eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPrzedmiotem zamówienia jest usługa dozoru nieruchomości przy ul. Mazowieckiej 63/65 w Toruniu oraz ochrony i dozoru przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Toruń: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru nieruchomości przy ul. Mazowieckiej 63/65 w Toruniu oraz ochrony i dozoru przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 417668 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Toruniu , ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 611-73-00, faks 0-56 611 74 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbacelna.torun.pl; www.izbacelna.torun.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru nieruchomości przy ul. Mazowieckiej 63/65 w Toruniu oraz ochrony i dozoru przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - dozór nieruchomości przy ul. Mazowieckiej 63/65 w Toruniu. 1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie i dozór pomieszczeń w budynku położonym w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63/65 i znajdującego się w nim mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie: - sprawować dozór powierzonego mienia na całym terenie Zamawiającego, - realizować zadania w myśl poleceń i wskazówek Zamawiającego, w tym także przestrzegać instrukcji alarmowej, - dozorował obiekt dla Izby Celnej w Toruniu przez całą dobę, - poprzez upoważnionego pracownika dozoru dokonywał następujących czynności: przed godz. 15.30 zgłosi się w pokoju nr 306 (kadry) i tam otrzyma rejestr z wykazem osób pozostających w pracy po godz. 15.30,po godz. 15.30 nie będzie wpuszczał interesantów i osób postronnych do windy i na schody - będą mogli tylko wychodzić, o godz. 16.00 sprawdzi czy drzwi na klatce schodowej oddzielające pomieszczenia Izby Celnej od pozostałych pomieszczeń Oferty Toruń sp. z o.o., ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, ograniczające strefę kontroli dostępu są zamknięte, pracownikom Izby Celnej opuszczającym miejsca pracy po godz. 16.00 pracownik dozoru będzie otwierał zamek drzwi wyjściowych z budynku i odnotowywał godziny wyjścia, po zakończeniu pracy pracownik dozoru odbierać będzie od sprzątaczek każde pomieszczenie osobno sprawdzając, czy wszystkie wskazane urządzenia są wyłączone i należycie zabezpieczone, a następnie odbiera klucze od pomieszczeń będących w dyspozycji sprzątaczek i wpisuje w Rejestrze Obrotu Kluczami godzinę ich zdania, obowiązkiem pracownika dozoru w czasie pełnienia służby jest w szczególności prowadzenie lustracji budynku, podczas której sprawdza stan zabezpieczenia wejść i wszystkich pomieszczeń oraz urządzeń i instalacji, co dwie godziny - w dni wolne od pracy oraz bezpośrednio po zakończeniu urzędowania Izby ze szczególnym uwzględnieniem stref ochronnych (kancelaria tajna, kasa, archiwum),przed rozpoczęciem pracy/służby pracownik dozoru będzie odnotowywał w Rejestrze Obrotu Kluczami godzinę ich wydania, po zakończonej pracy/służby pracownik dozoru będzie dokonywał odbioru kluczy od funkcjonariuszy/pracowników i umieszczał w gablocie mieszczącej się na parterze budynku i jednocześnie odnotowywał w Rejestrze Obrotu Kluczami godzinę ich zdania, wydawania i odbierania kluczy zdawanych w zaplombowanych referentką woreczkach i deponowania ich w sejfie będącym w dyspozycji Wykonawcy, w razie braku zdania kluczy upoważniony pracownik Wykonawcy sprawdza przyczynę braku zdania, odnotowuje ten fakt w Rejestrze Obrotu Kluczami oraz przekazuje informację następnego dnia roboczego do WSP Ochrony, w czasie pracy Izby upoważniony pracownik Wykonawcy każdorazowo będzie odnotowywał w Książce Ewidencji Osób dane osób przychodzących do Izby nie będącymi pracownikami, a następnie będzie informował właściwego pracownika/funkcjonariusza o przybyciu gościa, wejście do strefy objętej kontrolą dostępu odbywać się będzie tylko w towarzystwie pracownika/funkcjonariusza. - przekazywał w trybie doraźnym lub na żądanie do Służby Dyżurnej Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Toruniu informacje dotyczące: pożarów i miejscowych zagrożeń, poważnych awarii instalacji komunalnych,katastrof komunikacyjnych,skażeń chemicznych i katastrof ekologicznych,skażeń radiacyjnych, zagrożeń epidemiologicznych, poważnych awarii telekomunikacyjnych, naruszenia porządku publicznego, przewozu niebezpiecznych substancji chemicznych, zdarzeń o charakterze terrorystycznym, innych zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo. - przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przestrzegał będzie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182 poz. 1228) oraz instrukcji i regulaminów obowiązujących w chronionym obiekcie, - w przypadku usiłowania popełnienia lub popełnienia przestępstwa przeciwko mieniu oraz osobom przebywającym na terenie Izby Celnej, a w szczególności pracownikom/funkcjonariuszom Zamawiającego, pracownik dozoru Wykonawcy reagował będzie odpowiednio do zaistniałej sytuacji zgodnie z przepisami dotyczącymi obrony koniecznej lub stanu wyższej konieczności oraz wezwie Policję; pracownicy Wykonawcy mają obowiązek zapobiegać przebywaniu