Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-29
Wałcz: Wykonanie robót: budowlano-montażowych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej i innych, związanych z przebudową budynku infrastruktury eduka-cyjnej PWSZ w Wałczu - budynek nr 4
Numer ogłoszenia: 444802 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu , ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2500187, 3872740, faks 067 2500187, 3872740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.pwsz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót: budowlano-montażowych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej i innych, związanych z przebudową budynku infrastruktury eduka-cyjnej PWSZ w Wałczu - budynek nr 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót: budowlano-montażowych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej i innych, związanych z przebudową budynku infrastruktury eduka-cyjnej PWSZ w Wałczu - budynek nr 4. Zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: a)wykonanie robót budowlano-montażowych w tym robót wykończeniowych. b)wykonanie robót branży sanitarnej wraz z wentylacją mechaniczną, c)wykonanie robót branży elektrycznej, d)wykonanie pozostałych prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, wyspecyfikowa-nych w Załączniku nr 1..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 Ustawy w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy, a w szczególności: 1.Spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia Wymagane: 1.1.W zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Posiadanie doświadczenia w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy to z tego okresu, robót, których wartość i zakres jest tożsamy z przedmiotem zamówienia tj. a)min. jednej roboty budowlano-montażowej o minimalnej wartości 2.300.000 zł brutto, b)min. jednej roboty w zakresie instalacji sanitarnych (wod-kan. i c.o.) o minimalnej wartości 250.000 zł brutto, c)min. jednej roboty w zakresie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o minimalnej wartości 210.000 zł brutto, d)min. jednej roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych o minimalnej wartości 130.000 zł brutto. 2.Spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2.1.W zakresie potencjału technicznego: Dysponowanie przez Wykonawcę niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, urzą-dzeniami i sprzętem, a w szczególności tymi, o których mowa w Załączniku nr 10 do SIWZ. 2.2.W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)Posiadanie Kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie kierowania budową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane b)Posiadanie kierownika robót w branży sanitarnej, z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie kie-rowania robotami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. c)Posiadanie kierownika robót w branży elektrycznej, z uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie kierowania robotami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Kierownicy o których mowa w punkcie a), b) i c) oprócz stosownych uprawnień, muszą posiadać ponadto wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3.Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Wymagane warunki: 3.1.Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł - kwota powyższa wynika z planowa-nych płatności za wykonane roboty przez Zamawiającego oraz przewidywanych środków jakie Wykonawca musi zaangażować w celu płynnej realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Wymagane warunki: 4.1.Wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania. 4.2.Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 4.3.Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.4.Wykonawca nie został skazany za przestępstwo określone w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy. 4.5.Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1, do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 Ustawy (załączniki nr 3 i nr 4 ). 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwier-dzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2.W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dys-ponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2, do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 2.1.Wypełniony druk Doświadczenie wykonawcy (załącznik nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającym (referencje, opinie, listy polecające itp.), że roboty w poszczególnych branżach zostały zrealizowane należycie wraz z kwotami na jakie zostały wykonane poszczególne roboty (dotyczy robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres). 2.2.Oświadczenie o zatrudnianiu (lub wskazanie innej formy współpracy) osób, które będą pełniły stanowiska kierownika budowy i kierowników robót o których mowa w punkcie X 1.2 SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, mogących pełnić funk-cje o których mowa w punkcie X 1.2. SIWZ. Do ww. oświadczenia należy dołączyć dokumenty poświadczające posiadane uprawnienia, dokument potwierdzający wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz dokument z którego będzie wynikało opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2.3.Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, urządzeniami i sprzętem, o których mowa w Załączniku nr 9 do SIWZ 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty muszą być dołączona informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wy-sokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 2.500.000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4.Pozostałe dokumenty: 4.1. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 4.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 SIWZ). 4.3. Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty, liczonej od daty odbioru końcowego zadania. 4.4. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na urządzenia, o których mowa w Dokumentacji Technicznej, na okres jakiego udziela producent urządzeń, jednak nie mniejszy niż 12 miesięcy, liczonej od daty odbioru końcowego zadania. 4.5. Oświadczenia o: a)dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia (załącznik nr 8), b)uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót (załącznik nr 8), c)zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale IV ust. 3 (załącznik nr 8), d)dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót (załącznik nr 8), e)terminu związaniu z ofertą (załącznik nr 8), f)wniesieniu wadium (załącznik nr 8), g)zapoznaniu się Wykonawcy z wymaganą starannością ze SIWZ oraz Dokumentacją Techniczną, wg której Wykonawca będzie realizował inwestycję i że nie zgłasza do niej żadnych zastrzeżeń i uwag, a w szczególności co do jej kompletności i czytelności w za-kresie rzeczowym (załącznik nr 7). 4.6.Dokument potwierdzający wniesienie wadium 4.7.Kosztorysy ofertowe opracowane metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót, Dokumentacji Technicznej oraz Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1), a także zesta-wienie materiałów wraz z ich cenami. 4.8.Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót, uwzględniający ograniczenia i wytyczne zawarte w załączniku nr 1 5.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): 5.1Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty: a)pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów (osobie fizycznej) przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c)oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.2.Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że: a)każdy z osobna: nie podlegają wykluczeniu z postępowania (zgodnie z punktem rozdz. X ust. 3 SIWZ), posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, b)natomiast wspólnie muszą wykazać, że (zgodnie z rozdz. X ust. 1 i 2 SIWZ): posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, 5.3. Oświadczenie członków konsorcjum, że zostanie lub zostało ono powołane na okres nie krótszy niż okres wynikający z terminu wykonania zamówienia powiększony o długość udzielonej gwarancji. 5.4.Przed podpisaniem umowy należy przedstawić zamawiającemu umowę pomiędzy podmiotami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie. 6. Dokumenty dołączone jako załączniki oferty, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o którym mowa rozdziale XI ust. 1 pkt. 1.6 SIWZ, kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 pkt.1.2. - 1.5. dostarcza odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 87 poz. 605). 9. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. 10. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną zawiadomieni równocześnie, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Oferta wykonawcy wykluczonego, uznana zostanie za odrzuconą. 11. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do ofert oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale XI SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pwsz.eu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Rektorat PWSZ w Wałczu pokój nr 108 przy ulicy Bydgoskiej 50.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami w postaci Dokumentacji Technicznej, Kosztorysów ślepych orach Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - na płycie CD - można nabyć w pokoju nr 129 przy ulicy Bydgoskiej 50. Kwota za jaką Wykonawca może uzyskać płytę CD wynosi 10,00 zł netto..
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa leku (romosozumabum) w ramach programu lekowego na okres 18 miesięcy
- Dostawa skanera podatności do 128 adresów IP oraz wdrożenie bezpiecznej platformy poczty elektronicznej
- Usługi przeprowadzenia zajęć z nauki zawodu oraz nauki języka niemieckiego
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadań pn.: Budowa przepustu z piętrzeniem oraz dwóch zastawek w leś. Maliny Budowa dwóch zastawek w leś. Głowaczewo oraz zastawki w leś. Smolary
- Modernizacja kompleksu sportowego "moje Boisko Orlik - 2012" przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Wałczu.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych
- Remont poradni dermatologicznej i remont schodów wejściowych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych w przychodni ZLO przy ul. Saskiej 61 oraz opracownie aktualizacji dokumentacji projektowej.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.