Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Szczecin: Dostawa prenumeraty krajowej na rok 2010
Numer ogłoszenia: 418648 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prenumeraty krajowej na rok 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa prenumeraty krajowej stanowiącej dzienniki, tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki i wyższe stanowiące czasopisma specjalistyczne i naukowe, a także publikatory tekstów prawa. Przewiduje się wykonanie zamówienia w ramach trzech wyodrębnionych części. Wyszczególnienie (oznaczenie) zamawianych tytułów prenumeraty w ramach: 1) Części pierwszej zamówienia stanowi załącznik nr 1 specyfikacji; 2) Części drugiej zamówienia stanowi załącznik nr 2 specyfikacji; 3) Części trzeciej zamówienia stanowi załącznik nr 3 specyfikacji. Przedmiotem zamówienia w ramach każdego z zadań są wszystkie te numery tytułów prenumeraty, które ich wydawca wydał z oznaczeniem na rok 2010 niezależnie od faktycznego czasu wydania (opublikowania) poszczególnego numeru (okres prenumeraty). Przedmiot zamówienia stanowią czasopisma w wersji drukowanej (na papierze). Obok wersji drukowanej czasopisma mogą być zaoferowane również z dodatkowym bezpłatnym dostępem on - line. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje sprzedaż tytułów prenumeraty oraz dostarczanie ich zamawiającemu, a także dodatkowe usługi w ramach prenumeraty, tj. usługi w zakresie pośredniczenia w kontaktach z wydawcą w sprawach dotyczących prenumeraty, w tym przedstawiania, monitowania, jak również samodzielnego załatwiania ewentualnych reklamacji zgłaszanych przez zamawiającego (wykonawca w ofercie może zaproponować dalsze dodatkowe usługi z tytułu obsługi prenumeraty, które będzie wykonywał względem zamawiającego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki jego wykonywania określa SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00 - Czasopisma 22.21.00.00 - Gazety 22.21.10.00 - Dzienniki 22.21.11.00 - Dzienniki urzędowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 PZP: a) Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP; b) Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP innych niż wymienione w pkt a) niniejszego ustępu (warunek nieopisany). c) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (warunek nieopisany). d) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (warunek nieopisany). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek. 3. Podstawę oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu stanowią dokumenty, o których mowa niżej (spośród dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: a) Wykonawca złoży dokumenty wymagane niżej w ramach oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (spośród dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). b) Dokumenty, o których mowa w pkt a) niniejszego ustępu zostaną złożone wraz z ofertą, w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu, a w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty te zostaną złożone w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego; c) Dokumenty, o których mowa w pkt a i b) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w formie i sposób dopuszczony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), tj. w sposób opisany niżej w ramach oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków. d) Dokumenty, o których mowa niżej (w ramach dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu), nie będą zawierać okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia wykonawcy z przyczyn, o których mowa w w/w ustępie 1 pkt a); e) W niniejszym postępowaniu nie zostaną ustalone inne niż wskazane w pkt a - e) okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowania na podstawie PZP 4. Jeżeli którakolwiek w/w ustępu 3 nie zostanie spełniona - wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych wyżej wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego wyżej w ust. 1 pkt a), wykonawca przedkłada zamawiającemu (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają od wykonawcy wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl zakładka Zamówienia publiczne - Dostawy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Kancelaria Główna, al. Piastów 17, 70-310 Szczecin (z dekretacją na Dział Zamówień Publicznych) lub osobiście w Dziale Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, Al. Piastów 48, pok. 406 - 407, IV piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prenumerata on-line czasopism zagranicznych w roku 2026
- Dostawa czasopism krajowych i zagranicznych
- Dostawę czasopism i baz danych w 2026 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak również czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: Gazety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





