eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/4/2009 Dostawa i instalacja zestawów komputerowych, notebooków i sprzętu peryferyjnego dla UM w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Łódź: ZP/4/2009 Dostawa i instalacja zestawów komputerowych, notebooków i sprzętu peryferyjnego dla UM w Łodzi
Numer ogłoszenia: 44088 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny , al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, faks 042 6393952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/4/2009 Dostawa i instalacja zestawów komputerowych, notebooków i sprzętu peryferyjnego dla UM w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa i instalacja zestawów komputerowych, notebooków i sprzętu peryferyjnego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy, a pod pojęciem instalacji należy rozumieć podłączenie sprzętu i instalację systemu operacyjnego, pakietu biurowego wraz z wymaganymi sterownikami, jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.13.10 - 30.21.13.10 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Wykonawców, którzy wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć Podwykonawcom, 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - gdy jest ona niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 5. Warunki dodatkowe: - Wykonawca ma obowiązek do każdego pakietu dotyczącego zestawu komputerowego, notebooka wypełnić dokument Specyfikacja komputera i Oprogramowania - załącznik nr 6 SIWZ, - Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury dla Użytkowników poszczególnych, zestawów komputerowych, notebooków, urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza jednej faktury w obrębie jednego pakietu, jeśli Lista Użytkowników zawiera kilku Użytkowników Końcowych. Powyższe dokumenty, należy dostarczyć zbiorczo na wszystkie pakiety do Biura Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych UM w Łodzi, Al. Kościuszki 4, III p., pok. 20 po dostawie sprzętu do użytkownika. Czas trwania gwarancji (licząc od daty instalacji): - zestawy komputerowe i wszystkie ich elementy 36 miesięcy z reakcją w następnym dniu roboczym i naprawą w ciągu 14 dni roboczych, - monitory 36 miesięcy w autoryzowanym serwisie, - notebooki 24 miesiące z reakcją w następnym dniu roboczym i naprawą w ciągu 14 dni roboczych, o dla pakietu 14 - 12 miesiące z reakcją w następnym dniu roboczym i naprawą w ciągu 14 dni roboczych o dla pakietów 18 i 19 - 36 miesiące z reakcją w następnym dniu roboczym i naprawą w ciągu 14 dni roboczych - drukarki 12 miesięcy w autoryzowanym serwisie, - inne akcesoria 24 miesiące - serwer 36 miesięcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1. 2. Wypełniony Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3.1 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz ust. 2 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych - załączniki nr 3.2 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio, że: 6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 10. Oświadczenie CE - załącznik nr 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl/zp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4 - Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III p., pok. 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4 - Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III p., pok. 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiety 1 - 42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z uwagi na fakt, że dla 42 pakietów stanowiących jeden przedmiot zamówienia wprowadzone i obowiązujące są jednolite zasady w zakresie rodzaju zamówienia, terminu wykonania zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, trybu udzielenia zamówienia, kryteriów oceny ofert, terminu związania ofertą, daty, godziny i miejsca składania i otwierania ofert - Zamawiający dokonał jednego opisu, dotyczącego przedmiotu zamówienia obejmującego 42 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (plik do pobrania na stronie Zamawiającego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.21.13.10-3, 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.