eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zintegrowanego Systemu Prezentacji Ofert Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich oraz przeszkolenie Pracowników PUP z obsługi powyższego systemu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Piekary Śląskie: Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zintegrowanego Systemu Prezentacji Ofert Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich oraz przeszkolenie Pracowników PUP z obsługi powyższego systemu
Numer ogłoszenia: 395114 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2886973, 3815891, faks 032 2886973 w. 107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zintegrowanego Systemu Prezentacji Ofert Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich oraz przeszkolenie Pracowników PUP z obsługi powyższego systemu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zintegrowanego Systemu Prezentacji Ofert Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich oraz przeszkolenie pracowników PUP z obsługi powyższego systemu, a w szczególności: 1. Gotowe rozwiązanie sprzętowo-programowe: - oprogramowanie, - sprzęt, - okablowanie, - montaż, - szkolenie obsługi, - uruchomienie systemu, - gwarancja 36 miesięcy od podpisania końcowego protokołu odbioru. 2. Prezentacja ma się odbywać na 2 ekranach LCD 47 cali podwieszonych pod sufitem (h=3m), z możliwością prostej rozbudowy systemu w przyszłości o kolejne 4 ekrany, z możliwością wyświetlania różnych informacji na poszczególnych ekranach. 3. Ekrany powinny być podzielone na pola, informacje o ofertach powinny być pobierane z istniejącej bazy w ramach eksploatowanego systemu obsługi bezrobotnych Rubikom+, a także z systemu Syriusz STD, i zawierać informacje o stanowisku, na którym można uzyskać szczegółowe informacje o konkretnej ofercie. 4. Oferty powinny być ułożone według załącznika do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 8 grudnia 2004r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. Nr 265, poz. 2644 z późn. zm.). 5.Powinna istnieć możliwość wyszukiwania i drukowania wybranej oferty, jak również grupy ofert z dowolnego, uprawnionego stanowiska w PUP. 6. Niezależnie od prezentacji ofert pracy powinna istnieć możliwość wyświetlania innego rodzaju informacji i ogłoszeń. 7. Dostęp do systemu z dowolnego, uprawnionego stanowiska w PUP. 8. Powinna istnieć możliwość definiowania czasu wyświetlania ofert na ekranie oraz ustalania form graficznych ekranów w ramach grup informacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.23.16 - Usługi opracowywania oprogramowania prezentacyjnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późń. zm.): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (conajmniej jednej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według załącznika nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (np.: referencje), potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1 winien przedstawić dokumenty zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 lit.a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3. można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dany Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru (załącznik nr 1). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Oferta, w przypadku jej złożenia przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy lub dokonywanie przez niego innych czynności związanych z postępowaniem wymaga załączenia właściwego upoważnienia - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnioną do tego osobę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 36 miesięcy -15 pkt, 37 miesięcy i więcej-20 pkt - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.puppiekary.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego - w pokoju nr 5 - sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy, ul. Ks. J. Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.