eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › DOSTAWA OPROGRAMOWANIA WRAZ Z LICENCJAMI na potrzeby realizacji projektów pn.Profesjonalista na rynku gastronomicznym, Informatyk - zawód przyszłości, Kierunek na przyszłość - lepsza jakość kształcenia uczniów sądeckich szkół zawodowych z branży budowlane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Nowy Sącz: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA WRAZ Z LICENCJAMI na potrzeby realizacji projektów pn.: Profesjonalista na rynku gastronomicznym, Informatyk - zawód przyszłości, Kierunek na przyszłość - lepsza jakość kształcenia uczniów sądeckich szkół zawodowych z branży budowlanej realizowanych w ramach Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 444146 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA WRAZ Z LICENCJAMI na potrzeby realizacji projektów pn.: Profesjonalista na rynku gastronomicznym, Informatyk - zawód przyszłości, Kierunek na przyszłość - lepsza jakość kształcenia uczniów sądeckich szkół zawodowych z branży budowlanej realizowanych w ramach Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA OPROGRAMOWANIA WRAZ Z LICENCJAMI na potrzeby realizacji projektów pn.: Profesjonalista na rynku gastronomicznym, Informatyk - zawód przyszłości, Kierunek na przyszłość - lepsza jakość kształcenia uczniów sądeckich szkół zawodowych z branży budowlanej realizowanych w ramach Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. II. Zamawiający dzieli zamówienie na 5 części, zwanych dalej Zadaniami: 1. Zadanie 1 - dostawa oprogramowania wspomagającego projektowanie; 2. Zadanie 2 - dostawa oprogramowania do kosztorysowania; 3. Zadanie 3 - dostawa oprogramowania do kosztorysowania i projektowania; 4. Zadanie 4 - dostawa oprogramowania graficznego, antywirusowego i innych; 5. Zadanie 5 - dostawa oprogramowania matematycznego i do zarządzania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru albo zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełnić warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt: 1 i 2. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej. 1. OŚWIADCZENIE potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. DOKUMENT potwierdzający między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 należy przedstawić w formie oryginału. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokument, o którym mowa w pkt 5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6 należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 6 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta-Zespół Zamówień Publicznych, ul. Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz, tel.(018)444-43-68, fax.(018)443-78-63..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. Nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest udzielane na potrzeby realizacji projektów pn.: Profesjonalista na rynku gastronomicznym, Informatyk - zawód przyszłości, Kierunek na przyszłość - lepsza jakość kształcenia uczniów sądeckich szkół zawodowych z branży budowlanej - realizowanych w ramach Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - dostawa oprogramowania wspomagającego projektowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie wspomagające projektowanie CAD Autodesk Design Academy 2010 Education 25 pack - wersja sieciowa na 3 pracownie stacjonarne 16-sto stanowiskowe (lub równoważne); 2. Oprogramowanie wspomagające projektowanie CAD Autodesk Design Academy 2010 Education 25 pack - wersja 1- stanowiskowa na 16-cie komputerów mobilnych (lub równoważne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - dostawa oprogramowania do kosztorysowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie do kosztorysowania FORTE- pakiet na 16 stanowisk - wersja sieciowa (lub równoważne); 2. Oprogramowanie do kosztorysowania FORTE - wersja 1-stanowiskowa (lub równoważne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.41.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - dostawa oprogramowania do kosztorysowania i projektowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie do kosztorysowania Norma Pro Edukacyjna (lub równoważne) 2. Oprogramowanie do projektowania i obliczeń konstrukcji budowlanych Konstruktor v. 5.3 (lub równoważne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.41.10.00-2, 48.32.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - dostawa oprogramowania graficznego, antywirusowego i innych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. System operacyjny windows Small Business Server 2008 standard (lub równoważne); 2. Licencje dostępowe CAL do Windows SBS2008std; 3. Oprogramowanie antywirusowe NOD32 Antivirus BE Suite (lub równoważne); 4. Oprogramowanie graficzne Adobe Creative Suite 4 Design Premium PL WIN (lub równoważne); 5. Oprogramowanie graficzne Adobe Creative Suite 4 Master Collection PL WIN (lub równoważne) 6. Oprogramowanie graficzne Corel DRAW Graphics Suite X4PL classroom (lub równoważne); 7. Oprogramowanie profesjonalne Symantec Partition Magic 8.0 (lub równoważne); 8. Oprogramowanie profesjonalne Symantec Ghost 12 PL (lub równoważne); 9. Oprogramowanie inne: Total Commander 7.5 (lub równoważne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1, 48.76.10.00-0, 48.31.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - dostawa oprogramowania matematycznego i do zarządzania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Matematyczne oprogramowanie dydaktyczne xThink MathJournal Classic (lub równoważne); 2. Oprogramowanie do zarządzania projektami Victoria Project Manager (lub równoważne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.20.00-4, 48.33.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.