eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomWykonanie okresowych kontroli przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach należących do RTBS Administrator sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Radom: Wykonanie okresowych kontroli przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach należących do RTBS Administrator sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 44236 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o. , ul. Waryńskiego 16A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3846508, faks 048 3627302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rtbs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowych kontroli przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach należących do RTBS Administrator sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu okresowych kontroli przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych) w 31 budynkach należących do RTBS Administrator sp. z o.o. Charakterystyka i zakres przedmiotu zamówienia: a) sprawdzenie prawidłowości podłączeń kominowych (spalinowych i wentylacyjnych) od strony mieszkań; b) sprawdzenie czy nie występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej ich długości (w szczególności pod względem ich szczelności i drożności), kanałów, czopuchów itp.; c) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych, w tym stanu technicznego: włazów, drabin, ław kominiarskich, drzwiczek wycierowo - rewizyjnych; d) badanie czy w lokalach istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy, jeśli istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorowej; e) badanie prawidłowości ciągu kominowego; f) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem, w tym głowic kominowych, ścian kominowych nad dachem i na strychu, nasad kominowych; g) badanie prawidłowości wylotów przewodów; h) sprawdzenie przewodów kominowych kamerą TV; i) sprawdzenie czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach urządzeń do przewodów kominów (spalinowych i wentylacyjnych); j) przeprowadzenie kontroli stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych w budynkach i poszczególnych lokalach; k) wykonanie czyszczenia (usuwanie gruzu i innych zanieczyszczeń); l) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców; m) wykonanie dodatkowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (na zgłoszenie mieszkańców i Zamawiającego) po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. Szczegółowy zakres usług oraz wykaz budynków, w których będą realizowane usługi jest określony we wzorze Umowy ( Załącznik nr 1 do SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z przedmiotem zamówienia nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.54.10 - Kontrola systemu wentylacji 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez posiadanie niezbędnego doświadczenia, Zamawiający rozumie wykonanie usług (co najmniej jednej), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tj.: usługi o wartości min. 10.000,00 zł,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują narzędziami spełniającymi wymagania techniczne do obsługi prac podczas okresowej kontroli przewodów kominowych w następującej ilości: anemometr atestowany do badania prawidłowości ciągu kominowego - minimum szt. 2, kamera do badania wnętrza przewodów kominowych - minimum szt.1,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług posiadających kwalifikację mistrzowskie w rzemiośle kominiarskim, dysponują co najmniej 1 osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług posiadającą aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń wentylacji, klimatyzacji i urządzeń chłodniczych powyżej 50 kW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający rozumie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością - w formie załącznika nr 3; 2.Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 4 posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia - w formie załącznika nr 5; 3.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika - w formie załącznika nr 8; 4.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie załącznika nr 9; 5.Potwierdzenie wpłaty wadium (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) lub w przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej - dokument wystawiony na rzecz zamawiającego (w formie oryginału) - w formie załącznika nr 10;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w przypadku zaistnienia trudnych do przewidzenia okoliczności faktycznych i prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, a mających takie znaczenie dla przedmiotu umowy, że potrzeba dokonanej zmiany umowy nie wpływa bezpośrednio na złożoną ofertę przez Wykonawcę, ani na przedmiot SIWZ, a ma na celu wykonanie zadania, przy zachowaniu słusznego interesu stron umowy. 2. Zdarzenia w jakich może dojść do aneksowania umowy to: a. Zdarzenia zależne od najemcy lokalu objętym świadczeniem usługi przeglądów kominowych w przypadku, braku możliwości współdziałania z nim; b. Zdarzenia niezależne pogodowe; c. Zdarzenia zależne od decyzji administracyjnych, bądź czynności podmiotów trzecich mających istotne znaczenie dla wykonania przedmiotu umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rtbs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RTBS Administrator sp. z o.o. ul. Waryńskiego 16a 26-600 Radom, pok. 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 09:00, miejsce: RTBS Administrator sp. z o.o. ul. Waryńskiego 16a 26-600 Radom, pokój 212 (sekretariat, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.