Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup specjalistycznego oprogramowania na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności – SPEDYCJA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KRAPKOWICKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkrapkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup specjalistycznego oprogramowania na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności – SPEDYCJA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14d1ed2f-5ca4-4b5a-85c9-de4a5c62751b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024375/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup specjalistycznego oprogramowania na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności – Spedycja
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Branżowe Centrum Umiejętności – SPEDYCJA” realizowanego w ramach Konkursu pn. Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) finansowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11496273.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wszelka korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona za pośrednictwem platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krapkowicki oraz poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkrapkowicki.pl - nie dotyczy składania ofert i wniosków. Adres strony internetowej na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie
zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krapkowicki.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale XV SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz w rozdziale XVII SWZ tj. Opis sposobu przygotowania ofert oraz
dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikająca z RODO spełniająca obowiązek informacyjny wobec Wykonawcy związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”.
Informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Krapkowicki z siedzibą 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1.
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Aneta Dróżdż, 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1, I piętro - pokój nr 118, z którym można się skontaktować pod nr tel. 77 40 74 308, adresem email: a.drozdz@powiatkrapkowicki.pl lub osobiście po uprzednim potwierdzeniu wizyty telefonicznie.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w związku postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawą prawną przetwarzania ww. danych osobowych jest art. 6 ust. 1 pkt c oraz art. 10 RODO.
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy Pzp, a także Spółka Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań), nr Rejestru KRS 0000335959, jako właściciel Platformy on-line działającej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego w rozumieniu RODO.
7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
8. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz. U z 2011 nr 14, poz. 67) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych; w przypadku zamówień dofinansowanych dane osobowe oraz wszelka dokumentacja związana z realizacją projektu będą przechowywane przez okres trwałości Projektu.
9. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. 10. Posiadają Państwo: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 4) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nie przysługuje Państwu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Zakup oprogramowania do zarządzania transportem i spedycją.
Ilość – 1 zestaw, w tym: udzielenie dostępu/licencji do oprogramowania na 16 stanowisk, na okres minimum jednego roku lub bezterminowo (w zależności od producenta oprogramowania) oraz szkolenie dla min. 5 pracowników wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi oprogramowania, w tym m.in. działania, procesu instalacji i konfiguracji. Szkolenie trwające minimum 4 dni po 8 godz. dziennie, przeprowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48451000-4 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego wagą: Cena (C) - 100 pkt.
W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = Cn x 100/Co, gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena, Cn - cena brutto oferty najtańszej, Co - cena brutto oferty ocenianej. Wykonawca w kryterium może uzyskać maksymalnie 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Zakup oprogramowania do obsługi zgłoszeń celnych (SAD).
Ilość – 1 zestaw, w tym: udzielenie dostępu/licencji do oprogramowania na 16 stanowisk, na okres minimum jednego roku lub bezterminowo (w zależności od producenta oprogramowania) oraz niezbędne w okresie jednego roku aktualizacje oraz szkolenie min. 5 pracowników wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi oprogramowania, w tym m.in. działania, procesu instalacji i konfiguracji. Szkolenie trwające minimum 4 godz., przeprowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00. Forma szkolenia: stacjonarna lub zdalna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego wagą: Cena (C) - 100 pkt.
W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = Cn x 100/Co, gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena, Cn - cena brutto oferty najtańszej, Co - cena brutto oferty ocenianej. Wykonawca w kryterium może uzyskać maksymalnie 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Zakup oprogramowania do planowania załadunku i optymalizacji załadunku towarów do środków transportu.
Ilość – 1 zestaw, w tym: udzielenie dostępu/licencji do oprogramowania na 16 stanowisk, na okres minimum jednego roku lub bezterminowo (w zależności od producenta oprogramowania) oraz niezbędne w okresie jednego roku aktualizacje oraz przeprowadzenie szkolenia dla min. 5 pracowników wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi oprogramowania, w tym m.in. działania, procesu instalacji i konfiguracji. Szkolenie trwające minimum 2 godz., przeprowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00. Forma szkolenia: stacjonarna lub zdalna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48451000-4 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego wagą: Cena (C) - 100 pkt.
W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = Cn x 100/Co, gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena, Cn - cena brutto oferty najtańszej, Co - cena brutto oferty ocenianej. Wykonawca w kryterium może uzyskać maksymalnie 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Zakup oprogramowania do planowania kariery.
Ilość – 1 zestaw, w tym: udzielenie dostępu/licencji do oprogramowania na 1 stanowisko, na okres minimum jednego roku lub bezterminowo (w zależności od producenta oprogramowania) oraz niezbędne w okresie trwania licencji aktualizacje oraz przeprowadzenie szkolenia dla min. 5 pracowników wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi oprogramowania, w tym m.in. działania, procesu instalacji i konfiguracji. Szkolenie trwające minimum 2 godz., przeprowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00. Forma szkolenia: stacjonarna lub zdalna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego wagą: Cena (C) - 100 pkt.
W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = Cn x 100/Co, gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena, Cn - cena brutto oferty najtańszej, Co - cena brutto oferty ocenianej. Wykonawca w kryterium może uzyskać maksymalnie 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Zakup oprogramowania do badania preferencji i predyspozycji zawodowych.
Ilość – 1 zestaw, w tym: udzielenie dostępu/licencji do oprogramowania na 10 stanowisk, na okres minimum pięć lat lub bezterminowo (w zależności od producenta oprogramowania) oraz niezbędne w okresie trwania licencji aktualizacje oraz przeprowadzenie szkolenia dla min. 5 pracowników wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi oprogramowania, w tym m.in. działania, procesu instalacji i konfiguracji. Szkolenie trwające minimum 2 godz., przeprowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00. Forma szkolenia: stacjonarna lub zdalna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3.Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego wagą: Cena (C) - 100 pkt.
W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = Cn x 100/Co, gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena, Cn - cena brutto oferty najtańszej, Co - cena brutto oferty ocenianej. Wykonawca w kryterium może uzyskać maksymalnie 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków
dowodowych w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ.
Oświadczenie składają odrębnie Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj.: pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone w pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w każdej części odrębnie, na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w PPU, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krapkowicki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-01 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 ww. ustawy.2. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w każdej części w terminie 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Na termin realizacji składa się:
1) dostawa licencji oprogramowania pod wskazany przez Zamawiającego adres w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy,
2) przeprowadzenia szkolenia w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty dostawy sprzętu, o którym mowa w pkt 1.
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Zakup specjalistycznego oprogramowania na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego oraz budowa oświetlenia przejścia dla pieszych
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w obszarze rozwoju usług oświatowych dla Miasta Krasnystaw
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Gminy Rogów zwiększających odporność na cyberataki i wycieki danych w ramach realizacji projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rogów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.