eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólRemont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masami na gorąco

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Nowa Sól: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masami na gorąco
Numer ogłoszenia: 43614 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 15183 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4585330, fax 068 4585330.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masami na gorąco.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu remont cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masami mineralno - bitumicznymi na gorąco. Elementy robót do wykonania wyszczególnione są w Rozdziale V - Formularz kosztorysu ofertowego. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o umowę, niniejszy opis oraz polecenia zamawiającego. 2. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: -wykonawca jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z opisem przedmiotu zamówienia i poleceniami Zamawiającego, -szczegółową lokalizację wykonywanych robót remontowych oraz ich zakres i rodzaj wymaganej technologii remontu określał będzie każdorazowo Zamawiający, -przyjmuje się jako zasadę przedmiarowanie robót i uzgodnienie przed remontem odpowiedniej technologii robót, którą określi zamawiający, -Wykonawca ma obowiązek przystąpić najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych do wykonywania zleconego przez zamawiającego zakresu robót i wykonywać go bez przerw. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje naprawę: 3.1.uszkodzeń nawierzchni bitumicznej przy użyciu mas mineralno - bitumicznych wytwarzanych w W.M.B. lub z recyklera (w zależności od wymagań Zamawiającego) w postaci betonu asfaltowego (standard II), który powinien mieć uziarnienie dostosowane do głębokości uszkodzenia (po jego oczyszczeniu z luźnych cząstek nawierzchni i zanieczyszczeń obcych), przy czym największe ziarna w mieszance betonu asfaltowego powinny się mieścić w przedziale od 1/3 do ¼ głębokości uszkodzenia do 80 mm. Przy głębszych uszkodzeniach należy zastosować odpowiednio dwie lub trzy warstwy betonu asfaltowego wbudowanego oddzielnie o dobranym uziarnieniu i właściwościach fizykomechanicznych, dostosowanych do cech remontowanej nawierzchni, 3.2.uszkodzeń podbudowy z zastosowaniem emulsji około 4kg/1m2, mieszanki z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o uziarnieniu ciągłym spełniającej wymagania normy PN-S-06102/1996. 3.3.uszkodzeń i odkształceń nawierzchni polegających na wykonaniu frezowania warstwy bitumicznej na głębokość średnią do 5 cm z odwiezieniem destruktu i jego utylizacją oraz ułożeniu przy pomocy układarki mechanicznej warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na bazie asfaltu D50/70. 4. Przed przystąpieniem do naprawy, miejsca uszkodzone należy oczyścić z kurzu, zanieczyszczeń i niezwiązanych części nawierzchni bitumicznej oraz wyciąć odstające i wykruszające się części pokrowca nawierzchni, nadając miejscu naprawianemu regularne kształty wieloboku foremnego z pionowymi ściankami. 5. Podczas wykonywania remontu cząstkowego przy użyciu mas mineralno bitumicznych wymagane jest skropienie dna i ścianek miejsca uszkodzonego emulsją w ilości 0,8 - 1,5 kg/m2 przed wypełnieniem masą mineralno - bitumiczną. 6. Po wykonaniu wypełnienia masą mineralno bitumiczną miejsce remontowane należy zagęszczać walcem ogumionym lub walcem lekkim stalowym, nie dopuszczając do rozgniatania kruszywa. 7. Po zakończeniu prac Wykonawca uprzątnie jezdnie z resztek materiałów pozostałych po remoncie jezdni oraz uszczelnieniu emulsją asfaltową K-65% połączenia miejsca remontowanego. 8. Wykonawca zobowiązany jest w celu wykonania przedmiotu zamówienia do posiadania następującego sprzętu ( własnego lub dzierżawionego): -skrapiarka min. 500 - 1000 l. - 1 szt. -recykler - 1 szt. -walec gumowy - 1 szt. -samochód skrzyniowy o ładowności 5 - 10 ton - 1 szt. -przecinarka do asfaltu - 1 szt. -sprężarka 8 - 10 atm. - 1 szt. -młot pneumatyczny - 1 szt. -walec stalowy z wibracją typu lekkiego (dopuszcza się chodnikowy) -układarka masy bitumicznej o szerokości układania do 3,5 m. 9. Na użyte do remontu materiały jest wymagane przedstawienie odpowiednich atestów oraz oświadczenie wykonawcy o użytych materiałach. 10. Naprawiane miejsca nie powinny zniekształcać profilu podłużnego i poprzecznego jezdni. 11. Wykonanie etapu remontu cząstkowego następuje na podstawie zlecenia etapowego udzielonego przez zamawiającego z 5 dniowym wyprzedzeniem. Zlecenia etapowe będą udzielane przez zamawiającego w zależności od potrzeb remontowych. 12. Wykonane roboty podlegają odbiorowi technicznemu: ·Etapowemu polegającemu na odbiorze robót na całej długości danej drogi lub ulicy, ·Ostatecznemu obejmującemu całość zleconego w danym okresie zakresu robót. 13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia, organizowania i oznakowania robot w czasie wykonywania zamówienia, nie powodując zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. 14. Wykonawca we własnym zakresie opracuje, uzgodni oraz zatwierdzi projekt oznakowania i zabezpieczenia robót umożliwiający utrzymanie ruchu publicznego. 15. Płatność za wykonany okresowy etap robót realizowana będzie po pozytywnym odbiorze ostatecznym etapu robót potwierdzonym protokółem odbioru ostatecznego robót. 16. Na wykonany w danym okresie zakres robót Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 63400 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe BUD - DRÓG, ul. Norwida 1 a, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 67350
  • Oferta z najniższą ceną: 67350 / oferta z najwyższą ceną: 67350
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.