poziomie administratora h) znajomości i doświadczeniu w zakresie funkcjonowania sprzętu komputerowego (przede wszystkim stacji roboczych) i podstawowych urządzeń peryferyjnych oraz sposobów ich serwisowania na poziomie administratora.** * W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi dysponować odpowiednimi osobami na każde z nich oddzielnie. ** W RDW znajdują się komputery klasy PC z systemami Windows XP oraz Windows 7. Programy biurowe to Pakiety Microsoft Office w wersji 2003, 2007, 2010 oraz 2013. Stacje robocze łączą się po łączu VPN z domeną ZDW. W ZDW znajdują się dwa serwery oparte na oprogramowaniu Windows Server 2003 i 2012.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Do pkt III.4.1 odnośnik 1 dodaje się treść: w wykazie powinny być wskazane usługi potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt III.3.2) Wiedza i doświadczenie. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków opisanych w pkt III.3.2., III.3.4. niniejszego ogłoszenia polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów: a) pisemnego zobowiązania tych podmiotów (lub innych dokumentów z których zobowiązanie będzie wynikać), do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, b) dokumentów dotyczących w szczególności zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów tych podmiotów, sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tymi podmiotami, zakresu i okresu udziału tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. 4. Powołanie się przez Wykonawcę na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu dopuszczalne jest wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia co najmniej w zakresie wykonania usług jakimi potwierdził spełnienie opisanego w pkt III.3.2 warunku. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 8. Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój 03.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: 54/2013/PN/WZTIA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.