Ogłoszenie z dnia 2005-08-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa materiałów szewnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, do kontaktów: Mgr Halina Cywińska, Mgr Magdalena Skwara, ul. Pabianicka 62 pokój 1089, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, fax 042 6895911, e-mail: przetargi@kopernik.lodz.pl, magda@kopernik.lodz.pl, www.kopernik.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, Mgr Halina Cywińska, Mgr Magdalena Skwara, ul. Pabianicka 62 Kancelaria Szpitala, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, fax 042 6895911, e-mail: przetargi@kopernik.lodz.pl, magda@kopernik.lodz.pl, www.kopernik.lodz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, Mgr Halina Cywińska, Mgr Magdalena Skwara, ul. Pabianicka 62 pokój 1010, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, fax 042 6895911, e-mail: przetargi@kopernik.lodz.pl, magda@kopernik.lodz.pl, www.kopernik.lodz.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów szewnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów i dopuszczono możliwość składania ofert na poszczególne pozycje. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: WSS im. M. Kopernika, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź - Apteka Szpitalna. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów, a każdy pakiet podzielony został na poszczególne pozycje. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Łączna wartość wadium dla wszystkich części zamówienia wynosi 3532,00 PLN. Wartość wadium na poszczególne części zamówienia określona jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 59/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.10.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.10.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, ul. Pabianicka 62. SW - 2.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie nie ma charakteru powtarzającego się okresowo. Przybliżony termin publikacji kolejnych ogłoszeń - sierpień 2006 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 1 - szew syntetyczny, plecionkowy, powlekany, wchłaniający się 56-70 dni Lp - grubość nitki - długość nitki - długość igły - kształt igły - typ igły - ilość - j.m 1 - 3/0 - 75 cm - 24 mm - 3/8 - tnący - 360 - saszetki 2 - 1 - 90 cm - 37 mm - 1/2 - przyostrzony - 540 - saszetki 3 - 0 - 90 cm - 27 mm - 1/2 - okrąg - 360 - saszetki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 2 - podwiązka syntetyczna, pleciona, powlekana, wchłaniająca się 56-70 dni Lp - grubość nitki - długość nitki - długość igły - kształt igły - typ igły - ilość - j.m 1 - 2/0 - 3x45 cm - nie dot. - nie dot. - nie dot. - 360 - saszetki 2 - 0/ - 3x75 cm - nie dot. - nie dot. - nie dot. - 360 - saszetki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 3 - szew syntetyczny, pleciony, jadnowłókninowy o podtrzymywaniu tkankowym 10 dni, wchłaniający się 56 dni Lp - grubość nitki - długość nitki - długość igły - kształt igły - typ igły - ilość - j.m 1 - 1 - 75 cm - 64 mm - 1/2 - okrąg - 108 - saszetki 2 - 1 - 75 cm - 85 mm - 1/2 - okrąg - 108 - saszetki 3 - 1 - 90 cm - 48 mm - 1/2 - okrąg - 72 - saszetki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 4 - szew syntetyczny, pleciony, powlekany o podtrzymywaniu tkankowym 10 - 14 dni, wchłaniający się do 42 dni Lp - grubość nitki - długość nitki - długość igły - kształt igły - typ igły - ilość - j.m 1 - 4/0 - 75 cm - 17 mm - 1/2 - okrąg - 72 - saszetki 2 - 4/0 - 75 cm - 22 mm - 1/2 - okrąg - 72 - saszetki 3 - 4/0 - 75 cm - 22 mm - 1/2 - okrąg - 360 - saszetki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 4 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 5 - szew jednowłókninowy podtrzymujący tkankę 3 - 4 tygodnie, wchłaniający się 60 - 90 dni Lp - grubość nitki - długość nitki - długość igły - kształt igły - typ igły - ilość - j.m 1 - 2/0 - 90 cm - 48 mm - 1/2 - okrąg - 432 - saszetki 2 - 2/0 - 90 cm - 37 mm - 1/2 - okrąg - 540 - saszetki 3 - 2/0 - 70 