eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Stargardzie Szczecińskim (II postępowanie)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Stargard Szczeciński: dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Stargardzie Szczecińskim (II postępowanie)
Numer ogłoszenia: 412596 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386600 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Stargardzie Szczecińskim (II postępowanie).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Stargardzie Szczecińskim. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: doposażenie bazy dydaktycznej, warunkujące podniesienie jakości nauczania indywidualizacji pracy nauczyciela z uczniem w szkołach podstawowych, podległych Gminie Miasto Stargard Szczeciński. Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla niżej wymienionych szkół podstawowych w celu podniesienia jakości nauczania indywidualizacji pracy nauczyciela z uczniem: 1) dla wszystkich ośmiu szkół uczestniczących w projekcie: a) książki i ćwiczenia edukacyjne b) zestawy kontrolujące c) plansze i tablice edukacyjne d) gry i zabawy dydaktyczne e) artykuły papiernicze (teczki, zeszyty, długopisy itp.) 2) indywidualnie, dla poszczególnych szkół, zgodnie z poniższym wykazem: a) SP 1: zestaw tablica interaktywna laptop z oprogramowaniem b) SP 2: programy multimedialne: dysleksja, dyskalkulia itp. laptop z oprogramowaniem zestaw tablica interaktywna zestaw do gimnastyki korekcyjnej (łezka relaksacyjna-siedzisko, piłki itp.) c) SP 3: zestaw tablica interaktywna d) SP 4: odtwarzacze CD e) SP 5: programy multimedialne: program do diagnozy i terapii, programy logopedyczne itp. multimedialny pakiet diagnostyczny (program socjoterapeutyczny itp.) zestaw do gimnastyki korekcyjnej (maty, piłki, taśmy itp.) laptop wraz z oprogramowaniem krzesełka z regulowaną wysokością stoliki z regulowaną wysokością f) SP 6: 2 laptopy wraz z oprogramowaniem tonery, tusze do drukarki przybory do obserwacji przyrodniczych: lupy, mikroskopy itp. zestaw do zajęć artystycznych (teatrzyk stragan i pacynki itp.) zestaw z instrumentami perkusyjnymi g) SP 7: zestaw komputerowy (laptop, rzutnik, ekran itp.) programy multimedialne: logopedyczne itp. płyty z muzyką relaksacyjną derotator i korektor skolioz 3. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: doposażenie bazy dydaktycznej - określonych szkół - w ilości, rodzaju asortymentu oraz terminach dostaw zgodnie z załącznikami do SIWZ, zawierającymi szczegółowy opis zamówienia: a) załącznik nr 3 - Szczegółowy opis zamówienia w roku 2011 r. b) załącznik nr 4 - Szczegółowy opis zamówienia w roku 2012 r. Szczegółowe informacje dotyczące opisu zamówienia zawarte są w siwz oraz załączniku nr 5 (do SWIZ- Szczegółowy opis zamówienia w roku 2011 r.) i załączniku nr 6 (do SWIZ- Szczegółowy opis zamówienia w roku 2012 r.)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 48.93.00.00 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego i rozrywkowego 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EL TORO Bobrowski Blatkiewicz SJ, ul. Racławicka 23, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 334503,84

  • Oferta z najniższą ceną: 334503,84 / Oferta z najwyższą ceną: 336609,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.