To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Ząbkowice Śląskie: Wykonanie usługi koordynatora projektu, asystentów koordynatora i
obsługi księgowej projektu w szkołach objętych projektem Cogito ergo sum - program rozwoju
dodatkowej oferty edukacyjnej szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Powiatu
Ząbkowickiego
Numer ogłoszenia: 431492 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378478 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi koordynatora projektu, asystentów koordynatora i obsługi księgowej projektu w szkołach objętych projektem Cogito ergo sum - program rozwoju dodatkowej oferty edukacyjnej szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Powiatu Ząbkowickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi koordynatora projektu, asystentów koordynatora i obsługi księgowej projektu w szkołach objętych projektem Cogito ergo sum - program rozwoju dodatkowej oferty edukacyjnej szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Powiatu Ząbkowickiego tj. w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Ząbkowicach Śl., w III Liceum Ogólnokształcącym w Ząbkowicach Śl., w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach i w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ziębicach oraz asystenta ds. promocji projektu i osoby do obsługi księgowej projektu. Zakres zamówienia obejmuje następujace części: Część I - koordynator projektu a) ponoszenie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach, b) terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, c) ciągła współpraca z asystentami w poszczególnych szkołach, asystentem ds. promocji i księgową projektu, d) kontakty z Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego; e) nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem f) kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, g) terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji do Instytucji Pośredniczącej, h) przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, i) nadzór nad prawidłowym i terminowym sporządzaniem wniosków o płatność, j) przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą pzp w zakresie działań projektowych, k) nadzorowanie przebiegu zajęć, l) monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja, ł) parafowanie dokumentów potwierdzających wykonanie zleconych prac przez osoby zatrudnione przy realizacji projektu m) organizacja nie mniej niż 1 raz w miesiącu spotkań z asystentami z poszczególnych szkół oraz księgową projektu n) przygotowanie zaświadczeń o uczestnictwie w projekcie o) prawidłowe przechowywanie dokumentacji z realizacji projektu oraz po zakończeniu realizacji, prawidłowe jej zarchiwizowanie, p) przygotowanie konferencji podsumowującej projekt, r) opracowanie raportu końcowego, s) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, t) obecność podczas kontroli, u) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji koordynatora. Część II - Asystent koordynatora w szkołach objętych projektem (4 osoby): a) bieżąca realizacja zadań w wyznaczonej szkole, wynikających z projektu i współpraca z koordynatorem projektu, b) wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu w wyznaczonej szkole, c) organizacja zajęć realizowanych w wyznaczonej szkole a wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, d) wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji beneficjentów ostatecznych w wyznaczonej szkole, e) współpraca z nauczycielami prowadzącymi zajęcia w wyznaczonej szkole, f) pomoc przy projektowaniu ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji projektu w wyznaczonej szkole, g) monitorowanie uczestnictwa beneficjentów ostatecznych w zajęciach w wyznaczonej szkole, h) prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu, i) zgłaszanie na bieżąco, koordynatorowi nieprawidłowości i problemów związanych z realizacją projektu w wyznaczonej szkole, j) prowadzenie bieżącej statystyki projektu, realizowanego w wyznaczonej szkole, k) współpraca z asystentem ds. promocji i z księgową projektu, l) terminowe przekazywanie koordynatorowi i księgowej wymaganych dokumentów, ł) przygotowanie wraz z koordynatorem konferencji podsumowującej projekt, m) przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji projektu w wyznaczonej szkole, n) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji asystenta koordynatora. Część III - Asystent do spraw promocji projektu a) przygotowanie materiałów promocyjno - informacyjnych o realizowanym projekcie, b) kolportaż plakatów promocyjno - informacyjnych, ulotek promocyjnych w szkołach objętych projektem, c) rozmieszczenie tablic informacyjnych na terenie szkół objętych projektem oraz w biurze projektu. d) opracowanie ogłoszeń prasowych i zamieszczanie informacji dotyczących realizacji projektu na stronie internetowej, e) zamieszczanie informacji z postępów z realizacji projektu na stronie internetowej zamawiającego, f) współpraca z koordynatorem i jego asystentami w realizacji projektu, g) zaprojektowanie i wykonanie ankiet dotyczących ewaluacji projektu, h) zaprojektowanie wspólnie z koordynatorem i wydruk zaświadczeń o uczestnictwie w projekcie, i) oznakowywanie urządzeń i sprzętu zakupionego do realizacji projektu, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi POKL, j) przygotowanie wraz z koordynatorem konferencji podsumowującej projekt, k) przygotowanie zbiorczej prezentacji multimedialnej z realizacji projektu w poszczególnych szkołach, k) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji asystenta koordynatora ds. promocji i upowszechniania informacji o projekcie. Część IV - Osoba do obsługi księgowej projektu a) sporządzanie wniosków o płatność oraz rozliczeń projektu, b) sporządzanie sprawozdawczości finansowej projektu, c) rozliczanie umów -zleceń osób zatrudnionych w projekcie, d) prowadzenie budżetu projektu, zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (www.efs.dolnyslask.pl zakładka Akty Prawne i Dokumenty - system realizacji POKL) e) dokonywanie wstępnej kontroli prawidłowości i rzetelności dokumentów finansowych, f) terminowe załatwianie spraw związanych z finansową obsługą projektu, g) stosowanie właściwych aktów prawa wspólnotowego i krajowego w prowadzeniu finansowej obsługi projektu, h) współpraca z koordynatorem i asystentami projektu oraz osobami zatrudnionymi przy realizacji projektu, i) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji osoby prowadzącej obsługę księgową projektu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.10 - 75.11.21.10 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 112200.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych...
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: koordynator projektu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Krzeszowiec, Lutomierz 44, 57-200 Ząbkowice Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14100.00
- Oferta z najniższą ceną: 14100.00 oferta z najwyższą ceną: 14490.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa agregatów prądotwórczych mobilnych na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- " Przebudowa drogi nr 3143D od km 0 +014,67 do km 3+349,21 "
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





