eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa budynku laboratoryjnego - etap II, realizowanego w ramach projektu nr WND-POIG.05.01.00-00-058/2011 - WASTEKLASTER - podnoszenie standardów gospodarowania odpadami przy wykorzystaniu nowych technologii.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Poznań: Rozbudowa budynku laboratoryjnego - etap II, realizowanego w ramach projektu nr WND-POIG.05.01.00-00-058/2011 - WASTEKLASTER - podnoszenie standardów gospodarowania odpadami przy wykorzystaniu nowych technologii.
Numer ogłoszenia: 413358 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196579 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8279700, faks 061 8279701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku laboratoryjnego - etap II, realizowanego w ramach projektu nr WND-POIG.05.01.00-00-058/2011 - WASTEKLASTER - podnoszenie standardów gospodarowania odpadami przy wykorzystaniu nowych technologii..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie, nadbudowie i częściowej rozbiórce budynku laboratoryjnego zlokalizowanego na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 6/6 i części działki 6/1 i 6/5, arkusz 10, obręb Naramowice, na terenie Poznańskiego Parku Naukowo- Technologicznego przy ul. Rubież 46 w Poznaniu w stopniu i w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ, w zakresie przewidzianym dla etapu II oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę z dnia 09 stycznia 2012 roku wydanym przez Prezydenta Miasta Poznania nr 49/2012. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie stanowi etap II inwestycji realizowanej przez Zamawiającego. Opis wymagań szczególnych związanych z realizacją II etapu budynku zawiera Projekt Wykonawczy Zamienny (pkt 2.2). Projektowana powierzchnia i kubatura rozbudowanego obiektu realizacji inwestycji wynosi odpowiednio: a) powierzchnia zabudowy elementów do rozbiórki: 143,2m2 b) powierzchnia zabudowy nowego budynku: 796,5m2 w tym powierzchnia zabudowy w II etapie: 241,49m2 c) powierzchnia całkowita nowego budynku: 2239,2m2 w tym powierzchnia całkowita w II etapie: 724,47m2 d) powierzchnia użytkowa nowego budynku: 1987,60m2 w tym powierzchnia użytkowa w II etapie: 571,82m2 d) kubatura nowego budynku: 8770,4m3 w tym kubatura w II etapie: 2873,75m3 Obiekt budowany objęty przedmiotem zamówienia składał będzie się z pomieszczeń laboratoryjnych o łącznej powierzchni użytkowej 249,40 m2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z wytycznymi Zamawiającego wykonać i ustawić (zamontować) tablice informujące kierowców o prowadzonych robotach na każdym wjeździe na odcinek, gdzie trwają prace oraz tablice o źródłach finansowania zamówienia z emblematem Unii Europejskiej, spełniającego normy graficzne określone w załączniku I do rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006. Tablica musi zawierać również odniesienie do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz hasła Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki lub Dotacje na innowacje, oraz wyrażenie Inwestujemy w Waszą przyszłość. Projekt tablicy informacyjnej podlegał będzie uprzedniemu zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Po realizacji projektu należy umieścić tablicę pamiątkową, której projekt zostanie uprzednio zaakceptowany przez Zamawiającego. Obie tablice powinny zostać przygotowane z uwzględnieniem wymogów wynikających z Przewodnika w zakresie projektów finansowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić i wliczyć w koszty budowy koszty wykonania tablic, o którym mowa wyżej. Realizacja niniejszego zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 204 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ - w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót a także w projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że teren budowy objęty zamówieniem ma charter poprzemysłowy. Z uwagi na powyższe zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty, w celu inwentaryzacji sieci znajdujących się na terenie inwestycji i wokół niej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.46.10 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach działania 5.1 Wspieranie powiązań kooperacyjnych o znaczeniu ponadregionalnym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe Budopol -Poznań sp. z o.o., ul. Dziadoszańska 10, 61-248 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2461684,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2336568,21

  • Oferta z najniższą ceną: 2336568,21 / Oferta z najwyższą ceną: 2336568,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.