eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego
i jednostek zamiejscowych KGP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 40 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego
i jednostek zamiejscowych KGP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eec3d89d-d124-4bb1-9cc0-1747a29b07be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom za pośrednictwem dedykowanego
formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość
została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego
postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie
głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
dariusz.dygas@ra.policja.gov.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 50/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP.

- Papier ksero A-4 80 g/m2 - Przeznaczony do urządzeń kserograficznych, drukarek laserowych i atramentowych, wybielany bezchlorowo, bezpyłowy, odporny na starzenie, o podanych niżej parametrach: gramatura: 80 g/m2, (wg ISO 536) , białość CIE: nie mniej niż 146 CIE (wg ISO 11475) , grubość: min. 104 μm( wg ISO 534) , posiadający certyfikat Certyfikat FSC lub PEFC oraz Certyfikat Ecolabel

- Papier ksero A-3 80 g/m2 - Przeznaczony do urządzeń kserograficznych, drukarek laserowych i atramentowych, wybielany bezchlorowo, bezpyłowy, odporny na starzenie, o podanych niżej parametrach: gramatura: 80 g/m2, (wg ISO 536) białość CIE: nie mniej niż 146 CIE (wg ISO 11475) grubość: min. 104 μm( wg ISO 534) posiadający Certyfikat FSC lub PEFC oraz Certyfikat Ecolabel

- Papier satynowany biały A-4 120 g/m2 - Papier satynowany do wydruków o fotograficznej jakości, do drukarek laserowych i kserokopiarek, format A4, gramatura min.120 g/ m2 , 250 arkuszy w op., białość CIE min 161, posiadający Certyfikat FSC lub PEFC oraz Certyfikat Ecolabel

- Papier satynowany biały A-4 160 g/m2 - Papier satynowany do wydruków o fotograficznej jakości, do drukarek laserowych i kserokopiarek , format A4, gramatura min.160 g/ m2 , 250 arkuszy w op., białość CIE min 161, posiadający Certyfikat FSC lub PEFC oraz Certyfikat Ecolabel

- Papier ksero kolorowy A-4 160 g/m2 - wysokiej jakości, do drukarek i kserokopiarek , format A4, gramatura min.160 g/ m2 , 250 arkuszy op., kolory intensywne , posiadający Certyfikat FSC lub PEFC oraz Certyfikat Ecolabel

- Papier ksero kolorowy A-4 160 g/m2 - wysokiej jakości, do drukarek i kserokopiarek , format A4, gramatura min.160 g/ m2 , 250 arkuszy op., kolory pastelowe, posiadający Certyfikat FSC lub PEFC oraz Certyfikat Ecolabel

- Papier satynowany biały A-4 250 g/m2 - Papier satynowany do wydruków o fotograficznej jakości, do drukarek laserowych i kserokopiarek , format A4, gramatura min.250 g/ m2 , 125 arkuszy w op., białość CIE min 161, posiadający certyfikat FSC lub PEFC oraz Certyfikat Ecolabel


Wymagania jakościowe oraz parametry przedmiotu zamówienia określone zostały w Cenniku – wykazie asortymentowo ilościowym.
Zamawiający dopuszcza tolerancje od ustalonych wartości parametrów technicznych oferowanego papieru, które wynikają z procesu technologicznego i określone zostały w specyfikacji technicznej producenta, tj. parametrów w zakresie wartości technicznych dotyczących: gramatury, białości CIE oraz grubości oferowanego papieru.
Zamawiający wymaga by oferowane produkty posiadały certyfikaty , świadczące, że produkty pochodzą ze zrównoważonych, etycznie zarządzanych źródeł. W celu potwierdzenia wymagań Zamawiającego w powyższym zakresie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe w postaci dokumentów potwierdzających , że produkty posiadają certyfikaty FSC lub PEFC oraz Certyfikat Ecolabel.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Cennik – wykaz asortymentowo ilościowy
Projektowane postanowienia umowy
Wykaz adresowy jednostek
Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w dostawach częściowych – do każdej z jednostek wymienionych w wykazie adresowym jednostek Dostawy papieru następować będą transportem własnym wykonawcy, wraz z rozładunkiem na jego koszt, w miejsce uwzględnione w wykazie adresowym i wskazane w zamówieniu otrzymanym od zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Zamawiający może w ramach wykonania umowy zamówić mniejszą od przewidywanej w cenniku wykazie asortymentowo- ilościowym ilość papieru ksero, nie mniej jednak niż 80%. Odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie wówczas wynagrodzenie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwać wobec zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający nie podzielił zamówienia na części , ponieważ przedmiot zamówienia to papier ksero, który jest to produktem ogólnodostępnym i powszechnym, stanowiący asortyment oferowany przez wiele podmiotów gospodarczych. Dostawy produktu będą następować sukcesywnie w ciągu roku do jednostek na terenie garnizonu mazowieckiego na podstawie Wykazu adresowego jednostek. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza dostępu dla MŚP, gdyż realizacja całości zamówienia przez jednego wykonawcę skutkuje uzyskaniem lepszych ofert zamawianego asortymentu, przy jednoczesnym zwiększeniu konkurencyjności postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom postawionym w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium I: Cena „C” oferty brutto – waga 60%
Kryterium II: - Termin dostawy częściowej „T” – waga 40%

Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:

Kryterium I – cena 60%

Cena brutto oferty „C”:

C = najniższa cena ofertowa z ważnych ofert/ cena badanej oferty x 60 pkt.

