eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Budowa budynku mieszkalnego dla mieszkańców DPS dla Dorosłych w Kozienicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-07

Kozienice: Budowa budynku mieszkalnego dla mieszkańców DPS dla Dorosłych w Kozienicach
Numer ogłoszenia: 43921 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kozienicach , ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6117356, faks 48 6117357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego dla mieszkańców DPS dla Dorosłych w Kozienicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Lokalizacja: Kozienice, ul. Lubelska 50. Dane o budynku: Projektowany obiekt jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym ( dla mieszkańców DPS). Budynek jest obiektem niepodpiwniczonym dwukondygnacjowym, tj. przewidziano przyziemie oraz użytkowe poddasze. Budynek jest obiektem zaopatrzonym w instalacje elektryczną, wodno-kanalizacyjną oraz centralnego ogrzewania. Budynek zlokalizowany będzie na działce nr 3803 w Kozienicach. Budynek posiada dwa ogólnodostępne wejścia z wiatrołapu oraz jedno do pomieszczenia technicznego. W części parterowej znajdują się dwie klatki schodowe, administracja, recepcja, świetlica, pomieszczenia na wózki, punkt pielęgniarski, kuchnia oddziałowa, wc, siedem pokoi dwuosobowych z łazienkami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, pro morte, magazyny na odzież, czystą pościel, pralnia, pomieszczenia socjalne dla pracowników, kuchnia z zapleczem, jadalnia. Na poddaszu mieści się jedenaście pokoi dwuosobowych z łazienkami, punkt pielęgniarski, izolatka, wc, kuchnia oddziałowa, pokój dzienny, pomieszczenia do terapii i rehabilitacji oraz pomieszczenia gospodarcze. Dane gabarytowe budynku: POWIERZCHNIA ZABUDOWY - 838,03 m2 POWIERZCHNIA CAŁKOWITA BUDYNKU - 1549,97 m2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKU - 1289,30 m2 KUBATURA BUDYNKU - 6432,00 m3 WYSOKOŚĆ BUDYNKU - 9,78 m Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych: Komunikację osób niepełnosprawnych zapewniono poprzez montaż windy, dostosowanej do przewozu łóżek szpitalnych. Rozwiązania materiałowe. Fundamenty: Ławy żelbetowe wykonane z betonu klasy B20, zazbrojone podłużnie prętami 4 x 12mm (34GS) strzemiona 6mm (StOS) co 25cm. Ławy fundamentowe wylewane na warstwę chudego betonu B 7,5 grubości 10cm. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych B15 na zaprawie cementowej klasy 5 Mpa. Ściany fundamentowe docieplone styropianem 8 cm. Ściany osłonowe wykonane z bloczków gazobetonowych grubości 24 cm docieplone od zewnątrz styropianem grubości 12 cm . Wewnętrzne ścianki działowe murowane z pustaków gazobetonowych o grubościach 12 cm oraz 24cm. Kominy z cegły pełnej. Kanały wentylacyjne projektowane z pustaków prefabrykowanych. Stropy nad parterem gęstożebrowe typu Teriva . Beton B-20. Podłogi wykonywane na gruncie w następującym układzie warstw: podsypka, płyta betonowa, izolacja p.wilgociowa, izolacja termiczna, wylewka poziomująca, warstwa wykończeniowa. Posadzka ocieplona. Podłogi wykończane głównie wykładzinami homogenicznymi oraz gresem z uwagi na jego wysokie walory odporności na ścieranie oraz łatwość w utrzymaniu czystości powierzchni. Przy ścianach zastosować 10 cm cokoliki wykończeniowe. Podłogi nie są powierzchniami rozprzestrzeniającymi ogień. Więźba dachowa drewniana, o konstrukcji mansardowej. Drewniane elementy konstrukcyjne zabezpieczone impregnatami (solnymi, olejowymi). Poszycie dachowe wykonane z dachówki ceramicznej układanej łatach. Obróbki dekarskie wykonane z blachy ocynkowanej powlekanej farbą olejną . Wszystkie elementy dekarki i obróbek blacharskich wykonane z blachy ocynkowanej powlekanej farbą olejną zgodnie ze sztuką budowlaną. Stolarka drzwiowa i okienna typowa pvc, lub drewniana. Drzwi wejściowe jako rozwiązanie systemowe, antywłamaniowe. Wszystkie drzwi wewnętrzne o konstrukcji płycinowej, drewniane. Ślusarka stalowa zabezpieczona antykorozyjnie farbami olejnymi. Budynek zaopatrzony jest w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, odgromową,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Robót, które nie mozna było przewidziwć na etapie projektowania obiektu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, co najmniej trzech robót budowlanych - budowa budynku mieszkalnego o wartości minimum 2 500 000,00 zł (dwa miliony pięćset tysięcy zł.) i powierzchni użytkowej minimum 1000 m2, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie w tym przynajmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1 osobę posiadającą uprawnienia z zakresu sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz 1 osobę posiadającą uprawnienia z zakresu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby te winny przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego danego kraju pochodzenia (w Polsce - Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa), (zał. Nr 10), - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi lub instalacyjnymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia o specjalności w danym zakresie oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą w danym kraju izbę samorządu zawodowego , potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby w danym kraju.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2500 000,00 zł. (dwa miliony pięćset tysięcy zł.),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    zaświadczenia o jakości, karty jakości, deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy ( wg zał. Nr 1), b) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o niepodleganiu wykluczenia z postępowania o zamówieniu (zał. Nr 8), c) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót (zał. Nr 2, 3, 4) i STS (zał. Nr 5, 6, 7) oraz dokumentację projektową (zał. Nr 13, 14, 15, 16). Kosztorys ofertowy winien być wykonany w taki sposób, aby jednoznacznie wynikała z niego etapowość realizacji inwestycji zarówno pod względem opisowym jak i finansowym. d) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał. Nr 11). e) dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zadania ujętego w umowie w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28 pokój Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.