eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceŚwiadczenie usługi zarządzania i rozliczania projektu pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach realizowanym w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Oś Priorytetowa 1 Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych Schemat B Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego, poprzez pełnienie funkcji koordynatora projektu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Myślenice: Świadczenie usługi zarządzania i rozliczania projektu pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach realizowanym w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Oś Priorytetowa 1 Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych Schemat B Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego, poprzez pełnienie funkcji koordynatora projektu.
Numer ogłoszenia: 44081 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach , ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 12 2720424 w. 106, faks 12 2721246.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi zarządzania i rozliczania projektu pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach realizowanym w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Oś Priorytetowa 1 Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych Schemat B Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego, poprzez pełnienie funkcji koordynatora projektu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi zarządzania i rozliczania projektu pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach realizowanym w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Oś Priorytetowa 1 Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych Schemat B Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego, poprzez pełnienie funkcji koordynatora projektu. 2. Celem głównym projektu jest modernizacja istniejących budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolskiej Szkoły Gościnności w Myślenicach, w celu dostosowania obiektu do obecnych potrzeb i standardów kształcenia zawodowego umożliwiających lepsze przygotowanie do wykonywania zawodu dla szeroko rozumianego sektora turystycznego (branże turystyczne, hotelarskie, gastronomiczne). Działania podejmowane w projekcie obejmują następujący zakres: Modernizacja internatu oraz adaptacja jego części na cele dydaktyczne; Modernizacja budynku szkoły; Adaptacja budynku kotłowni na cele dydaktyczne; Modernizacja stacji transformatorowej; Zagospodarowanie terenu; Zakup wyposażenia szkoły i internatu. 3. Uchwałą nr 124.12 z dnia 09.02.2012r. Zarząd Województwa Małopolskiego umieścił zadania inwestycyjne pn. Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolskiej Szkoły Gościnności w Myślenicach w Indykatywnym Wykazie Indywidualnych Projektów Kluczowych Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013. 4. Uchwałą nr 1245.12 z dnia 16.10.2012r. Zarząd Województwa Małopolskiego określił zasady przygotowania indywidualnego projektu kluczowego Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolskiej Szkoły Gościnności w Myślenicach w ramach MRPO na lata 2007-2013. 5. Wniosek aplikacyjny o dofinansowanie złożony został 04.01.2013r. Wartość całego projektu zgodnie ze złożonym wnioskiem o dofinansowanie to 15.072.978,97 PLN w tym koszty kwalifikowane wynoszące 14.972.978,97 PLN. 6. Projekt będzie realizowany zgodnie z wytycznymi MRPO. Projektowane dofinansowanie projektu wynosi 85% wartości kosztów kwalifikowanych i wyniesie 12.727.032,13 PLN. 7. Podział na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane wynika z faktu, iż z kosztorysów wydzielono elementy dotyczące wyłącznie części obiektu, w której realizowana jest działalność dydaktyczna (i związana z dydaktyką) w odniesieniu zarówno do budynku internatu, jak i samej szkoły, a także części, które nie są związane z działalnością dydaktyczną - mieszkania pracowników szkoły w internacie oraz aula i przewiązka w szkole, gdzie incydentalnie pomieszczenia te służą funkcjom innym niż dydaktyczne. 8. Koszty występujących części wspólnych oraz niedających się rozdzielić (dokumentacja, SW, nadzory, zarządzanie) zostały przyporządkowane jako kwalifikowane i niekwalifikowane w odpowiedniej proporcji. Elementy projektu związane wyłącznie z częścią dydaktyczną oraz wyposażenie dydaktyczne, a także promocja unijnego źródła finansowania zostały w całości zaliczone do kosztów kwalifikowanych. 9. Świadczenie usługi zarządzania i rozliczania projektu poprzez pełnienie funkcji koordynatora projektu obejmuje m.in.: obsługę, prowadzenie, rozliczanie oraz nadzór nad prawidłową realizacją projektu, zgodnie z wymogami MRPO na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 1, Działanie 1.1 oraz obowiązującymi przepisami prawa; nadzór nad terminowym i zgodnym z budżetem projektu i harmonogramem wydatkowaniem środków finansowych; sygnalizowanie ewentualnych odstępstw Zamawiającemu; bieżące nadzorowanie i ewentualne korygowanie harmonogramu prac w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym; przygotowywanie wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i końcowych w ramach umowy o udzielenie dotacji na podstawie umowy o dofinansowanie projektu; przekazywaniu sprawozdań w wyznaczonych terminach Instytucji Zarządzającej; przygotowanie części finansowej wniosków o płatność wraz z załącznikami, w tym: przygotowywanie zestawienia dokumentów potwierdzających poniesione wydatki za dany okres rozliczeniowy, opisywanie faktur, przygotowywanie miesięcznych zestawień dotyczących wydatkowanych środków, przygotowywanie harmonogramów płatności na kolejne okresy rozliczeniowe i inne wynikające z umowy o dofinansowanie projektu; przygotowanie części rzeczowej wniosków o płatność; nadzór nad zgodnością harmonogramu z rzeczywistą realizacją projektu; współpracę z Inwestorem zastępczym (inspektorem nadzoru) oraz służbami finansującymi projekt; uczestniczenie w naradach roboczych na budowie, albo w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego w przypadku wystąpienia takiej konieczności i w uzgodnionym wcześniej terminie; udział w kontrolach prowadzonych przez uprawnione instytucje na miejscu realizacji projektu (m.in. UKS, Departament Funduszy Europejskich); wprowadzanie wszelkich zmian do projektu wynikających z aktualnego statusu projektu wraz z wprowadzaniem wszelkich zmian do dokumentów wymaganych przez Instytucję Zarządzającą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium na poczet niniejszego postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia (projekty) polegające na zarządzaniu i rozliczaniu projektu dofinansowanego z Unii Europejskiej, z tym, że wartość w PLN co najmniej jednego z wymienionych projektów wynosi minimum 5 mln zł.;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi kluczowymi osobami: a) koordynator projektu posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanym z UE, b) specjalista ds. rozliczeń finansowych posiadający doświadczenie w przygotowaniu co najmniej jednego zatwierdzonego wniosku o płatność końcową zakończonym wypłaceniem środków;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności niżej wymienionych, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiany terminu realizacji zamówienia: zmiany z powodu wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, zmiany wynikające z przesunięcia realizacji robót budowlanych, zmiany kluczowego personelu Wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu umowy, wystąpienia zmiany obowiązujących przepisów prawa dotyczących przedmiotu umowy, zmiany Umowy, które są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydawania decyzji albo innych organów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie. 3. Zmiany wynikające z niezależnych od stron umowy i osób trzecich zaistniałych okoliczności. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsp.edu.pl/index.php/szkola/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Malopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach, 32-400 Myslenice, ul. Zdrojowa 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Malopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach, 32-400 Myslenice, ul. Zdrojowa 18 - sekretariat (pokój nr 10)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.