eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockWykonanie operatów szacunkowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Otwock: Wykonanie operatów szacunkowych.
Numer ogłoszenia: 416498 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Otwocki , ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 347, faks 022 7793295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość wynagrodzenia jednorazowego oraz rocznego z tytułu ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, oznaczonej jako dz. ew. nr 211/1 o pow. 8500 m2 z obr. 5 Kępa Nadbrzeska, gm. Karczew, uregulowana w księdze wieczystej nr WA1O/00071633/0, 2. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość wynagrodzenia jednorazowego z tytułu ustanowienia służebności przechodu, przejazdu i przeprowadzenia mediów przez nieruchomość stanowiącą własność Skarbu Państwa, oznaczoną jako dz. ew. nr 153 o pow. 300 m2 z obr. 20 Śniadków Górny, gm. Sobienie - Jeziory, uregulowaną w księdze wieczystej SI1G/00012377/9, 3. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych na potrzeby przekształcenia prawa użytkowania wieczystego tychże nieruchomości w prawo własności: a) dz. ew. nr 683 o pow. 388 m2 z obr. 7 Emów, gm. Wiązowna, uregulowana w księdze wieczystej nr WA1O/00043934/5, b) dz. ew. nr 697 o pow. 435m2 z obr. 7 Emów, gm. Wiązowna, uregulowana w księdze wieczystej nr WA1O/00043935/2, c) dz. ew. nr 663 o pow. 396 m2 z obr. 7 Emów, gm. Wiązowna, uregulowana w księdze wieczystej WA1O/00043930/7, d) dz. ew. nr 73/1 o pow. 3230 m2 z obr. 1 Dziecinów, gm. Karczew, uregulowane w księdze wieczystej nr SI1G/00065476/9, 4. Wykonanie operatu szacunkowego określającego miesięczną stawkę dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa - część dz. ew. nr 1/9 i nr 1/10 z obr. 71 w Otwocku wynosząca 130 m2, na cel prowadzenia działalności gospodarczej, 5. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa, oznaczoną w ewidencji gruntów jako dz. ew. nr 3/4 o pow. 90 m2 z obr. 42 w Otwocku, uregulowanej w księdze wieczystej nr WA1O/00056845/8, w celu ustalenia na rzecz właścicieli rekompensaty za grunt zajęty pod drogę publiczną, 6. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową niezabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. ew. nr 2/14 o pow. 790 m2 z obr. 84 w Otwocku, uregulowanej w księdze wieczystej nr WA1O/00072781/9, na potrzeby sprzedaży w/w nieruchomości. 7. Wykonanie operatu szacunkowego określającego miesięczną stawkę czynszu najmu lokalu użytkowego o pow. 225,75 m2, usytuowanego na nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Otwocku, przy ul. Kochanowskiego 10E, oznaczonej jako dz. ew. nr 1/2 o pow. 165921 m2 z obr. 72, uregulowanej w księdze wieczystej nr WA1O/00072930/9. 8. W/w operaty szacunkowe należy wykonać w wersji papierowej oraz elektronicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkłada w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących warunkach: Przewidywane warunki umożliwiające dokonanie zmiany umowy: 1) Wykonawca może dokonać zmiany rzeczoznawcy majątkowego świadczącego usługę przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego rzeczoznawcy majątkowego 2) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę rzeczoznawcy majątkowego w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych ; b) jeżeli zmiana rzeczoznawcy majątkowego stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.). 3) W przypadku zmiany rzeczoznawcy majątkowego, 4) nowy rzeczoznawcy majątkowego musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego. 5) Wykonawca może przedłożyć Zamawiającemu pisemną ofertę dokonania zmiany ceny brutto w wyniku zmiany stawek VAT o wielkość zmiany stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Komunardów 10 wejście D pok. 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.