eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu z podziałem na 3 częściCzęść nr 1Akcesoria i odczynniki do HPLC Część nr 2Testy do identyfikacji wąglika Część nr 3Zestawy do diagnostyki grypy Real Time PCR i zestawy do izolacji materiału genetycznego



Ogłoszenie z dnia 2010-12-16

Poznań: Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu z podziałem na 3 części: Część nr 1: Akcesoria i odczynniki do HPLC Część nr 2: Testy do identyfikacji wąglika Część nr 3: Zestawy do diagnostyki grypy Real Time PCR i zestawy do izolacji materiału genetycznego
Numer ogłoszenia: 412024 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu , ul. Zygmunta Noskowskiego 23, 61-705 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 44 890, faks 61 85 44 834.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse-poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu z podziałem na 3 części: Część nr 1: Akcesoria i odczynniki do HPLC Część nr 2: Testy do identyfikacji wąglika Część nr 3: Zestawy do diagnostyki grypy Real Time PCR i zestawy do izolacji materiału genetycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport zamawianych materiałów na koszt wykonawcy oraz odbiór opakowań kaucjonowanych i niekaucjonowanych po zużytych odczynnikach na koszt wykonawcy lub pokrycie usług kurierskich, związanych ze zwrotem opakowań do siedziby wykonawcy. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w miarę bieżącego zapotrzebowania. 4. Przewidywane ilości materiałów, o których mowa w załączniku są orientacyjne i nie rodzą po stronie zamawiającego obowiązku ich wykupienia w proponowanych ilościach. 5. Dla materiałów do badań laboratoryjnych, dla których wskazany jest producent, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne i wszelkie ich odpowiedniki rynkowe, jednak nie gorsze niż wskazane w SIWZ. 6. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymogi określone przez zamawiającego. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedłoży do oferty następujące dokumenty: - świadectwa kontroli jakości (certyfikat jakości produktu) dla materiału wskazanego przez Zamawiającego, - świadectwo kontroli jakości (certyfikat jakości produktu) proponowanego przez Wykonawcę - równoważnego, z podkreślonymi kolorem cechami charakterystycznymi, potwierdzającymi zgodność równoważnego produktu z produktem wskazanym przez Zamawiającego. Ocena równoważności oferowanych produktów opierać się będzie na porównaniu zawartości składników głównych danego odczynnika oraz jego stopnia zanieczyszczeń. 7. Wyjątek stanowią materiały oznakowane dodatkowo gwiazdką *, które są używane w laboratorium jako materiały odniesienia w kontroli wewnętrznej, bądź których parametry zostały określone w trakcie walidacji. Dla ww. materiałów dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że nie wpłyną one na charakterystykę metody i nie spowodują rewalidacji metod oraz utraty akredytacji. Zamawiający w tym przypadku zastrzega sobie prawo do wizualnej oceny odczynnika, a wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanego materiału, w celu sprawdzenia jego właściwości. 8. Wymagania ogólne: - materiały, które mają określony termin przydatności muszą w dniu dostawy mieć nie mniej niż 75% ważności okresu przydatności określonego przez producenta, - materiały muszą być dostarczone w opakowaniach oryginalnych, nie większych niż w opisie, - materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, - gwarancja jakości w okresie ważności, - opisy i etykiety w języku polskim, jednostki zgodne z układem Si lub ich pochodnymi, - każda dostarczona partia odczynników i materiałów musi być udokumentowana np. świadectwem jakości, certyfikatem jakości, które należy dołączyć do produktów podczas dostawy, 9. W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt wykonawcy do siedziby Zamawiającego; 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2.1. do 2.3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.54.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy, tj: - wysokości kar umownych; - stawki VAT; - w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty zadania, lub skróci czas wykonywania zadania);

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse-poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Poznaniu, ul. Libelta 36 (II piętro, pok. 211)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Poznaniu, ul. Noskowskiego 23, 61-705 Poznań, kancelaria (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria i odczynniki do HPLC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. o-phthalaldehyde diluent, opakowanie 4x950 ml, 2 opakowania 2. Hydrolisis reagent C47, opakowanie 4x950 ml, 2 opakowania 3. Thiofluor, opakowanie 10 g, 2 opakowania 4. chlorAC Buffer, 5 opakowań 5. C8 Carbamate column, 4.0 mm ID x 250 mm, 1 szt 6. Replacement Carbamate Guard Cartridges, 1 opakowanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy do identyfikacji wąglika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SMART II Antrax spore (25 testów), 1 opakowanie 2. Profile Reagent Kit 100 det., 1 opakowanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do diagnostyki grypy Real Time PCR i zestawy do izolacji materiału genetycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do diagnostyki grypy metodą Real-Time PCR Grypa typ: A i B podtyp H1N1 (pandemiczna) z kontrolami pozytywnymi i kontrolą wewnętrzną (zestawy 96 dołkowe), 10 zestawów 2.Zestaw do izolacji materiału genetycznego (wymazy z gardła i nosa, wydzieliny ze zmian pęcherzykowych; surowice, płyn mózgowo - rdzeniowy) (zestaw na 50 oznaczeń), 12 zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.