Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Inowrocław: Sukcesywne dostawy - tankowanie do zbiorników pojazdów KP PSP w Inowrocławiu:
1) olej napędowy PN-EN 590 ;Kod CPV 09134100-8 ;
2) benzyna bezołowiowa PB 95 PN-EN 228; Kod CPV 09132100-4 ;
3) LPG Kod CPV 09133000-0 gaz propan butan do zasilania silników spalinowych (PN-EN 589)
realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego we wszystkich stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju w tym co najmniej
1 w promieniu do 5 km od siedziby zamawiającego, w obrocie bezgotówkowym, w okresie od 1 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 412084 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3575021, faks 052 3575021 w.236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy - tankowanie do zbiorników pojazdów KP PSP w Inowrocławiu: 1) olej napędowy PN-EN 590 ;Kod CPV 09134100-8 ; 2) benzyna bezołowiowa PB 95 PN-EN 228; Kod CPV 09132100-4 ; 3) LPG Kod CPV 09133000-0 gaz propan butan do zasilania silników spalinowych (PN-EN 589) realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego we wszystkich stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju w tym co najmniej 1 w promieniu do 5 km od siedziby zamawiającego, w obrocie bezgotówkowym, w okresie od 1 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy - tankowanie do zbiorników pojazdów KP PSP w Inowrocławiu: 1) olej napędowy PN-EN 590 ;Kod CPV 09134100-8 ; 2) benzyna bezołowiowa PB 95 PN-EN 228; Kod CPV 09132100-4 ; 3) LPG Kod CPV 09133000-0 gaz propan butan do zasilania silników spalinowych (PN-EN 589) realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego we wszystkich stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju w tym co najmniej 1 w promieniu do 5 km od siedziby zamawiającego, w obrocie bezgotówkowym, w okresie od 1 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadają co najmniej 3 stacje paliw na terenie kraju, w tym co najmniej 1 w promieniu do 5 km od siedziby zamawiającego; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców warunków, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ b) wykaz co najmniej 3 stacji paliw na terenie kraju, w tym co najmniej 1 w promieniu do 5 km od siedziby zamawiającego; c) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: - koncesji na obrót paliwami płynnymi; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; d) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: -wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wykonanie nie mniej niż 2 dostaw paliw płynnych: olej napędowy, benzyna bezołowiowa PB 95, gaz propan butan LPG, przy czym nie muszą one występować łącznie w wykazanych dostawach, jednakże wykonawca musi udokumentować możliwość dostawy każdego z ww. paliw; załącznik nr 2 do siwz; e) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów; -polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; f) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom; wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa wyżej złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www./kppspinowroclaw.binp.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu
(KP PSP) z siedzibą ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie.
Telefon(0-52) 357-50-21.
Fax (0-52) 357-50-21 wew 236.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu (KP PSP) z siedzibą ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Inowrocław
- Rozdrabnianie odpadów wielogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK wraz z obsługą operatorską.
- "Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ciągu ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu"
- Dostawa, instalacja, wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Radomiu
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 w formie tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy
- Dostawa oleju napędowego do COBORU Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu w 2025 roku.
- Dostawa oleju napędowego do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Boninie
- Hurtowy zakup wraz z dostawą oleju napędowego.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Kamieńsk
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.