Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Ząbkowice Śląskie: Wykonanie usługi koordynatora projektu, asystentów koordynatora i
obsługi księgowej projektu w szkołach objętych projektem Cogito ergo sum - program rozwoju
dodatkowej oferty edukacyjnej szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Powiatu
Ząbkowickiego
Numer ogłoszenia: 378478 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabkowicki.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi koordynatora projektu, asystentów koordynatora i obsługi księgowej projektu w szkołach objętych projektem Cogito ergo sum - program rozwoju dodatkowej oferty edukacyjnej szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Powiatu Ząbkowickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi koordynatora projektu, asystentów koordynatora i obsługi księgowej projektu w szkołach objętych projektem Cogito ergo sum - program rozwoju dodatkowej oferty edukacyjnej szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. tj. w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Ząbkowicach Śl. w III Liceum Ogólnokształcącym w Ząbkowicach Śl., w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach i w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ziębicach oraz asystenta ds. promocji projektu i osoby do obsługi księgowej projektu. Zakres zamówienia obejmuje następujące części: Część I - koordynator projektu a) ponoszenie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach, b) terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, c) ciągła współpraca z asystentami w poszczególnych szkołach, asystentem ds. promocji i księgową projektu, d) kontakty z Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego; e) nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem f) kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, g) terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji do Instytucji Pośredniczącej, h) przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, i) nadzór nad prawidłowym i terminowym sporządzaniem wniosków o płatność, j) przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą pzp w zakresie działań projektowych, k) nadzorowanie przebiegu zajęć, l) monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja, ł) parafowanie dokumentów potwierdzających wykonanie zleconych prac przez osoby zatrudnione przy realizacji projektu m) organizacja nie mniej niż 1 raz w miesiącu spotkań z asystentami z poszczególnych szkół oraz księgową projektu n) przygotowanie zaświadczeń o uczestnictwie w projekcie o) prawidłowe przechowywanie dokumentacji z realizacji projektu oraz po zakończeniu realizacji, prawidłowe jej zarchiwizowanie, p) przygotowanie konferencji podsumowującej projekt, r) opracowanie raportu końcowego, s) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, t) obecność podczas kontroli, u) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji koordynatora. Część II - Asystent koordynatora w szkołach objętych projektem (4 osoby): a) bieżąca realizacja zadań w wyznaczonej szkole, wynikających z projektu i współpraca z koordynatorem projektu, b) wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu w wyznaczonej szkole, c) organizacja zajęć realizowanych w wyznaczonej szkole a wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, d) wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji beneficjentów ostatecznych w wyznaczonej szkole, e) współpraca z nauczycielami prowadzącymi zajęcia w wyznaczonej szkole, f) pomoc przy projektowaniu ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji projektu w wyznaczonej szkole, g) monitorowanie uczestnictwa beneficjentów ostatecznych w zajęciach w wyznaczonej szkole, h) prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu, i) zgłaszanie na bieżąco, koordynatorowi nieprawidłowości i problemów związanych z realizacją projektu w wyznaczonej szkole, j) prowadzenie bieżącej statystyki projektu, realizowanego w wyznaczonej szkole, k) współpraca z asystentem ds. promocji i z księgową projektu, l) terminowe przekazywanie koordynatorowi i księgowej wymaganych dokumentów, ł) przygotowanie wraz z koordynatorem konferencji podsumowującej projekt, m) przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji projektu w wyznaczonej szkole, n) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji asystenta koordynatora. Część III - Asystent do spraw promocji projektu a) przygotowanie materiałów promocyjno - informacyjnych o realizowanym projekcie, b) kolportaż plakatów promocyjno - informacyjnych, ulotek promocyjnych w szkołach objętych projektem, c) rozmieszczenie tablic informacyjnych na terenie szkół objętych projektem oraz w biurze projektu. d) opracowanie ogłoszeń prasowych i zamieszczanie informacji dotyczących realizacji projektu na stronie internetowej, e) zamieszczanie informacji z postępów z realizacji projektu na stronie internetowej zamawiającego, f) współpraca z koordynatorem i jego asystentami w realizacji projektu, g) zaprojektowanie i wykonanie ankiet dotyczących ewaluacji projektu, h) zaprojektowanie wspólnie z koordynatorem i wydruk zaświadczeń o uczestnictwie w projekcie, i) oznakowywanie urządzeń i sprzętu zakupionego do realizacji projektu, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi