eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, archiwizacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie oraz Ośrodka Badawczego we Wrocławiu Instytutu Nauk Geologicznych PAN

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Warszawa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, archiwizacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie oraz Ośrodka Badawczego we Wrocławiu Instytutu Nauk Geologicznych PAN
Numer ogłoszenia: 441318 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377622 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, archiwizacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie oraz Ośrodka Badawczego we Wrocławiu Instytutu Nauk Geologicznych PAN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, archiwizacyjnych i materiałów eksploatacyjnych dla Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie oraz Ośrodka Badawczego we Wrocławiu Instytutu Nauk Geologicznych PAN z podziałem na 5 części. 1. Opis przedmiotu zamówienia dla części I, II i V Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nieużywanych, fabrycznie nowych materiałów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych dla Instytutu Nauk Geologicznych PAN w zakresie ilościowym i rodzajowym określonym w: 1) Załączniku Nr 2a do SIWZ dla Części I -Dostawa materiałów biurowych dla ING PAN w Warszawie, 2) Załączniku Nr 2b do SIWZ dla Części II - Dostawa materiałów biurowych dla Ośrodka Badawczego we Wrocławiu, 3) Załączniku nr 2e dla Części V - Dostawa materiałów archiwizacyjnych dla ING PAN w Warszawie. Wykonawca dostarczy towar w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym do wyznaczonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń, znajdujących się w zależności od części zamówienia: 1) Dla Części I i V zamówienia - Instytut Nauk Geologicznych PAN, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa; 2) Dla Części II zamówienia - Ośrodek Badawczy we Wrocławiu ING PAN, ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, zwanych dalej miejscami przeznaczenia. Dostawy powinny być realizowane w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wielkość każdej partii dostawy materiałów biurowych i archiwizacyjnych będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zapotrzebowań Zamawiającego. Dostarczane materiały biurowe powinny być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Koszty transportu towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru uszkodzonego w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do właściwego miejsca przeznaczenia będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy reklamacji wad jakościowych dostarczonego towaru w okresie do 30 dni roboczych od daty dostawy, a wad ilościowych - w terminie 10 dni roboczych od dnia dostawy. W przypadku stwierdzenia wad, braków jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 4 dni roboczych. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia (w dni robocze). 2. Opis przedmiotu zamówienia dla części III i IV Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nieużywanych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych oraz faksów i kserokopiarek dla Instytutu Nauk Geologicznych PAN w zakresie ilościowym i rodzajowym określonym w: 1) Załączniku Nr 2c do SIWZ dla Części III - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla ING PAN w Warszawie, 2) Załączniku Nr 2d do SIWZ dla Części IV - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Ośrodka Badawczego we Wrocławiu. Wykonawca dostarczy towar w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym do wyznaczonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń, znajdujących się w zależności od części zamówienia: 1) Dla Części III zamówienia - Instytut Nauk Geologicznych PAN, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa; 2) Dla Części IV zamówienia - Ośrodek Badawczy we Wrocławiu ING PAN, ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, zwanych dalej miejscami przeznaczenia. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, nie regenerowane ani nie prefabrykowane, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). Na potwierdzenie, że produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zmawiającego należy złożyć raporty z testów potwierdzające, że produkty zostały poddane testom zgodnie z normami: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 lub równoważnymi. Raporty muszą być oznaczone numerami odpowiadającymi pozycji (liczba porządkowa) z odpowiedniego formularza cenowego - Załącznik nr 2c do SIWZ lub Załącznik nr 2d do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy realizującego część III i IV zamówienia: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego tonerów i wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta danego urządzenia, do którego są dostarczone. 3) Jeżeli w trakcie użytkowania Zamawiający stwierdzi, że wydajność lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego wady produktu (faksem lub drogą mailową). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko. 4) Wykonawca zobowiązuje się do: a) udzielenia 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne. Gwarancja liczy się od dnia ich dostawy. b) pokrycia kosztów naprawy drukarki lub innego urządzenia, gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów równoważnych dostarczonych przez wykonawcę. Za podstawę żądania Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (drogą mailową lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności dokonania naprawy. 5) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości oraz wskazanie typów urządzeń, z którymi są kompatybilne. 6) Wielkość każdej partii dostawy materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zapotrzebowań Zamawiającego. 7) Dostawy będą realizowane w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (chyba, że Zamawiający określi dla danej dostawy dłuższy termin)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane m.in. ze środków UE - projekt TEAM.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla ING PAN w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IBEX International Ewa Wojdyło, Wiesław Kapitan Sp. j., ul. Żelazna 54, 00-852 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21660,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237566,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2375,66 / Oferta z najwyższą ceną: 2495,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla Ośrodka Badawczego we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 1st Grzegórska Sp. o.o., ul. Przyce 12, 01-252 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 907,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191,08

  • Oferta z najniższą ceną: 191,08 / Oferta z najwyższą ceną: 199,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla ING PAN w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INV MEDIA - Jakub Migas, ul. Dworkowa1A/46, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9551,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9551,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9796,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Ośrodka Badawczego we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INV MEDIA - Jakub Migas, ul. Dworkowa 1A/46, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2492,24

  • Oferta z najniższą ceną: 2492,24 / Oferta z najwyższą ceną: 3293,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.