Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Ostrów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziecka i Rodziny
przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 424476 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziecka i Rodziny przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziecka i Rodziny przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim. Wyżywienie dla 14 dzieci na pobyt całodobowy - liczba wychowanków zmienna (w wyjątkowych sytuacjach więcej). Wyżywienie zgodne z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia dla przedziału wiekowego od 7 do 18 roku życia dla chłopców i dziewczynek,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w ofercie muszą zostać zawarte następujące oświadczenia, dokumenty i informacje: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) - treść oświadczenia zawarta jest w formularzu ofertowym, 2.na potwierdzenie spełnienia warunku, iż wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 63-400 Ostrów Wielkopolski, Al. Słowackiego 1c, pok.14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 63-400 Ostrów Wielkopolski, Al. Słowackiego 1c, sekretariat - pok.13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Aktualizacja systemu informatycznego RIS wraz z integracją systemu z centralnym repozytorium PUI CeZ
- "Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim polegająca na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż".
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej oraz kanalizacji deszczowej - ul. Południowa w Ostrowie Wielkopolski.
- Dostawa i wdrożenie systemu digitalizacji zgód pacjentów.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Stefana Żeromskiego 28a we Włocławku
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków - na potrzeby uczestników Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Resku
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Cianowicach w roku 2026
- Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- "Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2026"
- Świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ: KMP Jelenia Góra, KPP Środa Śląska, KPP Świdnica, KPP Polkowice, KPP Zgorzelec.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





