eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jadów › Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów i sprzętu komputerowego dla szkół z terenu Gminy Jadów objętych projektem pn. ,,Wiem, rozumiem, potrafię,,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Jadów: Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów i sprzętu komputerowego dla szkół z terenu Gminy Jadów objętych projektem pn. ,,Wiem, rozumiem, potrafię,,
Numer ogłoszenia: 422904 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388476 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów, woj. mazowieckie, tel. 025 6754044, faks 025 6754384.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów i sprzętu komputerowego dla szkół z terenu Gminy Jadów objętych projektem pn. ,,Wiem, rozumiem, potrafię,,.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów i sprzętu komputerowego niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego ,,Wiem, rozumiem, potrafię,, współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, realizowanego w szkołach prowadzonych przez Gminę Jadów wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 2. Zakres dostawy obejmuje następujące grupy: I. Pomoce dydaktyczne, materiały i sprzęt komputerowy dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Urlach, 05-281 Urle, ul. Żwirki i Wigury 4 II. Pomoce dydaktyczne, materiały i sprzęt komputerowy dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Jadowie, ul. 11 Listopada 15/17, 05-280 Jadów III. Pomoce dydaktyczne, materiały i sprzęt komputerowy dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Myszadłach, 05-280 Jadów, Myszadła 65 IV. Pomoce dydaktyczne, materiały i sprzęt komputerowy dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Nowinkach, 05-280 Jadów, Nowinki 31 V. Pomoce dydaktyczne, materiały i sprzęt komputerowy dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Szewnicy, 05-281 Urle, ul. Kościelna 28. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, 2, 3, 4 i 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 37.52.00.00 - Zabawki 37.52.40.00 - Gry .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOJE BAMBINO Sp. z o.o. S.K.A, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63238,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76799,61

  • Oferta z najniższą ceną: 76799,61 / Oferta z najwyższą ceną: 105240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.