eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Wykonywanie wycen nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych oraz podziałów geodezyjnych działek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-26

Włocławek: Wykonywanie wycen nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych oraz podziałów geodezyjnych działek
Numer ogłoszenia: 42567 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, faks 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie wycen nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych oraz podziałów geodezyjnych działek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wycen około 180 nieruchomości (ilość tą należy traktować orientacyjnie). Zadanie II Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wycen około 270 działek (ilość tą należy traktować orientacyjnie). Zadanie III Wykonanie wycen nieruchomości zabudowanych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wycen około 30 działek (ilość tą należy traktować orientacyjnie). Zadanie IV Sporządzenie geodezyjnego podziału działek. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie geodezyjnych podziałów około 140 działek (ilość tą należy traktować orientacyjnie)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przystępujący do zadania I, II, III powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, polegającej na sporządzeniu wycen nieruchomości (operatów szacunkowych), na łączną kwotę 35.000,00 złotych brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przystępujący do zadania I, II, III powinien dysponować potencjałem kadrowym - własnym lub wyrażającym gotowość do współpracy - zdolnym do wykonania zamówienia, spośród których co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, o których mowa w treści art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późń. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przystępujący do zadania I, II, III powinien wykazać się, zgodnie z treścią art. 175 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późń. zm.), posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że rzeczoznawca majątkowy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, o których mowa w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późń. zm.), na kwotę stanowiącą w złotych równowartość minimum 25.000 euro.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Zielony Rynek 11/13 87 -800 Włocławek pokój: 506.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, mieszczące się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek; Urząd Miasta Włocławek; 87-800 Włocławek; Zielony Rynek 11/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla potrzeb: a) sprzedaży nieruchomości, b) oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste oraz zarząd, c) ustanowienia służebności drogowej dostępu do drogi publicznej, d) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, e) ustalania prawa własności nieruchomości. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wycen około 180 nieruchomości (ilość tą należy traktować orientacyjnie). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez zamawiającego w terminie ustalonym w tym zleceniu, jednak nie krótszym niż 14 dni od daty otrzymania zlecenia. Wykonawca do sporządzonej wyceny (operatu szacunkowego) dołączy dokumentację fotograficzną. W przypadku odwołania się od wyceny do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, rzeczoznawca zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach. Zamawiający do zlecenia na wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości załączy niezbędne dokumenty, w szczególności: wypis i wyrys z ewidencji (rejestru) gruntów, informację o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczenie z KW. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na wykonane wyceny nieruchomości na okres 3 lat, licząc od daty odbioru. Forma i treść sporządzonego operatu wyceny nieruchomości jako przedmiotu zamówienia powinna spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla potrzeb: a) aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego, b) ustalania opłat adiacenckich, c) ustalania wysokości odszkodowań, d) zwrotów nieruchomości, e) ustalania odszkodowania lub opłat planistycznych z tytułu zmiany wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany planów zagospodarowania przestrzennego, f) nabywania nieruchomości lub zamiany nieruchomości, g) sporządzania w ramach zadania kwartalnych analiz aktów notarialnych, decyzji podziałowych, ze wskazaniem nieruchomości, w stosunku do których wszczęcie procedury ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej jest opłacalne. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wycen około 270 działek (ilość tą należy traktować orientacyjnie). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez zamawiającego w terminie ustalonym w tym zleceniu, jednak nie krótszym niż 14 dni od daty otrzymania zlecenia. Wykonawca do sporządzonej wyceny (operatu szacunkowego) dołączy dokumentację fotograficzną. W przypadku odwołania się od wyceny do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, rzeczoznawca zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach. Zamawiający do zlecenia na wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości załączy niezbędne dokumenty, w szczególności: wypis i wyrys z ewidencji (rejestru) gruntów, informację o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczenie z KW. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na wykonane wyceny nieruchomości na okres 3 lat, licząc od daty odbioru. Forma i treść sporządzonego operatu wyceny nieruchomości jako przedmiotu zamówienia powinna spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III Wykonanie wycen nieruchomości zabudowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wycen nieruchomości zabudowanych dla potrzeb: a) oddania nieruchomości w zarząd, b) zbywania nieruchomości, c) nabywania nieruchomości, d) zwrotów nieruchomości, e) zamiany nieruchomości, f) użyczania nieruchomości. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wycen około 30 działek (ilość tą należy traktować orientacyjnie). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez zamawiającego w terminie ustalonym w tym zleceniu, jednak nie krótszym niż 14 dni od daty otrzymania zlecenia. Wykonawca do sporządzonej wyceny (operatu szacunkowego) dołączy dokumentację fotograficzną. W przypadku odwołania się od wyceny do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, rzeczoznawca zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach. Zamawiający do zlecenia na wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości załączy niezbędne dokumenty, w szczególności: wypis i wyrys z ewidencji (rejestru) gruntów, informację o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczenie z KW. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na wykonane wyceny nieruchomości na okres 3 lat, licząc od daty odbioru. Forma i treść sporządzonego operatu wyceny nieruchomości jako przedmiotu zamówienia powinna spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV Sporządzenie geodezyjnego podziału działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie geodezyjnego podziału działek. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie geodezyjnych podziałów około 140 działek (ilość tą należy traktować orientacyjnie). Wykonawca będzie każdorazowo wykonywał przedmiot zamówienia na pisemne zlecenie, udzielone przez Zamawiającego, w terminie ustalonym w tym zleceniu. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć odpowiednią dokumentację geodezyjną i kartograficzną przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego wraz z wykazem zmian gruntowych przeznaczonych do księgi wieczystej oraz trwałej stabilizacji punktów granicznych w terenie. Wykonawca udziela rękojmi za wady na wykonane podziały geodezyjne działek na okres 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.