eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleInterwencyjne usuwanie i utylizacja martwych zwierząt z dróg krajowych nr 40, 40a, 41, 41a, 46, 46c będących w administracji GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Opole: Interwencyjne usuwanie i utylizacja martwych zwierząt z dróg krajowych nr 40, 40a, 41, 41a, 46, 46c będących w administracji GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie
Numer ogłoszenia: 41392 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne usuwanie i utylizacja martwych zwierząt z dróg krajowych nr 40, 40a, 41, 41a, 46, 46c będących w administracji GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Interwencyjne usuwanie i utylizacja martwych zwierząt z dróg krajowych nr 40, 40a, 41, 41a, 46, 46c będących w administracji GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie - droga krajowa Nr 40 odc. Granica Państwa - Głuchołazy - Prudnik - Głogówek, droga krajowa Nr 40a Obwodnica Lubrzy, droga krajowa Nr 41 / Nysa - Prudnik - Trzebina - Granica Państwa, droga krajowa Nr 41a Obwodnica Prudnika, droga krajowa Nr 46 odc. gr.woj.- Nysa - do II skrzyż. do m. Brzęczkowice, droga krajowa Nr 46c Obwodnica Otmuchowa, Inne istotne elementy zamówienia: a. zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu umowy i wezwań wyłącznie do ilości niezbędnej przy bieżącym utrzymaniu dróg. b. każdorazowa interwencja i wyjazd związany z realizacją zamówienia będzie zgłoszony przez Zamawiającego (pisemnie bądź telefonicznie), oraz potwierdzony z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego tj. drogomistrzem terenowo odpowiedzialnym za dany odcinek drogi na którym wystąpiło zdarzenie. w przypadku wystąpienia konieczności zebrania kilku martwych zwierząt (do ilości nie przekraczającej 100 kg) w ciągu jednego odcinka drogi - wezwanie takie będzie traktowane jako wezwanie jednokrotne do najdalszego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na danym odcinku. Czas realizacji : 6 godzin od powiadomienia telefonicznego.Wielkość zamówienia : w miarę występujących potrzeb, do ustalenia wartości ofertowej i umownej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.20.00 - Usługi uzdatniania odpadów specjalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, w tym spełniają n/w warunki: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, posiadają wszelkie niezbędne dokumenty i zezwolenia potrzebne do prowadzenia działalności w zakresie transportu, zbierania i utylizacji martwych zwierząt , w tym posiadają pozwolenie powiatowego lekarza weterynarii na zbieranie odpadów weterynaryjnych oraz umowę z zakładem utylizacji odpadów, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50 000,00 zł, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych (formalnych) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 1, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych (merytorycznych) Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): a) Pozwolenie powiatowego lekarza weterynarii na zbieranie odpadów weterynaryjnych, b) Umowę z zakładem utylizacji odpadów, Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Rejon w Nysie Nysa Aleja Wojska Polskiego 27 rdknysa@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 433 24 78, 077 433 23 97.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 09:55, miejsce: GDDKiA Rejon w Nysie Aleja Wojska Polskiego 27 w sekretariacie. rdknysa@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 433 24 78, 077 433 23 97.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Nysie Aleja Wojska Polskiego 27 48-300 Nysa rdknysa@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 433 24 78, 077 433 23 97

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.