cm - 26 mm - 1/2 - okrąg - 2520 - saszetki 4 - 4/0 - 70 cm - 19 mm - 3/8 - tnąca micropoint - 360 - saszetki 5 - 3/0 - 70 cm - 24 mm - 3/8 - tnąca micropoint - 360 - saszetki 6 - 5/0 - 45 cm - 16 mm - 3/8 - tnąca micropoint - 180 - saszetki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 5 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 6 - szew syntetyczny, jednowłókninowy, podtrzymujący tkankę 5 tygodni, wchłaniający się 90 - 110 dni Lp - grubość nitki - długość nitki - długość igły - kształt igły - typ igły - ilość - j.m 1 - 5/0 - 70 cm - 17 mm - 1/2 - okrąg - 104 - saszetki 2 - 0 - 90 cm - 48 mm - 1/2 - okrąg - 104 - saszetki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 6 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 7 - szew niewchłanialny, pleciony, jedwabny Lp - grubość nitki - długość nitki - długość igły - kształt igły - typ igły - ilość - j.m 1 - 3/0 - 75 cm - 25 mm - 1/2 - okrąg - 72 - saszetki 2 - 1 - 75 cm - 39 mm - 3/8 - tnący - 360 - saszetki 3 - 2 - 75 cm - 39 mm - 3/9 - tnący - 1080 - saszetki 4 - 2 - 75 cm - 77 mm - 3/8x2 igły - tnący - 1260 - saszetki 5 - 0 - 75 cm - 37 mm - 1/2 - okrąg - 108 - saszetki 6 - 1 - 75 cm - 37 mm - 1/2 - okrąg - 72 - saszetki 7 - 2 - 75 cm - 37 mm - 1/2 - okrąg - 72 - saszetki 8 - 0 - 2x150 cm - nie dot. - nie dot. - nie dot. - 72 - saszetki 9 - 2/0 - 2x150 cm - nie dot. - nie dot. - nie dot. - 108 - saszetki 10 - 1 - 2x150 cm - nie dot. - nie dot. - nie dot. - 72 - saszetki 11 - 5 - 3x60 cm - nie dot. - nie dot. - nie dot. - 72 - saszetki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 7 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 8 - szew niewchłanialny, naczyniowy, polipropylenowy Lp - grubość nitki - długość nitki - długość igły - kształt igły - typ igły - ilość - j.m 1 - 4/0 - 75 cm - 20 mm - 1/2x2 igły - okrąg - 180 - saszetki 2 - 4/0 - 75 cm - 16 mm - 1/2x2 igły - okrąg - 180 - saszetki 3 - 3/0 - 75 cm - 25 mm - 1/2x2 igły - okrąg - 180 - saszetki 4 - 3/0 - 75 cm - 16 mm - 1/2x2 igły - okrąg - 180 - saszetki 5 - 5/0 - 75 cm - 16 mm - 1/2x2 igły - okrąg - 180 - saszetki 6 - 2/0 - 75 cm - 26 mm - 1/2 - okrąg - 180 - saszetki 7 - 3/0 - 75 cm - 26 mm - 1/2 - okrąg - 180 - saszetki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 8 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 9 - szew niewchłanialny, skręcony, powlekany, lniany Lp - grubość nitki - długość nitki - długość igły - kształt igły - typ igły - ilość - j.m 1 - 1 - 75 cm - 30 mm - 1/2 - okrąg - 180 - saszetki 2 - 1 - 75 cm - 30 mm - 1/2 - okrąg - 180 - saszetki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 9 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 10 - szew niewchłanialny, jednowłóknidowy,poliamidowy Lp - grubość nitki - długość nitki - długość igły - kształt igły - typ igły - ilość - j.m 1 - 3/0 - 45 cm - 19 mm - 3/8 - tnący - 2880 - saszetki 2 - 0 - 75 cm - 30 mm - 3/8 - tnący - 720 - saszetki 3 - 5/0 - 45 cm - 16 mm - 3/8 - tnący - 72 - saszetki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 10 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 11 - szew wchłanialny, hemostatyczny, wątrobowy, syntetyczny Lp - grubość nitki - długość nitki - długość igły - kształt igły - typ igły - ilość - j.m 1 - nie dot. - 60 cm - 65 mm - 1/2 - okrągła - 24 - saszetki. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 11 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22, 33.14.11.27. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 12 - wosk lp. - asortyment - rozmiar - o.z.r. (j.m.) - j.m. 1. - Wosk - preparat hemostatyczny, naturalny, tamujący krwawienie z kości - nie dot.- 144 - szt. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 12 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych III
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych i produktów do profilaktyki odleżyn - umowa ramowa ZP39/A/18/2025
- DOSTAWA MATERIAŁU SZEWNEGO DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





