eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa części zamiennych do pojazdów STAR 200 oraz 266 oraz opończ samochodowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Rzeszów: Dostawa części zamiennych do pojazdów STAR 200 oraz 266 oraz opończ samochodowych.
Numer ogłoszenia: 427840 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów STAR 200 oraz 266 oraz opończ samochodowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów STAR 200 oraz 266 oraz opończ samochodowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają Formularze cenowe - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ, w których zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe towarów. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa samochodowych części, (bieżący rok produkcji lub poprzedni - jednak nie dłuższy niż 12 miesięcy od daty dostawy) z zastrzeżeniem punktu (b), w kategorii I - części samochodowych, opończ do pojazdów marki STAR 266 oraz P-PA 1, 5T na 2 (części) zadań w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. Dopuszcza się dostarczanie regenerowanych części zamiennych, jedynie zaznaczonych w specyfikacji, zaznaczone jako regenerowane, spełniające wymóg pełnowartościowego asortymentu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Części powinny spełniać wymogi polskich norm jakościowych. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar na okres jednego roku od momentu przyjęcia towaru przez Zamawiającego. Części zamienne mają być zakonserwowane w taki sposób, aby umożliwić ich przechowywanie w magazynach nieogrzewanych przez minimum 12 miesięcy. Części regenerowane dopuszcza się w Zadaniu nr 1 STAR lp.: 1, 30, 31. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymogami zamawiającego wskazanymi w niniejszym SWIZ. Opończe muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącego roku produkcji w momencie dostawy i być dostarczone w pierwszym gatunku. Rozliczenie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia jest magazyn Jednostki Wojskowej 4784 w m. Nisko (dotyczy części nr 1 i 2). Koszty transportu towaru oraz rozładunku ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych, w poszczególnych rodzajach części, polegających na przesunięciach pomiędzy poszczególnymi pozycjami załącznika nr 1 do umowy, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Dostawy będą realizowane na postawie zleceń zamawiającego, składanych telefonicznie lub faksem, w którym wskaże zamawiane produkty i ich ilość, Przedmiot konkretnego zlecenia zostanie wydany zamawiającemu w terminie 5 dni od otrzymania przez wykonawcę zlecenia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia z ogółu wartości zamówienia. W takim wypadku Dostawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Na wystawionych fakturach wat należy podawać cenę jednostkową brutto oraz pozycję z formularza ofertowego Koszt transportu towaru oraz rozładunku ponosi Wykonawca Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.64.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Upoważnienie do podpisania oferty jeżeli nie wynika z innych dołączonych dokumentów. II. Wypełniony formularz cenowy nr 1 lub/i 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4784 Rzeszów, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4784 Rzeszów, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna, pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów STAR 200 oraz 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów STAR 200 oraz 266. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe towarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.64.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa opończ samochodowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opończ samochodowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe towarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.64.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.