Wynik zostanie obliczony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Kryterium II – 40% - Termin dostawy częściowej „T” - Termin dostawy częściowej papieru ksero zgodny ze złożoną ofertą, licząc od daty otrzymania pisemnego zamówienia od Zamawiającego, jednak nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych.

- 14-13 dni – 0 pkt
- 12-11 dni – 20 pkt
- 10 dni lub mniej – 40 pkt

Dla kryterium - Termin dostawy częściowej „T” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego „Terminu dostawy częściowej papieru ksero zgodny ze złożoną ofertą, licząc od daty otrzymania pisemnego zamówienia od Zamawiającego, jednak nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych ( T ).
W przypadku niewskazania w ofercie terminu dostawy częściowej papieru ksero, przyjmuje się maksymalny termin - 14 dni kalendarzowych.
Oferty zawierające Termin dostawy „T” dłuższe niż 14 dni zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zamówienia.

Łączna ilość punktów:
W - łączna ilość punktów ocenianej oferty ( łączna punktacja ): W = C + T
W – łączna wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w ocenie końcowej
C – wartość punktowa za Cenę brutto oferty „C”
T – wartość punktowa za Termin dostawy częściowej „T”
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, spośród złożonych, ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert, która uzyska największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia należy ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
Specyfikację techniczną ( karty katalogowe , lub inne dokumenty) producenta / dystrybutora potwierdzającą zgodność zaoferowanego papieru z opisem przedmiotu zamówienia, w szczególności parametry techniczne i certyfikaty, wymagane w Cenniku – Wykazie asortymentowo-ilościowym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, które nie zostały złożone wraz z ofertą. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu:
Specyfikacja techniczna ( karty katalogowe , lub inne dokumenty) producenta / dystrybutora potwierdzającą zgodność zaoferowanego papieru z opisem przedmiotu zamówienia, w szczególności parametry techniczne i certyfikaty, wymagane w Cenniku – Wykazie asortymentowo-ilościowym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Formularz ofertowy (oferta)
2) Cennik – wykaz asortymentowo ilościowy - wypełniony we wszystkich pozycjach który stanowi integralną część formularza ofertowego
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5)Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
6)Przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania określone w SWZ :
Specyfikację techniczną ( karty katalogowe lub inne dokumenty) producenta / dystrybutora potwierdzającą zgodność zaoferowanego papieru z opisem przedmiotu zamówienia, w szczególności parametry techniczne i certyfikaty, wymagane w Cenniku – Wykazie asortymentowo-ilościowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen jednostkowych papieru ksero objętego niniejszą umową, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:
1) Minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do cen lub kosztów miesiąca, w którym złożono ofertę Wykonawcy.
2) Poziom zmiany cen jednostkowych papieru ksero objętego niniejszą umową zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłoszonego w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesiąca, w którym została złożona oferta Wykonawcy; poziom zmiany będzie stanowił różnicę ceny materiałów lub kosztów ogłoszonych w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z miesiąca, za który wnioskowana jest zmiana, a poziomem cen materiałów/ kosztów wynikających z komunikatu Prezesa GUS za miesiąc, w którym została złożona oferta Wykonawcy.
3) Określenie wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku strony wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku potwierdzających m. in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w pkt 2 powyżej. Zmiana cen jednostkowych papieru ksero objętego niniejszą umową może nastąpić na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony Umowy.
4) Zmiana cen jednostkowych papieru ksero objętego niniejszą umową, może nastąpić co kwartał, począwszy najwcześniej od 7-go miesiąca obowiązywania niniejszej Umowy.
2. Maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia określonego w ust.1 ustala się na 10 % cen jednostkowych asortymentu.
3. Strony dopuszczają zmianę wysokości cen jednostkowych papieru ksero objętego niniejszą umową w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,o których mowa w ustawie 4 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 zmiana wymaga wniosku jednej ze stron umowy.
5. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 pkt. a) wysokość zmiany cen jednostkowych papieru ksero objętego niniejszą umową, odpowiadać będzie wysokości zmiany stawki podatku od towarów i usług.
6. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 pkt. b), c) i d) strona wnioskująca o zmianę cen jednostkowych papieru ksero objętego niniejszą umową, obowiązana jest wykazać drugiej stronie czy i jaki wpływ zmiany te będą miały na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7. Zmiana cen jednostkowych papieru ksero objętego niniejszą umową wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. W przypadku zmiany cen jednostkowych papieru ksero objętego niniejszą Umową, wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o której mowa w § 3 ust. 1 nie ulegnie zmianie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-03 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych: NIE
2) Liczba części zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia wynosi: Nie dotyczy
3) Powód niedokonania podziału zamówienia na części (jeżeli dotyczy): Zamawiany papier ksero to produkt ogólnodostępny i powszechny, stanowiący w całości asortyment oferowany przez wiele podmiotów gospodarczych. Brak podziału na części nie ogranicza dostępu do zamówienia MŚP. Dostawy następują sukcesywnie w ciągu roku do jednostek na terenie garnizonu mazowieckiego. Realizacja całości umowy przez jednego wykonawcę skutkuje uzyskaniem niższych cen jednostkowych zamawianego asortymentu, przy jednoczesnym zwiększeniu konkurencyjności postępowania (większa opłacalność dla firm gdy całość stanowi niewydzielony element większego zamówienia)
4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej: Nie dotyczy
5) Wadium : Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
6) Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7) Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 lub 8 ustawy Pzp. – NIE.
10) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
11) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
14) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
15) Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (indywidualny identyfikator PEPPOL - GLN 5907714353642).
16) Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.