Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Zielona Góra: PRZEPROWADZENIE DIAGNOZY STANU GOSPODARKI W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM POPRZEZ BADANIA ANKIETOWE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ W REGIONIE
Numer ogłoszenia: 43865 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565403, 4565404, fax 068 3253612, 4565296.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE DIAGNOZY STANU GOSPODARKI W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM POPRZEZ BADANIA ANKIETOWE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ W REGIONIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest PRZEPROWADZENIE DIAGNOZY STANU GOSPODARKI W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM POPRZEZ BADANIA ANKIETOWE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ W REGIONIE. Na przedmiot zamówienia składają się m.in.: 1. Przeprowadzenie konkursu, pt. Ranking gmin województwa lubuskiego. 2. Opracowanie Raportu z diagnozy gospodarczej Województwa Lubuskiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.13.00 - Usługi badania rynku Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.20.00 - Usługi testowania rynku .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, E. Posiadają doświadczenie we współpracy z administracją publiczną, F. Posiadają doświadczenie w prowadzeniu badań gospodarczych w oparciu o stworzoną na potrzeby ww badania metodologią, G. Posiadają doświadczenie w przygotowywaniu materiałów informacyjno-promocyjnych. Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): A. ustanowią pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawrą umowę w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej),o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do ofert umowy spółki cywilnej, B. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie upoważniała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika) do jej podpisania. C. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt A ppkt 1,2,3,4 pozostałe dokumenty składane są wspólnie, D. wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X pkt A ppkt 2, 3, 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A. Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: X. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania usług analiz, badań rynku, kampanii informacyjno-promocyjnych o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia wraz z referencjami (przynajmniej 1 referencja) potwierdzającymi wykonanie zamówień z należytą starannością - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 6. Wstępny opis organizacji i metodologii realizacji zamówienia, który zawierać powinien następujące elementy: - opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, - lista proponowanych działań uznanych za konieczne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 7. Harmonogram działań realizacji zamówienia: - określenie i identyfikacja głównych etapów w realizacji umowy, - synchronizacja, kolejność i czas trwania poszczególnych działań. B. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Organizacja i proponowana metodologia wykonania zamówienia - 70
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubuskie.pl/pl/inc/przetargi_ogloszenia.inc.php?action=show&mid=Ogłoszenia%20o%20zamówien
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7, Depratament Organizacyno - Prawny, Wydział Zamówień Publicznych (pokój 52).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Marszałkowskim w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7 w dniu 14 marca 2008 roku o godz. 12:30 (sala SKRYBA)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.4 Przewidywanie zmiany gospodarczej.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dzierżawa aparatu RTG
- Świadczenie usługi logopedycznej dla dzieci i młodzieży oraz konsultacje z rodzicami/opiekunami prawnymi - w podziale na części
- Dostawa ciągnika do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Budowa dojazdu do KTBS - ul. Anny Jagiellonki w Zielonej Górze w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra"
- Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przytok w 2025 roku
- Przeprowadzenie kursów gastronomicznych ( powiat żagański)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.