eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › przekazywanie świadczeń emerytalno - rentowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe



Ogłoszenie z dnia 2005-08-19

POZYCJA 42631

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: przekazywanie świadczeń emerytalno - rentowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, do kontaktów: Elżbieta Żak - kierownik Działu Ogólnego, Andrzej Grześkowiak - kierownik Wydziału Budżetowo-Księgowego, ul. Piekary 19, 60-959 Poznań, tel. 061 8530920, fax 061 8530921, e-mail: poznan@krus.gov.pl, www.krus.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przekazywanie świadczeń emerytalno - rentowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe do banków wskazanych przez świadczeniobiorców Oddziału Regionalnego w Poznaniu zgodnie z wykazem i zapisem na magnetycznym nośniku informacji. Bankowa obsługa funduszu składkowego OR KRUS - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej. Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania w miejscowościach należących do poczt określonych w częściach zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: jak w pkt II.1.6. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przekazywanie świadczeń emerytalno - rentowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe do banków wskazanych przez świadczeniobiorców Oddziału Regionalnego w Poznaniu -przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych w trakcie trwania umowy wynosi 277.500 szt.- dotyczy części 1 zamówienia Bankowa obsługa funduszu składkowego dla OR KRUS Poznań (dotyczy części 2 zamówienia) Obejmująca: - Otwarcie rachunku - Prowadzenie rachunku - Przelewy do innego banku w formie elektronicznej - Wyciąg z rachunku ( odbierany w banku ) - Home-banking, instalacja i szkolenie (jednorazowo) - home-banking abonament Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania-przewidywana ilość przekazów świadczeń w trakcie realizacji zamówienia dla wszystkich części wynosi 761.550 szt. ( dotyczy części od 3 do 29 zamówienia). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Data rozpoczęcia i/lub zakończenia (dd/mm/rrrr) Część 1 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 2 zamówienia od dnia 15.01.2006r. do dnia 19.10.2008r. Część 3 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 4 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 5 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 6 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 7 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 8 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 9 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 10 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 11 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 12 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 13 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 14 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 15 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 16 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 17 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 18 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 19 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 20 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 21 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 22 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 23 zamówienia od dnia 15.11.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 24 zamówienia od dnia 03.03.2006r. do dnia 19.10.2008r. Część 25 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 26 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 27 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 28 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r. Część 29 zamówienia od dnia 20.10.2005r. do dnia 19.10.2008r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium dla wszystkich części zamówienia wynosi: 54.100 zł. Wartość dla poszczególnych części określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 .P.z.p., tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.; 2/ prowadzą działalność odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, tj. wykonują usługi finansowe; 3/ posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie środków pieniężnych w transporcie na minimum 500.000 zł, niezależnie od ilości części zamówienia, o które się ubiegają oraz gwarancją bankową względnie polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie przedmiotu zamówienia -dotyczy części od 3 do 29 w wysokości: a) 250.000 zł, jeżeli szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w części lub częściach zamówienia, o które się ubiegają nie przekracza łącznie 18.000.000 zł; b) 400.000 zł, jeżeli szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w części lub częściach zamówienia, o które się ubiegają mieści się w przedziale od 18.000.000 zł do 28.800.000 zł; c) 700.000 zł jeżeli szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w części lub częściach zamówienia, o które się ubiegają