na terenie dozorowanych obiektów osób i pojazdów nie pożądanych oraz usunąć osoby stanowiące zagrożenie dla bezpieczeństwa i porządku, - w przypadku zaistnienia faktu kradzieży, pożaru, zagrożenia życia ludzi, zalania wodą lub innego zdarzenia powodującego zniszczenie, uszkodzenie lub uszczuplenie mienia Zamawiającego, pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zabezpieczenia miejsca zdarzenia i niezwłocznego powiadomienia Zastępcy Dyrektora Izby Celnej w Toruniu nadzorującego Wydział Logistyki, Naczelnika Wydziału Logistyki lub dalszych osób z listy upoważnionych pracowników/ funkcjonariuszy Izby Celnej w Toruniu, Policji, Straży Pożarnej, Służb Technicznych oraz w razie konieczności Służb Medycznych. Lista upoważnionych pracowników/ funkcjonariuszy Izby Celnej w Toruniu stanowić będzie załącznik do umowy. Część nr 2 - ochrona i dozór nieruchomości przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy. 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa fizyczna i elektroniczna ochrona i dozór mienia, obiektów położonych przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: - sprawować będzie nad obiektami i znajdującym się w nich mieniem całodobową fizyczną i elektroniczną ochronę i dozór przy pomocy co najmniej jednego pracownika ochrony, - podłączy centralkę instalacji sygnalizacji pożaru i centralkę instalacji sygnalizacji włamania i napadu do monitoringu na własny koszt; odpowiada całodobowo za obsługę centralek sygnalizacji: pożaru i włamania, zgodnie z ich przeznaczeniem. Centralki stanowiące własność Zamawiającego zlokalizowane są w portierni. Zakres obowiązków pracownika skierowanego do pracy w w/w portierni winien zawierać szczegółowy zakres czynności związanych z obsługą centralek przekazanych przez Zamawiającego, - sprawować będzie nad obiektami i znajdującym się w nich mieniem ochronę w systemie monitorowania alarmów włamania, napadu i sygnalizacji pożaru wraz z działaniem grup interwencyjnych, - umunduruje pracowników ochrony i wyposaży ich w środki przymusu bezpośredniego oraz w pilota napadowego i homologowanego, w środki łączności radiowej lub telefonicznej, umożliwiające natychmiastowe powiadomienie grupy interwencyjnej, - zapewni dojazd własnej grupy interwencyjnej do chronionych obiektów w czasie nie dłuższym niż 10 minut od powzięcia wiadomości o konieczności dokonania interwencji i zabezpieczy obiekty. 3. Szczegółowy zakres ochrony będzie obejmował następujące czynności: - stałe monitorowanie nieruchomości przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy poprzez system kamer i obchodzenie terenu, - regulowanie ilości pojazdów wjeżdżających na plac odpraw celnych wyłącznie do odprawy celnej tak, aby ruch na placu nie zagrażał bezpieczeństwu, - prowadzenie rejestru pojazdów wjeżdżających do odprawy celnej (data wjazdu, godzina wjazdu, nr rejestracyjny pojazdu, nr rejestracyjny naczepy, data wyjazdu, godzina wyjazdu, uwagi), - wyłączanie alarmu głównego i otwieranie w godzinach 6.30-7.30 wejścia głównego pierwszemu pracownikowi/funkcjonariuszowi, - nadzór nad kompletem kluczy, włącznie z kluczami zdeponowanymi w zabezpieczonym woreczku do pomieszczeń obiektów - oraz prowadzenie rejestru osób pobierających klucze do poszczególnych pomieszczeń, - w razie braku zdania kluczy upoważniony pracownik Wykonawcy sprawdza przyczynę braku zdania, odnotowuje ten fakt w rejestrze, następnego dnia roboczego powiadamia Kierownika Oddziału Celnego II, - stały monitoring istniejących instalacji obiektów, - uruchamianie oświetlenia placu w godzinach wieczornych (o zmierzchu) i wyłączanie w godzinach porannych (o świcie), - po zakończeniu pracy Oddziału Celnego II odbiór i kontrola kluczy do pomieszczeń obiektów; kontrola zamknięć drzwi, okien, bram, oświetlenia oraz urządzeń elektrycznych, - umożliwienie osobom sprzątającym wykonanie czynności w zakresie sprzątania, - dopilnowanie, aby po zakończeniu pracy w obiektach chronionych Oddziału Celnego II, w tym placu odpraw, osoby i rzeczy, z wyłączeniem towarów zatrzymanych lub zajętych przez organy celne, opuściły jego teren, - zamykanie wejścia głównego po wyjściu ostatniej osoby z obiektów i załączenie alarmu głównego, - wykonywanie innych zleconych prac przez Kierownika Oddziału Celnego II mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa, ładu i porządku na terenie nieruchomości, - przekazywanie w trybie doraźnym lub na żądanie do Służby Dyżurnej Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Bydgoszczy informacji dotyczących:pożarów i miejscowych zagrożeń, poważnych awarii instalacji komunalnych,katastrof komunikacyjnych,skażeń chemicznych i katastrof ekologicznych,skażeń radiacyjnych,zagrożeń epidemiologicznych,poważnych awarii telekomunikacyjnych,naruszenia porządku publicznego,przewozu niebezpiecznych substancji chemicznych,zdarzeń o charakterze terrorystycznym,innych zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo. - przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przestrzegał będzie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) i ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228) oraz