Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-13
Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć terapeutycznych - hipoterapii dla uczestniczek i uczestników ŚDS przy PCPR w Ostrowie Wielkopolskim i ŚDS w Liskowie, biorących udział w programie:
CHCEMY BYĆ SOBĄ
Numer ogłoszenia: 43140 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć terapeutycznych - hipoterapii dla uczestniczek i uczestników ŚDS przy PCPR w Ostrowie Wielkopolskim i ŚDS w Liskowie, biorących udział w programie: CHCEMY BYĆ SOBĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie terapii w zakresie hipoterapii dla 57 dorosłych osób niepełnosprawnych z zaburzeniami psychicznymi. Termin realizacji zamówienia: - 12 marca 2012 r. do 20 grudnia 2012 r. - 21 styczeń 2013 r. do 25 października 2013 r. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie zajęć terapeutycznych dla osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, z ŚDS w Ostrowie Wlkp. i ŚDS w Liskowie, zwanych dalej uczestniczkami i uczestnikami projektu CHCEMY BYĆ SOBĄ według harmonogramu, który zostanie ustalony w terminie późniejszym, pomiędzy zainteresowanymi stronami, czyli zamawiającym, a wybranym wykonawcą. Zajęcia będą się odbywały w ustalone przez zamawiajacego dni - od poniedziałku do soboty (szczegółowy plan zajęć zostanie ustalony w terminie późniejszym) - ogólnie 2508 zabiegów - sesji terapeutycznych z 57 uczestniczkami i uczestnikami projektu, w danym roku kalendarzowym, w tym: - 27 uczestniczkami i uczestnikami z ŚDS Ostrów Wlkp. - 30 uczestniczkami i uczestnikami z ŚDS Lisków. Razem w całości projektu 5016 zabiegów. 1 sesja = 1h z uczestniczką/uczestnikiem projektu. Przy czym godzina oznacza 60 minut zajęć. Zamawiający rozumie poprzez 1 sesję z uczestniczką/uczestnikiem - 1 godzinę, która wynosi 60 minut i powinna zawierać: rozgrzewkę, jazdę konną (w miarę możliwości uczestniczki/uczestnika projektu), Miejsce, gdzie będą się odbywały ww. działania terapeutyczne - teren Powiatu Ostrowskiego. Rekrutacji dokonuje zamawiający. Program zajęć powinien zawierać: a) szkolenie dla opiekunów uczestniczek i uczestników podczas hipoterapii, b) rozgrzewkę fizyczną i ćwiczenia programowe usprawniające, c) jazdę konną wraz z ćwiczeniami, d) poznawanie budowy ciała konia, e) kształtowanie orientacji w schemacie własnego ciała, f) doskonalenie sprawności ruchowej, g) stymulowanie zmysłów: słuchu, wzroku, dotyku, węchu, h) naukę troski o higienę własną i konia, i) okazywanie emocji i uczuć związanych z kontaktem ze zwierzętami, j) naukę samodzielności - samodzielne wykonywanie zadań z udziałem konia - czesanie, prowadzenie na uprzęży etc. k) określenie związków przyczynowo - skutkowych, rozpoznanie kolorów i kształtów i podobieństw, l) ćwiczenia relaksacyjne. Wykonawca: - zapewni merytoryczne, sprawne i bezpieczne przeprowadzenie zajęć terapeutycznych w miejscu z odpowiednio wyposażoną do przeprowadzenia zajęć infrastrukturą, w tym krytą ujeżdżalnią, a także odpowiednią liczbą koni (nie mniej niż 5 koni), niezbędny sprzęt na prowadzonych zajęciach np.: kompletne siodła, ogłowie, toczki dla uczestników/ uczestniczek zajęć, itp. oraz teren - miejsce do przeprowadzenia zajęć odpowiednio przygotowany, ogrodzony; - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie uprawnienia, doświadczenie zawodowe (minimum 3 terapeutów); - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestniczek i uczestników ww. terapii w przypadku nieobecności uczestniczki lub uczestnika terapii należy niezwłocznie powiadomić kierownika projektu i koordynatora ŚDS; - dokumentację przeprowadzenia terapii oznakuje stosownymi logotypami; - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny terapii przez uczestniczki i uczestników lub opiekunów prawnych uczestniczek i uczestników; - zapewni zabezpieczenie dla rehabilitowanych uczestniczek i uczestników projektu CHCEMY BYĆ SOBĄ przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi podczas hipoterapii; - zdiagnozuje uczestniczki i uczestników na wstępie i po zakończeniu terapii oraz wskaże poziom funkcjonowania; - poprowadzi zajęcia z zakresu hipoterapii zgodnie z metodyką, predyspozycjami psychomotorycznymi uczestniczek i uczestników projektu i wynikami diagnozy; - W terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. działań danego miesiąca, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: a) oryginał listy obecności uczestniczek i uczestników ww. działań, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. zajęciach wraz z zakresem programowym i godzinowym, - Ponadto raz na pół roku ( dokładny termin zostanie ustalony pomiędzy stronami): a) anonimową ankietę oceny ww. działania dokonaną przez uczestniczki i uczestników lub opiekunów prawnych uczestniczek i uczestników, b) zdjęcia dokumentujące realizację ww. działania (nie mniej niż 10 zdjęć) w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD. Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu realizacji terapii w przypadkach zajścia okoliczności, których nie mógł przewidzieć w momencie ogłoszenia postępowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu realizacji terapii w przypadkach zajścia okoliczności, których nie mógł przewidzieć w momencie ogłoszenia postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Słowackiego 1c, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok. 14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Słowackiego 1c, 63-400 Ostrów Wielkopolski, Sekretariat (pok nr 13) - I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: CHCEMY BYĆ SOBĄ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci i młodzieży przebywającej w Placówce Wsparcia dzieci i młodzieży na 2026 rok
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Zarządzanie zabudowanymi nieruchomościami będącymi własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Świadczenie usługi administrowania obiektami sportowo - rekreacyjnymi Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ROKU 2026
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Paczków w okresie styczeń-grudzień 2026 roku
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Bobrowniki w 2026 r."
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