mieści się w przedziale od 28.800.000 zł do 50.400.000 zł d) 1.500.000 zł, jeżeli szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w części lub częściach zamówienia, o które się ubiegają mieści się w przedziale od 50.400.000 do 108.000.000 e) 2.000.000 zł, jeżeli szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w części lub częściach zamówienia, o które się ubiegają przekracza 108.000.000 zł; 4/ suma bilansowa na dzień 31.12.2004 r. jest nie mniejsza niż 10.000.000 zł.; 5/ osiągnęli dodatni wynik finansowy za 2004 rok: a) dla wykonawcy, którym jest bank - współczynnik wypłacalności na dzień 31.12.2004 r. wynosi co najmniej 8 %, b) dla wykonawcy, którym nie jest bank - współczynnik kapitałowy na dzień 31.12.2004 r. wynosi nie mniej niż 20 %, liczony jako procentowy udział kapitału (funduszu) własnego do sumy bilansowej; 6/ posiadają siedzibę , Oddział lub filię na terenie miasta Poznania - część 1 i 2 zamówienia 7/ zaakceptują strukturę zbiorów, zapisanych na magnetycznym nośniku informacji generowaną przez oprogramowanie OR KRUS w Poznaniu. Opis wyżej wymienionego zbioru stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ - część 1 zamówienia 8/ wnieśli wadium dla poszczególnych części zamówienia, o które się ubiegają. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 P.z.p.; 2)aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej);w przypadku, gdy ofertę składa kilka pomiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) albo równoważne zaświadczenie z właściwego ogranu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 P.z.p.; w przypadku, gdy ofertę składa kilka pomiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 P.z.p.; w przypadku, gdy ofertę składa kilka pomiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich 5)zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka pomiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich 6)zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka pomiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)bilans za rok 2004; 2)gwarancję bankową względnie polisę lub inny dokument ,iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie przedmiotu zamówienia - dotyczy części od 3 do 29 zamówienia w wysokości: a) 250.000 zł, jeżeli szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w części lub częściach zamówienia, o które się ubiegają nie przekracza łącznie 18.000.000 zł; b) 400.000 zł, jeżeli szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w części lub częściach zamówienia, o które się ubiegają mieści się w przedziale od 18.000.000 zł do 28.800.000 zł; c) 700.000 zł jeżeli szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w części lub częściach zamówienia, o które się ubiegają mieści się w przedziale od 28.800.000 zł do 50.400.000 zł d) 1.500.000 zł, jeżeli szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w części lub częściach zamówienia, o które się ubiegają mieści się w przedziale od 50.400.000 do 108.000.000 e) 2.000.000 zł, jeżeli szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń w części lub częściach zamówienia, o które się ubiegają przekracza 108.000.000 zł; 3)dokument potwierdzający ubezpieczenie środków pieniężnych w transporcie na minimum 500.000 zł.- dotyczy części od 3 do 29 zamówienia; 4)dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu);. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: nie dotyczy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OP-2310-5/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.09.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.09.2005, godzina 12:30, OR KRUS Poznań, ul. Piekary 19, pok. 804.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. Przybliżony termin publikacji kolejnego ogłoszenia czerwiec 2008r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Przekazywanie świadczeń emerytalno - rentowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe do banków wskazanych przez świadczeniobiorców Oddziału Regionalnego w Poznaniu zgodnie z wykazem i zapisem na magnetycznym nośniku informacji. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki bankowe w trakcie trwania umowy wynosi 277.500 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Bankowa obsługa funduszu składkowego dla OR KRUS Poznań obejmująca otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej tj. - Realizacja poleceń przelewu w formie elektronicznej - Przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich - Sporządzanie wyciągów z rachunków na każdy dzień roboczy - Automatyczne umieszczanie środków powyżej 40.000,00 zł na lokacie over night - Dostarczenie, instalacja, szkolenie w zakresie elektronicznej obsługi, w siedzibie Zamawiającego poprzez usługę tzw. home bankingu. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia obejmuje: - otwarcie rachunku - Prowadzenie rachunku - Przelewy do innego banku w formie elektronicznej - 18.000 szt. - Wyciąg z rachunku ( odbierany w banku ) - Home-banking, instalacja i szkolenie (jednorazowo) - Home-banking abonament 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 63-000 Środa Wlkp., 63-022 Słupia Wielka, 63-013 Szlachcin - 63-011 Pławce, 63-012 Dominowo, 63-014 Murzynowo Kośc. - 63-024 Krzykosy, 63-025 Witowo, 63-023 Sulęcinek - 63-005 Kleszczewo, 63-004 Tulce, 63-006 Krerowo - 63-040 N.Miasto N/Wartą 63-041 Chocicza. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 63-000 Środa Wlkp., 63-022 Słupia Wielka, 63-013 Szlachcin - 63-011 Pławce, 63-012 Dominowo, 63-014 Murzynowo Kośc. - 63-024 Krzykosy, 63-025 Witowo, 63-023 Sulęcinek - 63-005 Kleszczewo, 63-004 Tulce, 63-006 Krerowo - 63-040 N.Miasto N/Wartą 63-041 Chocicza w trakcie trwania umowy wynosi 62 700 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-300 Nowy Tomyśl, 64-334 Jastrzębsko Stare, 64-333 Bukowiec - 64-310 Lwówek , 64-305 Bolewice, 64-361 Miedzichowo - 64-311 Zębowo, 64-312 Brody, 64-304 Wytomyśl - 64-306 Boruja Kościelna. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-300 Nowy Tomyśl, 64-334 Jastrzębsko Stare, 64-333 Bukowiec - 64-310 Lwówek , 64-305 Bolewice, 64-361 Miedzichowo - 64-311 Zębowo, 64-312 Brody, 64-304 Wytomyśl - 64-306 Boruja Kościelna w trakcie trwania umowy wynosi 44 850 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-001 Chludowo, 62-002 Suchy Las, 62-003 Biedrusko - 62-004 Czerwonak, 62-005 Owińska, 62-028 Koziegłowy - 62-030 Luboń, 62-031 Luboń, 62-052 Komorniki - 62-054 Plewiska, 62-064 Plewiska, 62-070 Dopiewo - 62-071 Konarzewo, 62-080 Tarnowo Podgórne, 62-081 Przeżmierowo - 62-090 Rokietnica, 62-091 Kiekrz, 62-069 Palędzie - 62-051 Wiry. 3) Zakres lub wartość: w trakcie trwania umowy wynosi 51 850 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczyt: - 62-022 Wiotki, 62-050 Mosina, 62-053 Pecna - 62-060 Stęszew, 62-062 Strykowo, 62-063 Modrze - 62-072 Jeziorki, 62-061 Będlewo. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-022 Wiotki, 62-050 Mosina, 62-053 Pecna - 62-060 Stęszew, 62-062 Strykowo, 62-063 Modrze - 62-072 Jeziorki, 62-061 Będlewo w trakcie trwania umowy wynosi 30.800 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-023 Gądki, 62-033 Kórnik, 62-035 Kórnik - 62-036 Kornik, 62-040 Puszczykowo, 62-041 Puszczykowo - 63-104 Czmoń. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-023 Gądki, 62-033 Kórnik, 62-035 Kórnik - 62-036 Kornik, 62-040 Puszczykowo, 62-041 Puszczykowo - 63-104 Czmoń w trakcie trwania umowy wynosi 18 450 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-021 Paczkowo, 62-020 Swarzędz, 62-006 Kobylnica. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: -- 62-021 Paczkowo, 62-020 Swarzędz, 62-006 Kobylnica w trakcie trwania umowy wynosi 12 000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-007 Biskupice, 62-010 Pobiedziska. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-007 Biskupice, 62-010 Pobiedziska w trakcie twania umowy wynosi 14 000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-320 Buk, 64-319 Otusz. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-320 Buk, 64-319 Otusz w trakcie twania umowy wynosi 15 500 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-095 Murowana Goślina, 62-097 Długa Goślina, 64-604 Uchorowo. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-095 Murowana Goślina, 62-097 Długa Goślina, 64-604 Uchorowo w trakcie twania umowy wynosi 7 500 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-060 Wolkowo, 64-062 Kamieniec. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-060 Wolkowo, 64-062 Kamieniec w trakcie twania umowy wynosi 20 250 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty : - 64-032 Wilkowo Polskie, 64-050 Wielichowo. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-032 Wilkowo Polskie, 64-050 Wielichowo w trakcie twania umowy wynosi 26 550 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczyt: - 62-005 Grodzisk Wlkp., 62-055 Grodzisk Wlkp., 62-066 Granowo - 64-307 Kąkolewo. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-005 Grodzisk Wlkp., 62-055 Grodzisk Wlkp., 62-066 Granowo - 64-307 Kąkolewo w trakcie twania umowy wynosi 28 900 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 60-002 Poznań do 61-932 Poznań. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 60-002 Poznań do 61-932 Poznań w trakcie twania umowy wynosi 38 500 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-600 Oborniki, 64-605 Wargowo, 64-606 Popówko, - 64-607 Kiszewo, 64-520 Obrzycko,. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-600 Oborniki, 64-605 Wargowo, 64-606 Popówko, - 64-607 Kiszewo, 64-520 Obrzycko, w trakcie twania umowy wynosi 29 100 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-410 Sieraków, 64-412 Chrzypsko, 64-420 Kwilcz - 64-423 Lubosz. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-410 Sieraków, 64-412 Chrzypsko, 64-420 Kwilcz - 64-423 Lubosz w trakcie twania umowy wynosi 23 700 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 63-300 Września, 62-301 Marzenin, 62-302 Wegierki - 62-303 Kaczanowo, 62-304 Nowa Wieś Królewska, 62-309 Grzybowo - 62-323 Chwalibogowo, 62-320 Miłosław, 62-321 Mikuszewo - 62-322 Orzechowo. