To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-30
Przedbórz: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Przedbórz oraz jej jednostek organizacyjnych działających w formie jednostek budżetowych w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2015 r.
Numer ogłoszenia: 444932 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 427224 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przedbórz, ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz, woj. łódzkie, tel. 044 7812261 do 65, faks 044 7812180.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Przedbórz oraz jej jednostek organizacyjnych działających w formie jednostek budżetowych w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2015 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Kompleksową obsługę bankową prowadzoną dla: a) Budżetu gminy, b) Urzędu Miejskiego w Przedborzu, c) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przedborzu, d) Środowiskowego Domu Samopomocy w Gaju, e) Samorządowego Przedszkola w Przedborzu, f) Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Przedborzu, g) Szkoły Podstawowej w Górach Mokrych, h) Publicznego Zespołu Placówek Oświatowych w Przedborzu 2) W ramach kompleksowej obsługi bankowej każdej obsługiwanej jednostki organizacyjnej Wykonawca zobowiązuje się do: a) otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, b) możliwości otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, c) realizacji poleceń przelewów na inne banki, d) przyjmowania wpłat gotówkowych, e) dokonywania wypłat gotówkowych na podstawie czeków, f) wypłaty gotówkowe dla świadczeniobiorców na podstawie imiennej listy g) realizacji przelewów wewnętrznych bez opłat i prowizji h) codziennego wydawania wyciągów bankowych z poprzedniego dnia wraz z dokumentami źródłowymi bez opłat i prowizji, i) wydawania blankietów czekowych (książeczki czekowej) bez opłat i prowizji, j) wydawania opinii bankowych, zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych oraz wykonania innych czynności bankowych, np. zmiana karty wzorów podpisów na wniosek zamawiającego bez opłat i prowizji, k) likwidacji rachunków bankowych na pisemny wniosek bez opłat, l) przechowywania depozytów bez opłat i prowizji, ł) do zainstalowania i uruchomienia na wniosek Zamawiającego systemu bankowości elektronicznej w przypadku skierowania przez Zamawiającego przedmiotowego wniosku. Szczegółowe warunki wprowadzenia systemu bankowości elektronicznej zostaną określone w odrębnej umowie / korzystanie przez zamawiającego z zainstalowanego systemu nie jest wiążące), m) udzielania osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o saldach na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez opłat. n) Bank zobowiązuje się do realizacji zleceń płatniczych posiadacza rachunku w dniu złożenia zlecenia. o) Bank zobowiązuje się zapewnić dostęp do gotówki bez konieczności wcześniejszego zamówienia do wysokości 20 000,00 zł, p) Bank zobowiązuje się do dokonania w dniu 31 grudnia każdego roku obowiązywania umowy likwidacji sald na wskazany w odrębnym piśmie zamawiającego rachunek bankowy. Likwidacja sald będzie polegała na przekazaniu środków ze wskazanych rachunków na rachunek budżetu gminy. 3) Udzielanie kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu gminy w wysokości określonej upoważnieniem w Uchwale Budżetowej ( nie więcej jednak niż 1 000 000,00 złotych w skali roku) w okresie związanym z umową. a) Uruchomienie tego kredytu odbywać się będzie na pisemny wniosek zamawiającego, zamawiający dostarczy wymagane przez Bank dokumenty w celu uruchomienia kredytu, b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych opłat i prowizji w związku z uruchomieniem i realizacją kredytu a, także od jego niewykorzystanej części, c) Zabezpieczeniem niniejszego kredytu winien być weksel in blanco, d) Każdy wpływ środków na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia, e) Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie poprzez pobranie z rachunku podstawowego wydatków Urzędu Miejskiego. f) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone będzie w oparciu o stawkę WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonych jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększonej o stałą marżę banku, g) szczegółowe warunki kredytu określi odrębną umowa kredytu w rachunku bieżącym budżetu 4) Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym bankowym a) Wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego na dany miesiąc rozliczeniowy wyliczana będzie w oparciu o stawkę WIBID dla 1 - miesięcznych zlotowych depozytów międzybankowych wyliczoną jako średnia z notowań