Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa peryferyjnych urządzeń serwerowych, zestawów komputerowych oraz klawiatur i myszy komputerowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Geodezji,Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, do kontaktów: Dominika Grodzka, Al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272119, fax 071 3272350, e-mail: dominika@zgkikm.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgkikm.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; realizacja działań powiatowej służby geodezyjnej i kartograficznej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa peryferyjnych urządzeń serwerowych, zestawów komputerowych oraz klawiatur i myszy komputerowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa peryferyjnych urządzeń serwerowych, zestawów komputerowych oraz klawiatur i myszy komputerowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa części zamówienia będących przedmiotem niniejszego postepowania wynosi poniżej 60 000 euro, lecz są one częścią większego postępowania o wartości szacunkowej w przedziale powyżej 60 000 euro i poniżej 211 000 euro. Zamówienie obejmuje: I. dostawę peryferyjnych urządzeń serwerowych (switch iSCSI, iSCSKI HBA PCI-e, iSCSI PCI-X, macierz dyskowa typu SCSI, dyski twarde do macierzy, komplet okablowania), II. dostawę zestawów komputerowych (jeden zestaw składa się z komputera, klawiatury, myszy oraz 2 szt. monitorów LCD) oraz klawiatur i myszy komputerowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: Część I - 1 700,00 zł Część II - 2 600,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie par. 1 - 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2006 r, Nr 87, poz. 605), zwanego dalej "rozporządzeniem", zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów; 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przód upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia), 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( par. 1 ust 1 pkt 4 Rozporządzenia), 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawionej nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia), 4. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacanie podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia), 5. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego orgaru - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia), II. Jezdi wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozporządzeniu par 1 ust.1: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osóby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termin składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termin składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w par. 1 ust. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkikm.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać osobiście w siedzibie zamawiającego przy al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 301 (III piętro) lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek zainteresowanego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 12:30, Zarząd Geodezji,Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. nr 417 (IV piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa peryferyjnych urządzeń serwerowych. 1) Krótki opis: Dostawa peryferyjnych urządzeń serwerowych (switch iSCSI, iSCSKI HBA PCI-e, iSCSI PCI-X, macierz dyskowa typu SCSI, dyski twarde do macierzy, komplet okablowania),. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.20. 3) Wielkość lub zakres: 1. Switch iSCSI - 2 szt. , 2. iSCSKI HBA PCI-e - 4 szt., 3. iSCSI PCI-X - 2 szt., 4. Macierz dyskowa typu SCSI - 1 szt., 5. Dyski twarde do macierzy z poz. 4 - 16 szt., 6. Komplet okablowania niezbędnego do połączenia elementów z poz. 1, 2, 3, 4, 5 - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych oraz klawiatur i myszy komputerowych. 1) Krótki opis: Dostawa zestawów komputerowych (jeden zestaw składa się z komputera, klawiatury, myszy oraz 2 szt. monitorów LCD) oraz klawiatur i myszy komputerowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00, 30.23.12.50, 30.23.21.20, 30.23.32.11. 3) Wielkość lub zakres: 1. 20 szt. zestawów komputerowych 2. 10 szt. klawiatur komputerowych 3. 15 szt. myszy komputerowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Rumiankowej 7 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Szczęśliwa, Pereca, Lwowska, Jemiołowa we Wrocławiu.
- "Jednorazowa dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium niezbędnych do realizacji projektu"
- "Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 3 części na potrzeby realizacji projektów w Łukasiewicz-PORT"
- Budowa chodnika w miejscowości Bielany w ciągu drogi wojewódzkiej nr 345
- Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego - ETAP II
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części - postępowanie nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Symulacji Medycznych,
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją, uruchomieniem, konfiguracją i szkoleniem z obsługi urządzeń
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy
- Klub dziecięcy w Wilkasach z siedzibą przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko - zakup wyposażenie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.