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 63-300 Września, 62-301 Marzenin, 62-302 Wegierki - 62-303 Kaczanowo, 62-304 Nowa Wieś Królewska, 62-309 Grzybowo - 62-323 Chwalibogowo, 62-320 Miłosław, 62-321 Mikuszewo - 62-322 Orzechowo w trakcie twania umowy wynosi 48 600 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-260 Łubowo, 62-261 Lednogóra, 62-262 Fałkowo. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-260 Łubowo, 62-261 Lednogóra, 62-262 Fałkowo w trakcie twania umowy wynosi 12 350 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 20 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-330 Nekla, 62-308 Targowa Góra. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-330 Nekla, 62-308 Targowa Góra w trakcie twania umowy wynosi 9 300 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 21 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 63-020 Zaniemyśl, 63-021 Śnieciska. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 63-020 Zaniemyśl, 63-021 Śnieciska w trakcie twania umowy wynosi 8 100 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 22 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-330 Opalenica, 64-331 Dakowy Mokre. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 64-330 Opalenica, 64-331 Dakowy Mokre w trakcie twania umowy wynosi 19 350 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 23 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty: - 63-100 Śrem, 63-130 Książ Wlkp., 63-140 Dolsk - 63-101 Śrem, 63-102 Śrem, 63-111 Manieczki - 63-113 Żabno, 63-131 Wieszczyszyn, 63-132 Mchy. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 63-100 Śrem, 63-130 Książ Wlkp., 63-140 Dolsk - 63-101 Śrem, 63-102 Śrem, 63-111 Manieczki - 63-113 Żabno, 63-131 Wieszczyszyn, 63-132 Mchy w trakcie twania umowy wynosi 12 850 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 24 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty. - 62-045 Pniewy, 64-316 Kuślin, 64-500 Szamotuły - 64-514 Pamiątkowo, 64-530 Każmierz, 64-541 Podrzewie - 64-550 Duszniki, 64-551 Otorowo, 64-552 Sędziny - 64-553 Grzebienisko, 64-560 Ostroróg, 64-314 Wąsowo - 64-315 Michorzewo, 64-317 Śliwno, 64-531 Lubosina - 64-542 Bytyń, 64-561 Nojewo. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-045 Pniewy, 64-316 Kuślin, 64-500 Szamotuły - 64-514 Pamiątkowo, 64-530 Każmierz, 64-541 Podrzewie - 64-550 Duszniki, 64-551 Otorowo, 64-552 Sędziny - 64-553 Grzebienisko, 64-560 Ostroróg, 64-314 Wąsowo - 64-315 Michorzewo, 64-317 Śliwno, 64-531 Lubosina - 64-542 Bytyń, 64-561 Nojewo w trakcie twania umowy wynosi 66 450 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 25 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty. - 62-305 Sokolniki, 62-306 Kołaczkowo, 62-307 Borzykowo. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-305 Sokolniki, 62-306 Kołaczkowo, 62-307 Borzykowo w trakcie twania umowy wynosi 16 100 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 26 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty. - 62-024 Gułtowy, 62-025 Kostrzyń, 63-005 Kleszczewo - 63-011 Pławce. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-024 Gułtowy, 62-025 Kostrzyń, 63-005 Kleszczewo - 63-011 Pławce w trakcie twania umowy wynosi 13 600 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 27 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczty. - 62-085 Skoki, 62-093 Rejowiec Pozn., 62-200 Gniezno - 62-211 Zdziechowa, 62-212 Mieleszyn, 62-213 Łopienno - 62-214 Jankowo. 62-220 Niechanowo, 62-241 Żydowo - 62-242 Jarząbkowo, 62-250 Czerniejewo, 62-265 Stawno - 62-270 Kłecko, 62-271 Działyń, 62-272 Łagiewniki - 62-280 Kiszkowo, 62-285 Popowo Kościelne, 62-290 Mieścisko - 62-291 Gołaszewo, 62-292 Jaroszewo. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-085 Skoki, 62-093 Rejowiec Pozn., 62-200 Gniezno - 62-211 Zdziechowa, 62-212 Mieleszyn, 62-213 Łopienno - 62-214 Jankowo. 62-220 Niechanowo, 62-241 Żydowo - 62-242 Jarząbkowo, 62-250 Czerniejewo, 62-265 Stawno - 62-270 Kłecko, 62-271 Działyń, 62-272 Łagiewniki - 62-280 Kiszkowo, 62-285 Popowo Kościelne, 62-290 Mieścisko - 62-291 Gołaszewo, 62-292 Jaroszewo. w trakcie twania umowy wynosi 99 750 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 28 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczt: - 62-067 Rakoniewice, 62-068 Rostarzewo, 62-073 Ruchocie - 64-308 Jabłonna 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 62-067 Rakoniewice, 62-068 Rostarzewo, 62-073 Ruchocie - 64-308 Jabłonna w trakcie trwania umowy wynosi 27 800szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 29 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81111. 2) Krótki opis: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości należących do poczt: - 63-112 Brodnica, 64-020 Czempiń, 64-003 Turew. 3) Zakres lub wartość: Przewidywana ilość przekazów świadczeń emerytalno-rentowych na terenie miejscowości należących do poczty: - 63-112 Brodnica, 64-020 Czempiń, 64-003 Turew w trakcie twania umowy wynosi 2 650 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.