instrukcji i regulaminów obowiązujących w chronionych obiektach, - w przypadku usiłowania popełnienia lub popełnienia przestępstwa przeciwko mieniu oraz osobom przebywającym na terenie nieruchomości przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy, a w szczególności pracownikom/funkcjonariuszom Zamawiającego, pracownik dozoru Wykonawcy reagował będzie odpowiednio do zaistniałej sytuacji zgodnie z przepisami dotyczącymi obrony koniecznej lub stanu wyższej konieczności oraz wezwie Policję. Pracownicy Wykonawcy mają obowiązek zapobiegać przebywaniu na terenie dozorowanych obiektów osób i pojazdów nie pożądanych oraz usunąć osoby stanowiące zagrożenie dla bezpieczeństwa i porządku, - w przypadku zaistnienia faktu kradzieży, pożaru, zagrożenia życia ludzi, zalania wodą lub innego zdarzenia powodującego zniszczenie, uszkodzenie lub uszczuplenie mienia Zamawiającego, pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zabezpieczenia miejsca zdarzenia i niezwłocznego powiadomienia Kierownika Oddziału Celnego II w Bydgoszczy lub dalszych osób z listy upoważnionych pracowników/ funkcjonariuszy Izby Celnej w Toruniu, Policji, Straży Pożarnej, Służb Technicznych oraz w razie konieczności Służb Medycznych. Lista upoważnionych pracowników/ funkcjonariuszy Izby Celnej w Toruniu stanowić będzie załącznik do umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5, 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załącznikach nr 1, 2 do SIWZ (formularz ofertowy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w tym zakresie, aby Wykonawca należycie wykonał lub wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na ochronie lub dozorze nieruchomości o wartości co najmniej 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda, Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, oraz wykazu usług, o których mowa powyżej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje), przy użyciu formuły spełnia-nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załącznikach nr 1, 2 do SIWZ (formularz ofertowy). Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załącznikach nr 1, 2 do SIWZ (formularz ofertowy).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załącznikach nr 1, 2 do SIWZ (formularz ofertowy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w tym zakresie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, i opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia w tym zakresie, przy użyciu formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załącznikach nr 1, 2 do SIWZ (formularz ofertowy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 uPzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b uPzp, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b uPzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się tego rodzaju dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§1 ust.2 wzoru umowy do części nr 1- załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Strony umowy przewidują możliwość zmiany zakresu czynności dokonywanych przez Wykonawcę, jeżeli będzie to wynikało z aktualnych potrzeb Zamawiającego, co wymaga formy pisemnej zgodnie z § 9 ust.1 i nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 6 ust.1.; §9 ust.2 wzoru umowy do części nr 1- załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia od dnia 01.01.2012 r. w oparciu o prognozowany na rok 2012 średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych o którym mowa w art. 34 ust.1 pkt 1 uPzp, jeżeli wskaźnik będzie większy niż 5%; §1 ust.4 wzoru umowy do części nr 2- załącznik nr 5 do SIWZ, 4. Strony umowy przewidują możliwość zmiany zakresu czynności dokonywanych przez Wykonawcę, jeżeli będzie to wynikało z aktualnych potrzeb Zamawiającego, co wymaga formy pisemnej zgodnie z § 9 ust.1 i nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 6 ust.1.; §9 ust.2 wzoru umowy do części nr 2- załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia od dnia 01.01.2012 r. w oparciu o prognozowany na rok 2012 średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, o którym mowa w art. 34 ust.1 pkt 1 uPzp, jeżeli wskaźnik będzie większy niż 5%.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbacelna.torun.pl; www.izbacelna.torun.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, pok. 305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, pok. nr 2 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozór nieruchomości przy ul. Mazowieckiej 63/65 w Toruniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie i dozór pomieszczeń w budynku położonym w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63/65 i znajdującego się w nim mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. Szczegółowy opis w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona i dozór nieruchomości przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa fizyczna i elektroniczna ochrona i dozór mienia, obiektów położonych przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy.Szczegółowy opis w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 85.31.23.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.