eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa i montaż zestawów solarnych do c.w.u. dla budynków Policji - projekt i wykonanie Nr spr. 115/12.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Radom: Dostawa i montaż zestawów solarnych do c.w.u. dla budynków Policji - projekt i wykonanie Nr spr. 115/12.
Numer ogłoszenia: 427328 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368006 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zestawów solarnych do c.w.u. dla budynków Policji - projekt i wykonanie Nr spr. 115/12..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż zestawów solarnych do c.w.u. dla budynków Policji - projekt i wykonanie Adresy jednostek dotyczy których dotyczy zamówienie 1) Komenda Powiatowa Policji w Makowie Mazowieckim, 06-200 Maków Mazowiecki, ul. Łąkowa3 2) Komenda Powiatowa Policji w Wyszkowie, 07-200 Wyszków , ul. Kościuszki 13 3) Komenda Powiatowa Policji w Szydłowcu, 26-500 Szydłowiec, ul. Kościuszki 194 4) Komenda Powiatowa Policji w Lipsku , 27-300 Lipsko , ul. Spacerowa 31A 5) Komenda Powiatowa Policji w Kozienicach , 26-900 , ul. Radomska 1 , Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno lub kilka zadań. OPIS TECHNICZNY Podstawa opracowania Rozporządzenie Ministra Transportu , Budownictwa , Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 nr 0 poz. 462 ) Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (Dz. U. Nr 75, z późniejszymi zmianami) inwentaryzacja stanu istniejącego obowiązujące normy i przepisy. 1. opracowanie dokumentacji projektowej: projekty budowlano-wykonawcze instalacji kolektorów słonecznych, konstrukcji pod kolektory słoneczne, elektryczne i AKPiA 5 egz., 2. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - wszystkich branż 3 egz., 3. opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 3 egz. 4. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 2 egz. 5. dokumentacja i kosztorys w wersji elektronicznej 2 szt. płyt CD oraz przedmiary w pliku KST lub ATH 6. uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. 7. wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych kolektorów słonecznych oraz połączenie z instalacją ciepłej wody użytkowej i istniejącym źródłem ciepła w oparciu o opracowaną dokumentację 8. wykonanie instalacji c.w.u. i wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne z zaworami powrotnymi (w budynkach bez instal. c.w. i wymagających wymiany zaworów ) 9. szkolenie w siedzibie zamawiającego dla personelu technicznego ( min. 2 osoby dla każdej instalacji solarnej) w zakresie eksploatacji, obsługi instalacji solarnej 10. przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej ( 3 egz. ) instalacji solarnej Zamawiającemu Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych ( w trzech egz ) na dzień rozpoczęcia odbioru robót spoczywa na wykonawcy. Podstawowe parametry techniczno-funkcjonalne dotyczące kolektorów słonecznych: Kolektory słoneczne Powierzchnia apertury i absorpcji min. 2,0 m2 el Materiał obudowy zbiorczej powinien być wykonany z materiałów niekorodujących, np. z aluminium lakierowanego proszkowo, aluminium anodowanego lub ze stali nierdzewnej System zamocowań kolektorów (rama montażowa) powinien być wykonany z materiałów niekorodujących, np. aluminium, stal nierdzewna Przykrycie absorbera: hartowane, gradoodporne szkło solarne o grubości min. 3,2 mm Połączenia kolektorów słonecznych w bateriach muszą zapewniać kompensacje naprężeń termicznych Izolacja zespołu zbiorczego i boczna musi być wykonana z wełny mineralnej odgazowanej Sprawność optyczna kolektora słonecznego odnosząca się do powierzchni apertury i absorpcji nie mniejsza niż 70 % potwierdzona Certyfikatem jakościowym wydanym przez akredytowaną jednostkę certyfikującą Temperatura stagnacji kolektora słonecznego min. 200°C potwierdzona Certyfikatem jakościowym wydanym przez akredytowaną jednostkę certyfikującą Gwarancja na kolektory słoneczne min. 5 lat ( 60 miesięcy) Wymaga się od oferentów załączenia do oferty certyfikatów jakościowych kolektora słonecznego oraz samego absorbera wydanych przez niezależne jednostki certyfikujące potwierdzające powyższe wymagania ( Solar Keymark lub Równoważnym , lecz o nie gorszych parametrach ). Dodatkowo dla kolektorów słonecznych należy dołączyć deklaracje zgodności producenta . Należy potwierdzić uzyski energetyczne kolektorów wykonane programem komputerowym np. Getsolar lub równoważnym np.T*sol lecz nie o gorszych parametrach. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji w następujący sposób : na urządzenia elektryczne i elektroniczne - 36 miesięcy , na pozostałe elementy i robociznę 5 lat licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi przysługujące Wykonawcy od producentów płyt kolektorów solarnych i urządzeń elektrycznych i elektronicznych Wykonawca ceduje na Zamawiającego . Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądu zamontowanego zestawu solarnego w okresie gwarancji na pozostałe elementy i robociznę, na 14 dni przed jej zakończeniem w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia . URZĄDZENIA I MATERIAŁY RÓWNOWAŻNE Urządzenia i materiały równoważne - jeśli gdziekolwiek w SIWZ i w załącznikach przedmiotu zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów , to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacjach technicznych Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producent, materiału i precyzyjnego określenia parametrów . Zgodnie z zapisami art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego , jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) opracowanie dokumentacji projektowej: projekty budowlano-wykonawcze instalacji kolektorów słonecznych, konstrukcji pod kolektory słoneczne, elektryczne i AKPiA - 5 egz. b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - wszystkich branż 3 egz., c) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - 3 egz. d) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. e) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. f) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych kolektorów słonecznych oraz połączenie z instalacją ciepłej wody użytkowej i istniejącym źródłem ciepła w oparciu o opracowaną dokumentację g) wykonanie instalacji c.w.u., wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne (w części obiektów ) h) szkolenie w siedzibie zamawiającego dla personelu technicznego ( min. 2 osoby) w zakresie eksploatacji, obsługi instalacji solarnej i) przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej ( 3 egz. ) instalacji solarnej Zamawiającemu. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 KPP Maków Mazowiecki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTECH Grzegorz Kosmala, Suków 85, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49074,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56211,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56211,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56211,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 KPP Wyszków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTECH Grzegorz Kosmala, Suków 85, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57344,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65190,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65190,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr KPP Szydłowiec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTECH Grzegorz Kosmala, Suków 85, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38287,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43665,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43665,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43665,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 KPP Lipsko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTECH Grzegorz Kosmala, Suków 85, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32934,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39729,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39729,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39729,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 KPP Kozienice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROTOR i MERKURY Galas Rogalski Sp.j, ul Tartaczna 3c, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44290,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52115,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52115,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52115,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.