To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Zakopane: Dostawa urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane - III
Numer ogłoszenia: 425090 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394232 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, ul. Bronisława Czecha 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2012274, faks 18 2014906.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii w internacie sportowym Zakopane - III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Poprzez wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie zakup, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie i uruchomienie urządzeń do odnowy biologicznej i fizykoterapii objętych niniejszym zamówieniem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowaniapomieszczeń, które zostały mu udostępnione do realizacji zamówienia. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia, wyjaśnienia i zmiany do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku pojawienia się) oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub należyte wykonanie dostawy. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby były fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykonawane, wyprodukowane w 2012 roku. Parametry zawarte w niniejszej SIWZ należy traktować jako wymagane. Produkty powinny posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia. Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2012r Pozostałe warunki określone zostały w istotnych postanowieniach umowy. Gwarancja: minimum 24 miesiące Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. PRODUKTY RÓWNOWAŻNE: Zamawiający dopuszcza składania produktów równoważnych, z zastrzeżeniem, że ilekroć w siwz lub załącznikach do siwz, przedmiot zamówienia zostanie opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Oznacza to ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż wymagane w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów porównywalnych (wymaganych) lub lepszych niż określone w dokumentacji przetargowej stanowiącej załączniki do niniejszej siwz. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu innych niż w siwz materiałów oraz kart katalogowych lub temu podobnych dokumentów. Materiały równoważne, to materiały o parametrach porównywalnych lub lepszych, aniżeli wymagane i uwzględnione w dokumentacji przetargowej. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Proponowane w ofercie równoważne materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 30 ust. 1- 3 i ust. 5 Ustawy. Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny czy oferta jest równoważna. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmian w miejscu montażu urządzeń , koszty przeprojektowania i robót dostosowawczych poniesie Wykonawca. Wskazanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.12.80.00 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 37.44.23.10 - Maszyny ćwiczące wytrzymałość dolnej części ciała .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe HAS-MED Małgorzata Janusz - Radomska, ul. Młyńska 20, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152724,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 165852,00
Oferta z najniższą ceną: 165852,00 / Oferta z najwyższą ceną: 165852,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne KAMPER-PARK
- Zakup 3023 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie cz. III
- Zakup sprzętu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2025-2026
- Zakup sprzętu do pasywnego i optycznego monitoringu głuszca i cietrzewia
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