WIBID 1M dla poprzedniego miesiąca (+/- o marża banku), kapitalizowane na koniec miesiąca w ostatnim dniu kalendarzowym. Marża banku winna być podana w % i stała w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zastosowania pomniejszenia stawki WIBID o stałą marżę banku, marża ta nie może przekroczyć wysokości 1 %. b) Lokowanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych typu over night i weekend (na wniosek zamawiającego) przyjmowanie automatyczne lokat typu over night i weekend z rachunku bieżącego budżetu gminy. Oprocentowanie określa się w oparciu o WIBID O/N (ustalony o godz.11,00 w dniu założenia lokaty) +/- marża banku, przy czym lokaty typu over night i weekend będzie dokonywana o ile oprocentowanie na tej lokacie będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego. Lokowanie tych środków pieniężnych następuje z rachunku zamawiającego na koniec dnia. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego. Marża banku winna być podana w % i stała w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zastosowania pomniejszenia stawki WIBID o stałą marżę banku, marża ta nie może przekroczyć wysokości 1 %. c) Szczegółowe warunki lokatach terminowych dłuższych (niż over night weekend) ustalane będą na podstawie odrębnej umowy. 3.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania niezmienności warunków umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty (np. wysokości opłat, prowizji, stałych współczynników odnoszących się do oprocentowania środków na rachunkach bieżących i innych warunków umowy, dokonywanie niekorzystnych dla Zamawiającego zmian wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych i innych przyczyn zależnych od niego). Niedopuszczalne jest wprowadzanie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji Zarządu Wykonawcy, lub innego organu Wykonawcy. 3.5. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli, z tytułu wykonywania wskazanych wyżej czynności obsługi bankowej 3.6. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji za: a) zamykanie rachunków; b) sporządzanie wyciągów bankowych; c) przelewów w ramach banku prowadzącego obsługę, d) wydawania blankietów czekowych (książeczek czekowych); e) wydawanie zaświadczeń i opinii; f) przechowywanie depozytów; 3.7. Wykonawca prowadzący obsługę zobowiązany jest zapewnić obsługę gotówkową Zamawiającego: a) podjęcia gotówki z rachunków bankowych codziennie od godz. 7 3o do godz. 153o; b) wpłaty gotówki na rachunki bankowe codziennie od godz. 7 3o do godz. 153o; 3.8. Wykonawca będzie dokonywał miesięcznie kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego 3.9. Z uwagi na konieczność codziennego dokonywania wpłat lub wypłat gotówkowych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na terenie Miasta Przedborza oddział/ /placówkę gdzie możliwe będzie dokonywanie wskazanych wyżej czynności. Informacje o siedzibie oddziału/placówki należy wskazać w formularzu ofertowym stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ. 3.10. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy o prowadzenie rachunków bankowych z każdą jednostką budżetową wymienioną w pkt 3.3.1) Uwaga. Wszystkie warunki wymienione w pkt.3.3. do pkt 3.10. stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy. W związku z tym musza się one znaleźć w zaproponowanym i dołączonym do oferty przez Wykonawcę projekcie umowy. Jeśli dołączony przez Wykonawcę do oferty projekt umowy nie będzie uwzględniał przedmiotowych warunków, bądź będzie z nim sprzeczny oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEDBORZU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEDBORZU
- Bank Spółdzielczy w Przedborzu, ul. Mostowa 31, 97-570 Przedbórz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83164,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113897,16
Oferta z najniższą ceną: 113897,16 / Oferta z najwyższą ceną: 113897,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PRZEDBÓRZ
- "Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Przedbórz"
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do (z) szkół/placówek w roku szkolnym 2025/2026 łącznie ze sprawowaniem opieki nad uczniami podczas wykonywania usługi
więcej: przetargi PRZEDBÓRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego pojazdu specjalistycznego typu "Śmieciarka"
- Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Miasta Sulejówek przez okres 2 lat, tj. od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2027 r.
- "Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Trzebinia na okres czterech lat, tj. od 01.01.2026r. do 31.12.2029r".
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.