eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa prasy dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Gdańsk: Dostawa prasy dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 44071 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3400910, fax 058 5201824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prasy dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy (dzienników, tygodników, dwutygodników, miesięczników, kwartalników i innych czasopism zwanych dalej gazetami) w okresie 3 lat (tj. w okresie od 01.04.2008r. do 31.03.2011r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (określenie przedmiotu - nazwa gazety, miejsc dostaw, zapotrzebowanie ilościowe i terminy dostaw ) zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Miejsca, do których dostarczany będzie przedmiot zamówienia: a) ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk (Okręgowy Inspektorat Pracy), b) ul. Władysława IV 43, 81-395 Gdynia (Oddział Gdynia), c) ul. Śląska 53, Gdynia (Sekcja Badań Środowiska Pracy), d) ul. Chodkiewicza 5, 82-200 Malbork (Oddział Malbork), e) ul. 11 Listopada 2, 76-200 Słupsk (Oddział Słupsk), f) ul. Kościuszki 108, 83-200 Starogard Gdański (Oddział Starogard Gdański), g) ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo (Oddział Wejherowo), Wykonywanie przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczanie (bezpłatny transport) gazet do miejsc wyżej wymienionych zgodnie z siwz oraz pozostawienie w miejscu / pomieszczeniu wskazanym przez osobę upoważnioną z ramienia Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny Kod CPV wg słownika 2008: 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny Oryginalny kod CPV: 22.21.00.00 - Gazety Kod CPV wg słownika 2008: 22.21.00.00 - Gazety Oryginalny kod CPV: 22.21.10.00 - Dzienniki Kod CPV wg słownika 2008: 22.21.10.00 - Dzienniki Oryginalny kod CPV: 22.21.20.00 - Czasopisma Kod CPV wg słownika 2008: 22.21.20.00 - Czasopisma .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy do oferty załączone zostaną wszystkie dokumenty wskazane w siwz - w sposób i w formie określonej w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożony w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę. Dokument taki ma wykazać upoważnienie osoby (osób) do podpisania oferty oraz dokumentów wymienionych w siwz. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - złożone formie oryginału. Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych powyżej zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do siwz) - złożony w formie oryginału; 2) Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 3 do siwz) - złożony w formie oryginału; 3) Oświadczenie o podwykonawcach, (załącznik numer 2 do siwz) - złożone w formie oryginału. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy: a) gdy pełnomocnictwo ma formę aktu notarialnego może być włączone do oferty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem b) gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w innej formie niż wskazana w lit. a -ma być załączone do oferty w formie oryginału. 5) W przypadku wykonawcy będącego podmiotem wspólnym, w rozumieniu art. 23 Pzp, wymagane jest włączenie do oferty dokumentu zawierającego informację o podmiotach tworzących podmiot wspólny - (załącznik numer 5 do siwz) - jeżeli dotyczy - złożone w formie oryginału; 6) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą wykonawcy na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej. Dokument, o którym mowa w pkt 6 (dokumenty) siwz może być załączony do oferty w postaci kopii potwierdzonej przez Wykonawcę (jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w rozumieniu art. 23 Pzp - dokument ma załączyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego - jeżeli go ww. przepis dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.oip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk-Wrzeszcz (I piętro, pokój 104).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk-Wrzeszcz (I piętro, pokój 104).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.