eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa systemu do flash chromatografii zawierającego oprogramowanie oraz zestaw startowy podstawowych materiałów umożliwiających uruchomienie i pracę aparatu na potrzeby Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Kraków: Dostawa systemu do flash chromatografii zawierającego oprogramowanie oraz zestaw startowy podstawowych materiałów umożliwiających uruchomienie i pracę aparatu na potrzeby Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 43038 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1282 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu do flash chromatografii zawierającego oprogramowanie oraz zestaw startowy podstawowych materiałów umożliwiających uruchomienie i pracę aparatu na potrzeby Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM w Krakowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa systemu do flash chromatografii zawierającego oprogramowanie oraz zestaw startowy podstawowych materiałów umożliwiających uruchomienie i pracę aparatu na potrzeby Katedry Chemii Farmaceutycznej UJ CM w Krakowie.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013 r. oraz posiadać dokumenty potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.).Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do Zakładu Fizykochemicznej Analizy Leku, Katedry Chemii Farmaceutycznej, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków. 2. Instalację i uruchomienie. 3. Przeprowadzenie szkolenia jednodniowego (8 godzin) dla 4 osób z obsługi sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Szkolenia mają być przeprowadzone w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej). 5. Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6. Przeprowadzenie po 12 miesiącach od daty protokołu przekazania do eksploatacji bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego. 7. Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji. 8. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 72 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) wymagany termin naprawy do 14 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady faksem lub e-mailem. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu zastępczego lub jego elementu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt/element naprawiany. 9. W przypadku trzykrotnej naprawy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany sprzętu/tego samego elementu dotkniętego wadą na nowy, na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00 - Chromatografy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABL&E-JASCO Polska Sp. z o. o., ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 130700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.