Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Police: świadczenie usługi obsługi księgowej na rzecz beneficjentów projektu: Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej w Policach, Działanie 7.2, poddziałanie 7.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 419046 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego , ul. Szkolna 2, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 317 66 23, faks 0-91 317 66 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swrg.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie jst..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi obsługi księgowej na rzecz beneficjentów projektu: Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej w Policach, Działanie 7.2, poddziałanie 7.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu ksiąg rachunkowych w rozumieniu ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych do ustawy, prowadzenia dokumentacji podatkowej w oparciu o obowiązujące przepisy podatkowe, sporządzanie sprawozdań finansowych w rozumieniu ustawy o rachunkowości oraz prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności prawa pracy na rzecz maksymalnie 10 podmiotów wskazanych przez zamawiającego przez okres 6 miesięcy, który może być przedłużony do 12 miesięcy nie dłużej jednak niż do 31.12.2011 r. W okresie miesiąca ilość godzin świadczenia usług dla poszczególnych beneficjentów nie może być niższa niż 3 godziny w miesiącu kalendarzowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp: tj. w zakresie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wykażą się posiadaniem uprawnienia do świadczenia usług księgowych w rozumieniu opisu przedmiotu postępowania, na rzecz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)posiadają co najmniej 5-letnie doświadczenie w samodzielnej obsłudze podmiotów prowadzących działalność gospodarczą (pełna księgowość), 2)posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze księgowej stowarzyszeń, fundacji, spółdzielni socjalnych, 3)posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu księgowej obsługi podmiotów realizujących projekty w ramach programów wsparcia Unii Europejskiej (księgowe rozliczanie projektów).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swrg.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego
ul. Szkolna 2, 72 - 010 Police.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 12:00, miejsce: ul. Szkolna 2 72 - 010 Police.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Przebudowa budynku na cele utworzenia Centrum Usług Społecznych w Policach
- "Remont lok.mieszkalnego komunalnego nr 6 wraz ze zmianą sposobu ogrzewania w bud. przy ul. J. Piłsudskiego 20 wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach"
- Budowa dojścia/dojazdu do przystanku kolejowego Szczecin Północny w ramach budowy infrastruktury drogowej na potrzeby budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Podgórnej 15 w Policach wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKIM w Policach.
- "Przebudowa istniejącego budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2a w Policach, administrowanego przez ZGKIM w Policach, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami tow."
- Remont lok. kom. nr 6 wraz z rob. towarzyszącymi w bud.-ul. Rogowa 4 w Policach oraz lok. kom. nr 9 wraz z rob. towarzyszącymi w bud.-ul. Rycerskiej 15 w Policach, admin. przez ZGKiM w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Ubezpieczenie kosztów leczenia i usługi assistance, ubezpieczenie NNW oraz OC, ubezpieczenia bagażu, kosztów leczenia kontynuowanego po powrocie dla pracowników Politechniki Gdańskiej i ich rodzin.
- Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwóch 3-dniowych wizyt studyjnych poza region w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej na Pomorzu Zachodnim"
- Dostawa używanej śmieciarki w formie leasingu operacyjnego
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.