eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zintegrowanego Systemu Prezentacji Ofert Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich oraz przeszkolenie pracowników PUP z obsługi powyższego systemu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Piekary Śląskie: Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zintegrowanego Systemu Prezentacji Ofert Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich oraz przeszkolenie pracowników PUP z obsługi powyższego systemu
Numer ogłoszenia: 426924 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395114 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2886973, 3815891, faks 032 2886973 w. 107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zintegrowanego Systemu Prezentacji Ofert Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich oraz przeszkolenie pracowników PUP z obsługi powyższego systemu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zintegrowanego Systemu Prezentacji Ofert Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich oraz przeszkolenie pracowników PUP z obsługi powyższego systemu, a w szczególności: 1.Gotowe rozwiązanie sprzętowo-programowe: - oprogramowanie, - sprzęt, - okablowanie, - montaż, - szkolenie obsługi, - uruchomienie systemu, - gwarancja 36 miesięcy od podpisania końcowego protokołu odbioru. 2.Prezentacja ma się odbywać na 2 ekranach LCD 47 cali podwieszonych pod sufitem (h=3m), z możliwością prostej rozbudowy systemu w przyszłości o kolejne 4 ekrany, z możliwością wyświetlania różnych informacji na poszczególnych ekranach. 3. Ekrany powinny być podzielone na pola, informacje o ofertach powinny być pobierane z istniejącej bazy w ramach eksploatowanego systemu obsługi bezrobotnych Rubikom+, a także z systemu Syriusz STD, i zawierać informacje o stanowisku, na którym można uzyskać szczegółowe informacje o konkretnej ofercie. 4.Oferty powinny być ułożone według załącznika do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 8 grudnia 2004r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. Nr 265, poz. 2644 z późn. zm.). 5.Powinna istnieć możliwość wyszukiwania i drukowania wybranej oferty, jak również grupy ofert z dowolnego, uprawnionego stanowiska w PUP. 6.Niezależnie od prezentacji ofert pracy powinna istnieć możliwość wyświetlania innego rodzaju informacji i ogłoszeń. 7.Dostęp do systemu z dowolnego, uprawnionego stanowiska w PUP. 8.Powinna istnieć możliwość definiowania czasu wyświetlania ofert na ekranie oraz ustalania form graficznych ekranów w ramach grup informacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.23.16 - Usługi opracowywania oprogramowania prezentacyjnego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11560 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11560
  • Oferta z najniższą ceną: 11560 oferta z najwyższą ceną: 25220
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.