Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Lublin: Zakup i dostawa oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych
Numer ogłoszenia: 430208 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych (zapotrzebowanie wg Załącznika A do Formularza Oferty). 2. Kod CPV: 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0 3. Artykuły wyszczególnione w Załączniku A do Formularza Oferty, zostały określone poprzez wskazanie właściwości technicznych lub poprzez wskazanie artykułu wzorcowego - z podaniem nazwy i producenta urządzenia do którego jest przeznaczony. 4. Zamawiający nie dopuszcza nie wypełnienia (nie dostarczenia) jakiejkolwiek pozycji z Załącznika A do Formularza Oferty. Oferta musi zawierać pełny asortyment określony w Załączniku A do Formularza Oferty. W przypadku nie uzupełnienia całości, oferta zostanie uznana za niepełną i odrzucona. 5. Część sprzętu komputerowego, który posiada Zamawiający dla prawidłowego funkcjonowania wymaga stosowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający przy tych pozycjach dopisał słowo (oryginał). 6. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producenta urządzenia wymienionego w Załączniku A do Formularza Oferty. Materiały oryginalne winny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (np. hologramy). 7. Wykonawca dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem jakości oferowanych artykułów. 8. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności zagwarantowana powinna być nie gorsza jakość wydruku, wydajność i pojemność. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. 9. Wykonawca, który zaoferuje równoważny artykuł dla pozycji oznaczonej słowem (oryginał) winien go określić poprzez podanie symbolu, wydajności, oraz poprzez podanie producenta (informacje te należy wpisać w ostatniej kolumnie Załącznika A do Formularza Oferty) 10. Za równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje materiały fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie posiadające żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych. 11. Produkty równoważne winny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty oryginalne tego samego rodzaju. 12. Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne dla pozycji oznaczonej słowem (oryginał) bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem materiałów równoważnych. 13. Wykonawca musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów równoważnych, pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu, a jeżeli naprawa okaże się niemożliwa do usunięcia Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kwoty stanowiącej równowartość uszkodzonego sprzętu lub wymiany na sprzęt równorzędny. Ocena uszkodzenia dokonana zostanie przez autoryzowany serwis uszkodzonego sprzętu na koszt Wykonawcy. 14. Część urządzeń posiada aktualną gwarancję producenta. Jeśli w wyniku awarii urządzenia wynikłej na skutek stosowania materiałów równoważnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 15. Wykonawca musi zapewnić dostawę materiałów eksploatacyjnych do sprzetu komputerowego oraz ich rozładunek wg zapotrzebowania podanego w Załączniku A do Formularza Oferty do siedzib: a) OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, tel. (081) 462 44 87, fax: (081) 746 22 38, b) PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, ul. Chomiczewskiego 6, 21-300 Radzyń Podlaski, tel. (083) 352 07 51, fax: (083) 351 24 29, c) PT KRUS w Chełm, ul. Al. I Armii Wojska Polskiego 8a, 22-100 Chełm, tel. (082) 563 93 01, fax: (082) 562 54 28, d) PT KRUS w Biłgoraju, ul. Włosiankarska 5, 23-400 Biłgoraj, tel. (084) 688 24 00, fax: (084) 686 84 29 w dni robocze w godzinach 7:15 - 15:15 16. Dostawa o której mowa w ust. 15 jest bezpłatna bez względu na jej wartość. 17. Wykonawca zrealizuje dostawę wraz z rozładunkiem w ciągu trzech dni od zgłoszenia zapotrzebowania, a w sprawach pilnych w czasie nie dłuższym niż 24 godziny. 18. Dostawy poszczególnych partii zamówienia zostaną wcześniej uzgodnione telefonicznie, faxem lub e-mailem pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 19. Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie, w zależności od aktualnego zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt. 1 i pkt 4 SIWZ), 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt. 4 i 10 SIWZ), 3. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (warunek ten potwierdzą dokumentem wymienionym w rozdziale VI pkt. 4 SIWZ), 4. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentem wymienionym w rozdziale VI pkt. 2 i 3 SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg kryterium: spełnia/ nie spełnia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 4, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt. 1 - 3 mogą być spełnione łącznie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy PZP wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, a także Wykonawców którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów, potwierdzających spełnienie tych warunków lub dokumenty te zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki); 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP (Formularz Oferty - pkt 9). 6. Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym Załącznikiem A do Formularza Oferty. 7. Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa (pełnomocnictw), o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich uczestników konsorcjum]. 8. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek za ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 8, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy PZP, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 11. W przypadku składania ofert równoważnych dla pozycji oznaczonej słowem (oryginał) w Załączniku A do Formularza Oferty, Wykonawca składa również oświadczenie wskazane w Załączniku nr 4 do SIWZ. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2 albo pkt 8, 9 oraz w przypadku składania przez Wykonawcę dokumentu o którym mowa w pkt 10, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3-6 i 11 winny być złożone w formie oryginału i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 15. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie,
20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, 20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, w pok. 201 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością z zaburzeniami psychicznymi w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wykonanie robót budowlanych w Centrum Kultury Fizycznej UMCS
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 8 części
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Dostawy warzyw, owoców, kiszonek w III kw. 2025 r. do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę artykułów biurowych
- RZP/TP/55/25 Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.