Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa, odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów
niebezpiecznych w trakcie szkolenia OPBMR
Znak postępowania 469/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa, odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów
niebezpiecznych w trakcie szkolenia OPBMR
Znak postępowania 469/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-419534ef-df67-4e47-8f05-1c941c594435
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015492/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Usługi odbiór transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych w trakcie szkolenia OPBMR.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.16wog.wp.mil.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.16wog.wp.mil.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 21. Ofertę (formularz ofertowy/cenowy) oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
1) zgodnie z art. 781 §1 k.c. do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej
wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie
go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Konieczne jest zatem po pierwsze
złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej, a po drugie opatrzenie
go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2) oświadczeniem woli w postaci elektronicznej jest takie oświadczenie woli, którego treść przybrała postać elektroniczną wyrażoną w dokumencie elektronicznym
w rozumieniu art. 3 pkt 35 rozporządzenia eIDAS (Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (EU) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014r.).
3) podpis zaufany jest zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących działania publiczne podpisem elektronicznym, którego autentyczność i integralność są zapewniane przy użyciu
pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, zawierającym dane identyfikujące osobę, ustalone na podstawie środka identyfikacji elektronicznej wydanego w nadzorowanym przez ministra właściwego do spraw informatyzacji
systemie teleinformatycznym, który zapewnia obsługę publicznego systemu
identyfikacji elektronicznej, w tym profilu zaufanego i profilu osobistego. Danymi
identyfikującymi osobę w podpisie zaufanym są imię (imiona), nazwisko i numer
PESEL. Ponadto podpis zaufany umożliwia identyfikację środka identyfikacji
elektronicznej, przy użyciu którego został złożony i czasu jego złożenia. Chodzi tu za-tem o podpis przynależny do profilu zaufanego na platformie ePUAP.
4) podpis osobisty to zaś podpis zdefiniowany w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia
6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych. Jest to zaawansowany podpis
elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia elDAS weryfikowany
za pomocą certyfikatu podpisu osobistego, czyli poświadczenia elektronicznego, któ-re przyporządkowuje dane służące do walidacji podpisu osobistego do posiadacza
dowodu osobistego, potwierdzające dane tego posiadacza. Certyfikaty podpisu
elektronicznego stanowią warstwę elektroniczną dowodu osobistego i są wydawane przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 469/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie
i unieszkodliwieniu odpadów niebezpiecznych z Poligonu Drawskiego, wytworzonych w trakcie działań szkoleniowych w POS OPBMR Drawsko.
2. W trakcie odbioru odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne Zleceniobiorca winien zapewnić wagę celem określenia rzeczywistej ilości odpadów. Zamawiający zapłaci wyłącznie za rzeczywiste ilości przekazanych odpadów potwierdzonych KPO przez Użytkownika i odbiorcę odpadów
3. Zamawiający informuje, że ze względu na możliwość zmiany terminów szkoleń dopusz-cza odbiór odpadów w innych terminach.
4. Średnia ilość odpadów w trakcie jednego odbioru wynika z działań matematycznych i może odbiegać od rzeczywistych ilości odpadów w stosunku do wskazanych przewi-dywanych odpadów w trakcie odbioru
5. Usługa jest świadczona okresowo, Zamawiający wskazuje dokładny czas i miejsce odbioru odpadów , w związku z powyższym Zamawiający nie wymaga od wykonawcy zatrudnienia pracowników na umowę o pracę.
6. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia i pro-jekcie umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 Ustawy Pzp w ramach, którego zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji nie przekro-czy 80 % zamówienia podstawowego, przy czym prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w czasie trwania umowy, cena jednost-kowa prawa opcji będzie na takich samych warunkach jak zamówienia podstawowego określona w formularzu ofertowym/cenowym, o zamiarze skorzystania z prawa opcji Za-mawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana dwuetapowo:
Etap I – ocena wstępna wszystkich Wykonawców na podstawie złożonych oświadczeń
wg. załączników do SWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia;
Etap II – dotyczy wyłącznie Wykonawcy, którego oferta zgodnie z przepisami uPzp
zostanie najwyżej oceniona. Ocena nastąpi zgodnie z właściwymi przepisami uPzp
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
ZGODNIE Z SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZGODNIE Z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści ofertyna podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadzie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku ograniczenia środków finansowych na realizację niniejszego przedmiotu umowy, w zakresie i do wysokości środków określonych w zmienionym planie finansowym. W takim przypadku Zamawiający nie będzie ponosił żadnych negatywnych konsekwencji finansowych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu realizacji przedmiotu umowy, przy czym minimalna wartość świadczenia, jaka zostanie zrealizowana przez Wykonawcę, wynosi nie mniej niż 50% wartości brutto umowy wskazanej w § 4 ust. 3.
3. Z tytułu zmniejszenia wartości zamówienia będącego przedmiotem umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia lub odszkodowanie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: PLATFORMA ZAKUPOWA
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-19
INNE PRZETARGI OLESZNO
- "Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego." Znak postępowania 494/2025
- Usługa, odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych w trakcie szkolenia OPBMR Znak postępowania 469/2025
- Usługa mycia pojazdów
- ,,Usługa dezynsekcji i deratyzacji dla obiektów infrastruktury żywnościowej i obiektów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 16 WOG w Drawsku Pomorskim". Znak postępowania 455/2025
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa, odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych w trakcie szkolenia OPBMR Znak postępowania 469/2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych usuwanych w trybie art. 26 a ustawy o odpadach
- Obiór odpadów
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów chemicznych wraz z dostawą pojemników na chemikalia i odczynniki chemiczne.
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych.
- Usunięcie i utylizacja odpadów niebezpiecznych zmagazynowanych w Tryszczynie
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





