eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przedmiotem zamówienia jest dostawa Zadanie Nr 1 - dostawa odczynników do badań toksykologicznych wraz z dzierżawą analizatora Zadanie Nr 2 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania glukozy we krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą analizatora i wymaganego sprzętu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-23

Toruń: Przedmiotem zamówienia jest dostawa :
Zadanie Nr 1 - dostawa odczynników do badań toksykologicznych wraz z dzierżawą analizatora
Zadanie Nr 2 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania glukozy we krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą analizatora i wymaganego sprzętu

Numer ogłoszenia: 435998 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa :
Zadanie Nr 1 - dostawa odczynników do badań toksykologicznych wraz z dzierżawą analizatora
Zadanie Nr 2 - dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania glukozy we krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą analizatora i wymaganego sprzętu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - dostawa odczynników do badań toksykologicznych wraz z dzierżawą analizatora
1.Acetaminofen -300 oznaczeń
2.Amfetamina , Metamfetamina -800 oznaczeń
3.Benzodwuazepina - 600 oznaczeń
4.Barbiturany - 200 oznaczeń
5.Kannabinole - 300 oznaczeń
6.Metabolity kokainy - 160 oznaczeń
7.Opiaty - 260 oznaczeń
8.Trójcykliczne antydepresanty - 360 oznaczeń
9.Alkohol etylowy - 2400 oznaczeń
10.Mioglobina - 400 oznaczeń
11.Homocysteina -2000 oznaczeń
12.Przeciwciała anty-CCP-400 oznaczeń
Uwagi: Oferent na podstawie szacunkowej ilości oznaczeń zobowiązany jest określić niezbędną ilość pozycji do ich wykonywania takich jak: -akcesoria i płyny systemowe analizatora, -materiały kalibracyjne -materiały kontrolne
Specyfikacja techniczna analizatorado badań toksykologicznych
I Charakterystyka analizatora
1.Analizator immunochemiczny z detekcją: - chemiluminescencja, - lub MEIA, FPIA
2.Wydajność analizatora nie mniejsza niż 100 oznaczeń na godzinę
3.Data produkcji aparatu nie wcześniej niż 2007 rok
4.Identyfikacja surowic i odczynników za pomocą kodów kreskowych
5.Możliwość jednoczesnego wykonywania oznaczeń z probówek pierwotnych oraz tzw. (sample cups)
6.Możliwość automatycznego rozcieńczania próbek
7.Automatyczne wykonywanie powtórzeń oznaczeń
8.Możliwość wykonywania oznaczeń w różnym materiale: surowicy, osoczu, moczu
9.Możliwość dostawiania statywów z probówkami w czasie pracy analizatora
10.Detekcja skrzepów
11.Odczynniki, kontrole, kalibratory w stanie ciekłym, gotowe do użycia, bez konieczności wstępnego przygotowania (rekonstytucji0
12.Czujnik poziomu cieczy
13.Analizator wyposażony w wbudowany system kontroli jakości z możliwością prezentacji graficznej
14.Analizator mogący pracować w sieci komputerowej z dwustronną komunikacją
15.UPS podtrzymujący pracę analizatora przez co najmniej 20 min.
16.Instrukcja obsługi w języku polskim
II Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
1.Instalacja, uruchomienie, szkolenie w zakresie obsługi, konserwacji, rozwiązywania drobnych problemów technicznych i interpretacyjnych na koszt Wykonawcy
2.Wartość analizatora
III Serwis i warunki gwarancji
1.Gwarancja techniczna przez cały czas trwania umowy
2.Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia - 24 godz.
3.Dostępność serwisu w roku - 365 dni
Zadanie Nr 2 - odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania glukozy we krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą analizatora i wymaganego sprzętu
1.Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora glukozy -240.000 oznaczeń
Specyfikacja techniczna analizatora glukozy
1.Metoda pomiaru amperometryczno-enzymatyczna z zastosowaniem chip sensora
2.Mierzone parametry- glukoza, mleczany
3.Zakres pomiaru dla glukozy nie mniejszy niż 0,6- 50 mmol-l; (11- 900 mg/dl) Zakres pomiaru dla mleczanów nie mniejszy niż 0,5- 30 mmol-l; (4,5- 270 mg/dl)
4.Automatyczny podajnik próbek: co najmniej 40 pozycji nie włączając kalibratorów
5.Wydajność co najmniej 90 próbek na godzinę
6.Automatyczna kalibracja
7.Materiał badany- pełna krew (krew włośniczkowa, żylna, tętnicza) surowica, osocze
8.Objętość próbki: nie więcej niż 20 ml.
9.Możliwość wykonania badań w trybie (pilne)
10.Flagowanie wyników patologicznych
11.Możliwość automatycznego powtarzania oznaczeń w próbkach patologicznych
12.Odczynniki gotowe do użycia
13.Pamięć minimum 500 wyników
14.Menu w języku polskim
15.Możliwość zainstalowania czytnika kodów kreskowych
16.Podłączenie analizatora do szpitalnego systemu informatycznego na koszt Wykonawcy.Udostępnienie protokołu transmisji danych.
17.Dodatkowy komputer z drukarką do obsługi analizatora: Wymagania:
-16.1 Procesor min. Core i3 540 3,06 GHz BOX
-16.2 Pamięć DDR3 2x 2GB 1333MHz CL9
-16.3 Dysk twardy min 320 GB 7200.12 (16MB, SATA II),
-16.4 Obudowa z zasilaczem min 350 ATX 120mm, FAN,
-16.5 Nagrywarka DVD+,-RW,
-16.6 Karta graficzna Silent 512MB DSUB & DVI,
-16.7 Monitor 21 z wbudowanymi głośnikami,
-16.8 Microsoft Windows 7 Professional PL OEM - z nośnikiem 64bity,
-16.9 Drukarka laserowa biurowa
18.Wartość analizatora brutto
19.Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy
20.Serwis gwarancyjny
21.Certyfikat zgodności CE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych min. 2 dostaw odczynników o wartości min. dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1 - 88.000,00zł, Zadanie Nr 2 - 72.800,00zł, brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta np. Wykonawca składający ofertę na zad. Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 160.800,00 zł każda dostawa. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1- 55.000,00 zł, Zadanie Nr 2 - 42.500,00zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; / Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) zgłoszenie/ powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679), deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ; b/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. *Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym. 2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do badań toksykologicznych
    1.Acetaminofen -300 oznaczeń
    2.Amfetamina , Metamfetamina -800 oznaczeń
    3.Benzodwuazepina - 600 oznaczeń
    4.Barbiturany - 200 oznaczeń
    5.Kannabinole - 300 oznaczeń
    6.Metabolity kokainy - 160 oznaczeń
    7.Opiaty - 260 oznaczeń
    8.Trójcykliczne antydepresanty - 360 oznaczeń
    9.Alkohol etylowy - 2400 oznaczeń
    10.Mioglobina - 400 oznaczeń
    11.Homocysteina -2000 oznaczeń
    12.Przeciwciała anty-CCP-400 oznaczeń
    Wraz z dzierżawą analizatora.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonania 240.000 oznaczeń glukozy 1.Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora glukozy - 240.000 oznaczeń
    Wraz z dzierżawą analizatora.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.