POKL, j) przygotowanie wraz z koordynatorem konferencji podsumowującej projekt, k) przygotowanie zbiorczej prezentacji multimedialnej z realizacji projektu w poszczególnych szkołach, k) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji asystenta koordynatora ds. promocji i upowszechniania informacji o projekcie. Część IV - Osoba do obsługi księgowej projektu a) sporządzanie wniosków o płatność oraz rozliczeń projektu, b) sporządzanie sprawozdawczości finansowej projektu, c) rozliczanie umów -zleceń osób zatrudnionych w projekcie, d) prowadzenie budżetu projektu, zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (www.efs.dolnyslask.pl zakładka Akty Prawne i Dokumenty - system realizacji POKL) e) dokonywanie wstępnej kontroli prawidłowości i rzetelności dokumentów finansowych, f) terminowe załatwianie spraw związanych z finansową obsługą projektu, g) stosowanie właściwych aktów prawa wspólnotowego i krajowego w prowadzeniu finansowej obsługi projektu, h) współpraca z koordynatorem i asystentami projektu oraz osobami zatrudnionymi przy realizacji projektu, i) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji osoby prowadzącej obsługę księgową projektu. nic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.10 - 75.11.21.10 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2) Wykonawca ubiegający się o zamówienie: Część I - koordynator projektu - musi spełniać następujące warunki: a) wykształcenie wyższe, b) doświadczenie zawodowe ( minimum 3 lata), c) ukończone co najmniej 3 szkolenia/kursy z zakresu kierowania projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej, d) doświadczenie we wdrażaniu projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, e) znajomość zasad i procedur realizacji projektów w ramach POKL, f) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, g) umiejętność obsługi komputera ( w tym programów Word, Excel, PowerPoint), Internetu, generatora wniosków POKL i generatora wniosków o płatność, h) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, Część II - asystent koordynatora projektu musi spełniać następujące warunki: a) wykształcenie wyższe, b) doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, służących wzbogacaniu oferty edukacyjnej i wspieraniu rozwoju ucznia, c) doświadczenie zawodowe w pracy w jednostce oświatowej ( minimum 5 lat), d) znajomość zasad i procedur realizacji projektów w ramach POKL, e) znajomość przepisów ustaw obowiązujących w systemie oświaty w zakresie odnoszącym się do prawidłowej realizacji procesu dydaktycznego, ze szczególnym uwzględnieniem dodatkowych ofert edukacyjnych, f) umiejętność obsługi komputera ( w tym programów Word, Excel, PowerPoint), g) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, Część III - asystent koordynatora ds. promocji projektu musi spełniać następujące warunki: a) wykształcenie minimum średnie, b) umiejętność obsługi komputera ( w tym programów Word, Excel, PowerPoint), c) znajomość wytycznych w zakresie informacji i promocji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, d) znajomość wytycznych w zakresie oznaczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, e) doświadczenie zawodowe ( minimum 5 lat), f) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, Część IV - osoba do obsługi księgowej projektu musi spełniać następujące warunki: a) wykształcenie minimum średnie, b) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, c) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, d) znajomość zasad zawartych w Systemie Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, e) umiejętność obsługi komputera ( w tym programów Word, Excel,), Internetu, i generatora wniosków o płatność, f) doświadczenie zawodowe w komórce finansowej ( minimum 10 lat), g) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, 3) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Zamawiający dokonana oceny na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - z wykorzystaniem wzoru. zał. nr 1 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje. 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. 5) Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, 6) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy, ( świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.) 7) Kserokopie świadectw, zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających ukończenie, co najmniej 3 szkoleń/kursów z zakresu kierowania projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej - dotyczy Części I . 8) Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a) dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul.Sienkiewicza 11
