eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczWykonanie robótbudowlano-montażowych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej i innych, związanych z przebudową budynku infrastruktury eduka-cyjnej PWSZ w Wałczu - budynek nr 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Wałcz: Wykonanie robót: budowlano-montażowych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej i innych, związanych z przebudową budynku infrastruktury eduka-cyjnej PWSZ w Wałczu - budynek nr 4
Numer ogłoszenia: 444802 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu , ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2500187, 3872740, faks 067 2500187, 3872740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.pwsz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót: budowlano-montażowych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej i innych, związanych z przebudową budynku infrastruktury eduka-cyjnej PWSZ w Wałczu - budynek nr 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót: budowlano-montażowych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej i innych, związanych z przebudową budynku infrastruktury eduka-cyjnej PWSZ w Wałczu - budynek nr 4. Zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: a)wykonanie robót budowlano-montażowych w tym robót wykończeniowych. b)wykonanie robót branży sanitarnej wraz z wentylacją mechaniczną, c)wykonanie robót branży elektrycznej, d)wykonanie pozostałych prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, wyspecyfikowa-nych w Załączniku nr 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 Ustawy w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy, a w szczególności: 1.Spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia Wymagane: 1.1.W zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Posiadanie doświadczenia w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy to z tego okresu, robót, których wartość i zakres jest tożsamy z przedmiotem zamówienia tj. a)min. jednej roboty budowlano-montażowej o minimalnej wartości 2.300.000 zł brutto, b)min. jednej roboty w zakresie instalacji sanitarnych (wod-kan. i c.o.) o minimalnej wartości 250.000 zł brutto, c)min. jednej roboty w zakresie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o minimalnej wartości 210.000 zł brutto, d)min. jednej roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych o minimalnej wartości 130.000 zł brutto. 2.Spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2.1.W zakresie potencjału technicznego: Dysponowanie przez Wykonawcę niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, urzą-dzeniami i sprzętem, a w szczególności tymi, o których mowa w Załączniku nr 10 do SIWZ. 2.2.W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)Posiadanie Kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie kierowania budową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane b)Posiadanie kierownika robót w branży sanitarnej, z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie kie-rowania robotami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. c)Posiadanie kierownika robót w branży elektrycznej, z uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie kierowania robotami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Kierownicy o których mowa w punkcie a), b) i c) oprócz stosownych uprawnień, muszą posiadać ponadto wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3.Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Wymagane warunki: 3.1.Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł - kwota powyższa wynika z planowa-nych płatności za wykonane roboty przez Zamawiającego oraz przewidywanych środków jakie Wykonawca musi zaangażować w celu płynnej realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Wymagane warunki: 4.1.Wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania. 4.2.Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 4.3.Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.4.Wykonawca nie został skazany za przestępstwo określone w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy. 4.5.Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1, do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 Ustawy (załączniki nr 3 i nr 4 ). 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwier-dzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2.W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dys-ponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2, do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 2.1.Wypełniony druk Doświadczenie wykonawcy (załącznik nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającym (referencje, opinie, listy polecające itp.), że roboty w poszczególnych branżach zostały zrealizowane należycie wraz z kwotami na jakie zostały wykonane poszczególne roboty (dotyczy robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres). 2.2.Oświadczenie o zatrudnianiu (lub wskazanie innej formy współpracy) osób, które będą pełniły stanowiska kierownika budowy i kierowników robót o których mowa w punkcie X 1.2 SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, mogących pełnić funk-cje o których mowa w punkcie X 1.2. SIWZ. Do ww. oświadczenia należy dołączyć dokumenty poświadczające posiadane uprawnienia, dokument potwierdzający wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz dokument z którego będzie wynikało opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2.3.Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, urządzeniami i sprzętem, o których mowa w Załączniku nr 9 do SIWZ 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty muszą być dołączona informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wy-sokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 2.500.000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4.Pozostałe dokumenty: 4.1. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 4.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 SIWZ). 4.3. Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty, liczonej od daty odbioru końcowego zadania. 4.4. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na urządzenia, o których mowa w Dokumentacji Technicznej, na okres jakiego udziela producent urządzeń, jednak nie mniejszy niż 12 miesięcy, liczonej od daty odbioru końcowego zadania. 4.5. Oświadczenia o: a)dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia (załącznik nr 8), b)uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót (załącznik nr 8), c)zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale IV ust. 3 (załącznik nr 8), d)dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót (załącznik nr 8), e)terminu związaniu z ofertą (załącznik nr 8), f)wniesieniu wadium (załącznik nr 8), g)zapoznaniu się Wykonawcy z wymaganą starannością ze SIWZ oraz Dokumentacją Techniczną, wg której Wykonawca będzie realizował inwestycję i że nie zgłasza do niej żadnych zastrzeżeń i uwag, a w szczególności co do jej kompletności i czytelności w za-kresie rzeczowym (załącznik nr 7). 4.6.Dokument potwierdzający wniesienie wadium 4.7.Kosztorysy ofertowe opracowane metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót, Dokumentacji Technicznej oraz Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1), a także zesta-wienie materiałów wraz z ich cenami. 4.8.Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót, uwzględniający ograniczenia i wytyczne zawarte w załączniku nr 1 5.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): 5.1Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty: a)pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów (osobie fizycznej) przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c)oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.2.Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że: a)każdy z osobna: nie podlegają wykluczeniu z postępowania (zgodnie z punktem rozdz. X ust. 3 SIWZ), posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, b)natomiast wspólnie muszą wykazać, że (zgodnie z rozdz. X ust. 1 i 2 SIWZ): posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, 5.3. Oświadczenie członków konsorcjum, że zostanie lub zostało ono powołane na okres nie krótszy niż okres wynikający z terminu wykonania zamówienia powiększony o długość udzielonej gwarancji. 5.4.Przed podpisaniem umowy należy przedstawić zamawiającemu umowę pomiędzy podmiotami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie. 6. Dokumenty dołączone jako załączniki oferty, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o którym mowa rozdziale XI ust. 1 pkt. 1.6 SIWZ, kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 pkt.1.2. - 1.5. dostarcza odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 87 poz. 605). 9. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. 10. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną zawiadomieni równocześnie, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Oferta wykonawcy wykluczonego, uznana zostanie za odrzuconą. 11. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do ofert oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale XI SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pwsz.eu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Rektorat PWSZ w Wałczu pokój nr 108 przy ulicy Bydgoskiej 50.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami w postaci Dokumentacji Technicznej, Kosztorysów ślepych orach Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - na płycie CD - można nabyć w pokoju nr 129 przy ulicy Bydgoskiej 50. Kwota za jaką Wykonawca może uzyskać płytę CD wynosi 10,00 zł netto..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.