eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa tuszy, tonerów i innych akcesoriów komputerowych dla potrzeb biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Białystok: Dostawa tuszy, tonerów i innych akcesoriów komputerowych dla potrzeb biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 43878 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku , ul. Lipowa 51, 15-424 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7481800, faks 085 6522373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy, tonerów i innych akcesoriów komputerowych dla potrzeb biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów i innych akcesoriów komputerowych dla potrzeb biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku w ilości podanej poniżej: lp. - artykuł - ilość - kod CPV 1. Toner do HP LaserJet 3030 ( HP Q2612A) 20 30192113-6 2. Toner do HP LaserJet 2200 (HP C4096A) 2 30192113-6 3. Toner do HP LaserJet 2400 (HP Q6511A) 4 30192113-6 4. Toner do LaserJet Xerox Workcentre PE 120i WC PE120(D4) 3 30192113-6 5. Toner do LaserJet Lexmark E240 (24016SE) 4 30192113-6 6. Toner do HP LaserJet 1100A (HP C4092A) 5 30192113-6 7. Toner do HP LaserJet 1000 (HP C7115A) 3 30192113-6 8. Toner do LaserJet Xerox Phaser 6360 Yellow 106R01216 1 30192113-6 9. Toner do LaserJet Xerox Phaser 6360 Magenta 106R01215 1 30192113-6 10. Toner do LaserJet Xerox Phaser 6360 Cyan 106R01214 1 30192113-6 11. Toner do LaserJet Xerox Phaser 6360 Black 106R01217 1 30192113-6 12. Toner do LaserJet P 1005 (HP CB435A) 4 30192113-6 13. Photodeveloper Cartridge do drukarki Lexmark C510 20K0504 1 30192113-6 14. Tusz do drukarki HP kolor (C9363EE BA3 HP 344) 4 30192113-6 15. Tusz do drukarki HP kolor (C8766E HP 343) 4 30192113-6 16. Tusz do drukarki HP czarny C6656A 10 30192113-6 17. Tusz do drukarki HP DJ6620 czarny (C8767 HP 339) 6 30192113-6 18. Tusz do drukarki HP kolor C6578D 10 30192113-6 19. Tusz do drukarki HP kolor C6657A 20 30192113-6 20. Tusz do drukarki HP czarny (51645AE HP 45) 5 30192113-6 21. Tusz do drukarki HP czarny (C6615DE HP 15) 5 30192113-6 22. Tusz do drukarki HP Bussiness Inkjet Magenta HP 11 (C4837AE) 2 30192113-6 23. Tusz do drukarki HP Officejet Pro L7580 Black (C9396A hp 88 XL) 5 30192113-6 24. Tusz do drukarki HP Bussiness Inkjet Yellow HP 11 (C4838AE) 2 30192113-6 25. Tusz do drukarki HP Bussiness Inkjet Black HP 10 (C4844AE) 5 30192113-6 26. Tusz do drukarki HP Bussiness Inkjet Cyan HP 11 (C4836AE) 2 30192113-6 27. Płyty DVD + R/DL w twardym plastikowym opakowaniu 8,5 GB zapis 8x 20 30217340-8 28. Płyty CD-R w twardym plastikowym opakowaniu LightScribe 700 MB zapis 52x 20 30217340-8 29. Płyty CD R w twardym plastikowym opakowaniu do nadruku atramentowego 700 MB zapis 52x 50 30217340-8 30. Płyty DVD+R w plastikowym opakowaniu LightScribe 4,7 GB zapis 16x 20 30217340-8 31. Płyty DVD+R w plastikowym opakowaniu do nadruku atramentowego 4,7 GB zapis 16x 100 30217340-8 32. Mysz optyczna na łącze USB (z rolką do przewijania) 10 30232120-1 33. Klawiatura do komputera na USB w układzie polska programisty 6 30233211-3 34. Pamięć PenDrive 32 GB + kabel USB 2.0, zabezpieczenie przed zapisem, prędkość odczytu min. 15 MB/s, prędkość zapisu min. 5 MB/s z wieczystą gwarancją 3 30217230-4 35. Pamięć PenDrive 16 GB + kabel USB 2.0, zabezpieczenie przed zapisem , prędkość odczytu min. 15 MB/s, prędkość zapisu min. 5 MB/s z wieczystą gwarancją 7 30217230-4 36. Przełącznik USB 2/1 - przełączanie pomiędzy urządzeniami i komputerami przez skrót klawiszowy dostosowany do systemu Vista (z możliwością podłączenia 1 drukarki do dwóch komputerów przez port USB) 7 30237200-1 37. Rozgałęziacz USB na 4 lub więcej porty 4 30237200-1 38. Listwy zasilające 5 gniazd z wyłącznikiem, z przewodem 5 m 2 31224810-3 Materiały eksploatacyjne wymienione w pozycjach od 1. do 26. muszą być fabrycznie nowe i zalecane przez producenta urządzeń, do których są one przeznaczone..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.21.73.40 - 30.21.73.40 30.21.72.30 - 30.21.72.30 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.32.11 - 30.23.32.11 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentu: aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w tym dokumencie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentu: oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym) , zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w tym dokumencie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego przy ul. Lipowe 51, 15-424 Białystok, lub odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego, nr pokoju: 83.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 10:00, miejsce: w przypadku przesyłki oferty: na adres siedziby zamawiającego; osobiste złożenie oferty: siedziba zamawiającego, nr pokoju: 83 na II piętrze budynku siedziby Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: 26/02/2010 r., godz. 10:30 Miejsce otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego - sala nr 45 na I piętrze budynku siedziby Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.