57-200 Ząbkowice Śl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiat Ząbkowicki ul. Sienkiewicza 11 57-200 Ząbkowice Śl. Sekretariat pok.202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator projektu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ponoszenie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach, b) terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, c) ciągła współpraca z asystentami w poszczególnych szkołach, asystentem ds. promocji i księgową projektu, d) kontakty z Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego; e) nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem f) kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, g) terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji do Instytucji Pośredniczącej, h) przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, i) nadzór nad prawidłowym i terminowym sporządzaniem wniosków o płatność, j) przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą pzp w zakresie działań projektowych, k) nadzorowanie przebiegu zajęć, l) monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja, ł) parafowanie dokumentów potwierdzających wykonanie zleconych prac przez osoby zatrudnione przy realizacji projektu m) organizacja nie mniej niż 1 raz w miesiącu spotkań z asystentami z poszczególnych szkół oraz księgową projektu n) przygotowanie zaświadczeń o uczestnictwie w projekcie o) prawidłowe przechowywanie dokumentacji z realizacji projektu oraz po zakończeniu realizacji, prawidłowe jej zarchiwizowanie, p) przygotowanie konferencji podsumowującej projekt, r) opracowanie raportu końcowego, s) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, t) obecność podczas kontroli, u) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji koordynatora..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent koordynatora w szkołach objętych projektem (4 osoby).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) bieżąca realizacja zadań w wyznaczonej szkole, wynikających z projektu i współpraca z koordynatorem projektu, b) wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu w wyznaczonej szkole, c) organizacja zajęć realizowanych w wyznaczonej szkole a wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, d) wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji beneficjentów ostatecznych w wyznaczonej szkole, e) współpraca z nauczycielami prowadzącymi zajęcia w wyznaczonej szkole, f) pomoc przy projektowaniu ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji projektu w wyznaczonej szkole, g) monitorowanie uczestnictwa beneficjentów ostatecznych w zajęciach w wyznaczonej szkole, h) prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu, i) zgłaszanie na bieżąco, koordynatorowi nieprawidłowości i problemów związanych z realizacją projektu w wyznaczonej szkole, j) prowadzenie bieżącej statystyki projektu, realizowanego w wyznaczonej szkole, k) współpraca z asystentem ds. promocji i z księgową projektu, l) terminowe przekazywanie koordynatorowi i księgowej wymaganych dokumentów, ł) przygotowanie wraz z koordynatorem konferencji podsumowującej projekt, m) przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji projektu w wyznaczonej szkole, n) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji asystenta koordynatora..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Asystent do spraw promocji projektu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przygotowanie materiałów promocyjno - informacyjnych o realizowanym projekcie, b) kolportaż plakatów promocyjno - informacyjnych, ulotek promocyjnych w szkołach objętych projektem, c) rozmieszczenie tablic informacyjnych na terenie szkół objętych projektem oraz w biurze projektu. d) opracowanie ogłoszeń prasowych i zamieszczanie informacji dotyczących realizacji projektu na stronie internetowej, e) zamieszczanie informacji z postępów z realizacji projektu na stronie internetowej zamawiającego, f) współpraca z koordynatorem i jego asystentami w realizacji projektu, g) zaprojektowanie i wykonanie ankiet dotyczących ewaluacji projektu, h) zaprojektowanie wspólnie z koordynatorem i wydruk zaświadczeń o uczestnictwie w projekcie, i) oznakowywanie urządzeń i sprzętu zakupionego do realizacji projektu, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi POKL, j) przygotowanie wraz z koordynatorem konferencji podsumowującej projekt, k) przygotowanie zbiorczej prezentacji multimedialnej z realizacji projektu w poszczególnych szkołach, k) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji asystenta koordynatora ds. promocji i upowszechniania informacji o projekcie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Osoba do obsługi księgowej projektu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) sporządzanie wniosków o płatność oraz rozliczeń projektu, b) sporządzanie sprawozdawczości finansowej projektu, c) rozliczanie umów -zleceń osób zatrudnionych w projekcie, d) prowadzenie budżetu projektu, zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie Realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (www.efs.dolnyslask.pl zakładka Akty Prawne i Dokumenty - system realizacji POKL) e) dokonywanie wstępnej kontroli prawidłowości i rzetelności dokumentów finansowych, f) terminowe załatwianie spraw związanych z finansową obsługą projektu, g) stosowanie właściwych aktów prawa wspólnotowego i krajowego w prowadzeniu finansowej obsługi projektu, h) współpraca z koordynatorem i asystentami projektu oraz osobami zatrudnionymi przy realizacji projektu, i) dokonywanie wszelkich innych czynności będących w kompetencji osoby prowadzącej obsługę księgową projektu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa agregatów prądotwórczych mobilnych na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- " Przebudowa drogi nr 3143D od km 0 +014,67 do km 3+349,21 "
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





